Varifrån har du fått att Paolo byggt upp en image som går stick i stäv med sexköp? Jag blev inte det minsta förvånad när han gjorde sexköpet offentligt. Paolo's livsstil genom åren kanske inte har uppmanat till sexköp, men han var liksom programledare för Farmen, så hans syn på sex är minst sagt liberal. Vilken chock liksom, medelålders man som leder en TV-show där ungdomar knullar, betalar för sex. Wow.
Du är helt efterbliven som tror att Tilde de Paula eller någon annan kvinna hade skambelagts eller fått ett drev mot sig om de betalade män för att knulla dem och detta blev offentligt. Tvärtom hade de fått all empati och stöd i världen av mainstream media. I feministsverige är det fritt fram att få knulla om man är kvinna. Sexköpslagen riktar sig dessutom inte mot kvinnor eller mot homosexuella. Feministregimen är enbart intresserad av att kontrollera mäns sexliv och tillgång till fitta, framförallt om man är vit man det vill säga; är man brun, muslim eller neger så är det mindre noga om man betalar för sex, våldtar eller dödar svenska kvinnor osv
Jaja, långa män är riktiga män och korta män är inte människor.
Så problemet är alltså inte att Paolo betalade för horor, utan att han låtsades vara något han inte är?
Och Paolo Roberto har inte hållt på med kriminalitet på många år nu. Han föreläste framförallt om att ungdomar inte ska bråka eller bli kriminella osv, inte att sexköp är fel. Att överhuvudtaget påstå att betala för fitta skulle vara kriminellt, måste man vara rejält efterbliven för att tycka. What's next, ska ni komma här och säga att det är kriminellt när män knullar med deras flickvänner också?
Till skillnad från dig så är min engelska på akademisk nivå både vad gäller ordförråd och grammatik, bokstavligt talat, och jag pratar med felfri amerikansk dialekt. Angående Monica Lewinsky så har jag faktiskt träffat henne och skakat hennes hand på 90-talet, när hon var i Stockholm (Åhlenshuset om jag minns rätt) för att signera hennes nya bok som handlade om cigarren.
Bill Clinton är idag, mer än 20 år efter otrohetsdramat med Lewinsky, en av USA:s mest omtyckta presidenter i modern tid, och Trump blev vald till president
efter "grab them by the pussy" läckte, och det är inte omöjligt att Trump blir omvald snart. Ja, amerikaner är minst sagt ett folk som inte moraliserar över såna här skitsaker (vilket är ironiskt med tanke på att prostitution är olagligt i USA medan prostitution är lagligt i Sverige) och hade du kunnat engelska och hängt med vad som händer i världen så hade du fattat detta.
Det är nog snarare du som har något gemensamt med afghaner, prostitution är nämligen olagligt i Afghanistan:
https://en.wikipedia.org/wiki/File:Prostitution_laws_of_the_world2.svg
Du har inte "lämnat" någonting; du är bara en politiskt korrekt patriotard.