2020-05-29, 15:19
Medlem
Imzadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
Ja jag undrar vad alla hans familj, släktingar och vänner tänker nu.
Hans beteende är både arrogant, gränsläst och dessutom orande och skrämmande

Några av hans nära och kära borde väll ha sett ngt av det beteendet tidigare. Fast han verkade ju respektera sin farsa så kanske va mer snälla pojken då.
Citera
2020-05-29, 15:19
Medlem
Jaha nu finns det helt plötsligt extranycklar? Spännande att det inte framkommit tidigare..
Citera
2020-05-29, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Willow1
Det håller jag med om. Bara hög som ett hus på sin egen storhet
Han verkar mera som han är kvar i trotsåldern.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Willow1
😂😂😂 verkligen

Och nu tror säkert idioten att aluminiumfolie stoppar liklukt om det hindrar cannabis från att lukta
Jag smäller av 😂😂😂

Precis,Ja,men så här är det/en metafor/ En dum hund förstår ju inte att den är dum,just för att den ÄR dum!!!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olbars
Du har helt rätt om att dödsorsaken inte är fastställd.

Jag ser inte vilka olyckor som skulle kunna ske i Tishkos lägenhet som skulle orsaka Wilma så stor skada. Kvar blir Tishko själv, förmodligen med tillhygge.
Sen har du ju ändå en poäng, beviskraven är högt ställda och avgörande bevis finns ju inte. Jag hör vad du säger, jag vet bara inte om jag skulle kalla tvivlet "rimligt".

Jag är ganska övertygad om vilken linje försvaret kommer driva men har undvikt att prata för mycket om den i tråden då det riskerar att orsaka onödigt lidande för familjen.

Men utan att nämna alltför mycket detaljer så kan vi ju säga att det inte nödvändigtvis behöver handla om en olycka, självskadebeteende är fortfarande aktuellt.
Citera
Medlem
JOHANNA RAPP
Nu

- Att ni säger till mig att polisen bytt låskolv det enda det säger mig är att dörren har varit vidöppen i nio dagar.
Men dörren har varit låst hela tiden?
- Hur skulle jag ha kunnat gjort det, jag var hemma hela tiden.

OT.... Haha, detta fick mig att tänka på Yrrol -hur skulle jag kunna varit otrogen, jag har ju varit i Afrika, säger kvinnan som just fött ett mörkhyat barn....
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av censcur
Jag förstår inte? Om man skär av huvudet av en person är det väl MORD? förlåt min dumma fråga,jag är inte jurist!

Huvudet avskiljdes efter att döden inträtt.
Citera
2020-05-29, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aubry
Jaha nu finns det helt plötsligt extranycklar? Spännande att det inte framkommit tidigare..
Han lindar in sig själv i sina egna lögner.
Citera
2020-05-29, 15:22
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olbars
- Här ser ni att jag är vän med Wilma, men det kan lika gärna vara att någon har loggat in på hennes Snap i efterhand.

Som sagt, luren låg kvar på hemmamasten

Just det - den tekniska analysen visade på att Ws mobil aldrig lämnade lägenheten.
Citera
2020-05-29, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nulb
Jag är ganska övertygad om vilken linje försvaret kommer driva men har undvikt att prata för mycket om den i tråden då det riskerar att orsaka onödigt lidande för familjen.

Men utan att nämna alltför mycket detaljer så kan vi ju säga att det inte nödvändigtvis behöver handla om en olycka, självskadebeteende är fortfarande aktuellt.
Knappast troligt med tanke på att de antyder att det fanns andra gärningsmän och att det finns tydlig bevisning på att hon blivit misshandlad grovt innan döden. Du kan heller inte stycka dig själv efter döden. T erkänner ju inte att han har gjort detta - men W kan ju inte ha kapat sitt eget huvud och placerat sig i garderoben, inlindad i halsduk och folie?

Rämsell skulle aldrig ta den linjen, det är en fantasi att det skulle funka. Det enda som är möjligt är en alternativ gärningsman.
Citera
2020-05-29, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nulb

Fast frågan är om det är särskilt rimligt eller sannolikt. Visst, de kan driva tesen, men de kommer nog inte ha mycket för den.
Citera
2020-05-29, 15:23
Medlem
Själsfrände?? Stackars Ws familj att behöva lyssna på detta!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in