Citat:
Ursprungligen postat av
Arcanii
Ja, kommer han undan med detta behövs omfattande reformer av svenska rättssystemet.
Onekligen. Undrar hur sjuk han faktiskt är. Trodde först att han var narcissistisk och gränspsykopat men svaren antyder ju något grövre störningar. Han verkar ju inte förstå att hans svar inte går ihop.
Ja du - svårt att veta. Men de har väl gjort "lilla sinnesundersökningen" har jag för mig och konstaterat honom som frisk/normal?
Tidigare trodde jag nog att händelseförloppet har skett under psykotiskt tillstånd som han har svårt att hantera (ta in allt som har skett) i efterhand. Men då borde hans svar vara mer logiska kan jag tycka. Nu verkar de helt konstiga - likaså att han inte på flera dagar verkar ha saknat henne eller varit orolig för henne. Han har ju inte heller några vettiga förklaringar till varför hennes jacka/kappa, handväska och smink samt tandborste är kvar i lägenheten fast han sagt att hon hade dessa saker med sig osv.
Jag tror att han har en grav störning helt enkelt - fast han kan verka normal emellanåt.