2019-03-03, 23:22
Medlem
Härligt när man knullar bakifrån att hålla i ett par stora bröst.
Citera
2019-03-04, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dymeta6
De flesta killar tänder ju på stora bröst, men ibland blir jag FÖR kåt på storbystade tjejer... det spelar knappt nån roll hur de ser ut i övrigt, om jag träffar en tjej med riktiga bomber så kan jag typ tänka att "nja hon är ju halvful, och lite tjock, men jävlar jag måste ha de där tuttarna".

Träffade en gång en tjej med jättebröst, minst E-kupa kanske F-kupa, hon var lite mullig och rätt jobbig att prata med, fnittrig som fan... men jag stod ut bara för att få knulla henne.

Är själv ganska vältränad och muskulös, och mulliga småtjocka tjejer med stora tuttar verkar älska muskler. Och jag vill åt deras tuttar!

Jag kan alltså knulla en tjej BARA för brösten!
Nån som håller med?

Nej, välformade är viktigare. Jag kan även tända på riktigt små bröst.
Citera
2019-04-08, 23:46
Medlem
Jag blev också sprängkåt av stora bröst när jag var yngre men ju äldre jag blivit desto mer har jag gått över till rumpor. Sen tänker jag praktiskt också, visst man kan bröstknulla en med stora bröst, men en brud med en stor röv har oftast stora ben också och tycker alltid det är sååå mkt skönare att bli riden av en sån brud än en smalare.

Nån som känner igen sig? Gör ni det åk till Brasilien. Min kuk har aldrig mått så bra som när jag var där
Citera
2019-04-11, 03:57
Medlem
Stora bröst är fint som fan. Men jag tycker ändå benen och röven är viktigaste. Försökte dunka på en tjej bakifrån som hade liten rumpa...fyfan för den synen kuken dog direkt
Citera
2019-04-12, 03:34
Medlem
HobbyHitlers avatar
Går i perioder för mig, ibland behöver jag ett par riktiga mastodontjuver att leka med.
Personbästa och favorit är en halvmullig 35-åring med naturliga L-kupor som jag leker med någon gång i månaden
Citera
2020-04-04, 16:42
Avstängd
Adelaides avatar
Har knullat ett par blonda tjejer med stora tuttar. Det var riktigt nice.
Citera
2020-04-04, 16:48
Medlem
Citat:
De flesta killar tänder ju på stora bröst, men ibland blir jag FÖR kåt på storbystade tjejer... det spelar knappt nån roll hur de ser ut i övrigt, om jag träffar en tjej med riktiga bomber så kan jag typ tänka att "nja hon är ju halvful, och lite tjock, men jävlar jag måste ha de där tuttarna".

Träffade en gång en tjej med jättebröst, minst E-kupa kanske F-kupa, hon var lite mullig och rätt jobbig att prata med, fnittrig som fan... men jag stod ut bara för att få knulla henne.

Är själv ganska vältränad och muskulös, och mulliga småtjocka tjejer med stora tuttar verkar älska muskler. Och jag vill åt deras tuttar!

Nån som håller med?

Ja.

Stora pattar är extremt attraktivt.

Helst en smal och vackert slank kropp och och jättepattar som är äkta.

Kryptonit.
Citera
2020-04-04, 17:29
Moderator
Kraftkarls avatar
D kupor i silikon på en vacker kropp är perfektion.
Citera
2020-04-05, 09:41
Medlem
orrecrists avatar
Stora bröst är alltid störa bröst. Men ibland kan det vara sött med små söta strutar också. Men måste jag välja är det stora bröst framför små.
Citera
2020-04-18, 09:41
Bannlyst
Det ska ju vara naturligt stora bröst eller i alla fall ganska stora.

Ganska stora bröst på mogen kvinna med tjockt blont hår som är utslaget, det är det bästa som finns.

Men små bröst på en ung tjusig tjej, det går ju också an förstås.
Citera
2020-05-29, 11:00
Medlem
obscenitets avatar
Är rätt jobbigt med stora bröst. Har själv silikon och hade för sex månader sedan e kupa. Nu j kupa (gravid).
E kupa silikon är en baggis mot det här, tycker synd om tjejer med så stora och hoppas att de går tillbaka sen. Förstår att killar tycker det är trevligt men det är lite av ett handikapp för oss tjejer.
Citera
2020-05-29, 11:28
Medlem
kinky_Ms avatar
Citat:
mulliga småtjocka tjejer med stora tuttar verkar älska muskler. Och jag vill åt deras tuttar!
Nån som håller med?
Jag kan inte knulla en tjej BARA för brösten om hon är ful förövrigt. Däremot kan min senaste partner det. Om tjejen har stora bröst spelar annat ingen roll för henne. Själv har hon stora juver och hon är verkligen helt besatt av stora bröst.
Jag gillar givetvis bröst men är inte alls besatt av stora. Bara de är känsliga funkar små också bra. Däremot är okänsliga bröst trist, oavsett storlek.
Givetvis gillar jag bara äkta vara. Sillisar går bort direkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in