2020-05-28, 23:20
Medlem
Minnimuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandemose
Så dere er fortsatt venner?
Hva sikter du til? Om jeg har venner i media? Jeg kan opplyse med hånden på hjertet at jeg faktisk ikke kjenner en eneste person som jobber innenfor den bransjen.
Citera
2020-05-28, 23:20
Medlem
kugutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minnimus
Det er ikke opplyst tidspunkt for observasjonen. Hvis det virkelig er samme bilen som er fanget på videopptaket så må det nødvendigvis ha vært rundt 09:05.

Jo, men den ble observert inne i skogholtet?
Citera
2020-05-28, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ariel70
Ett eller flere av barna må jo ha noe å tjene på å dekke over hva som har skjedd da. Jeg ser ikke noen annen forklaring her.

Tror ikke at noen av de er innblandet i dette, det er en gal manns verk.
Citera
2020-05-28, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gassa
Skjønner ikke hvorfor barna snakker for AE og påstår at hun ikke ville gå ut av ekteskapet når hun beviselig har snakket med venner om å forlate TH.
Fordi de tenker kun penger
Citera
2020-05-28, 23:25
Medlem
Nyvaakens avatar
Citat:
Nå går det nok ikke lang tid før enkelte i forumet påstår at også statskanalen NRK er kjøpt og betalt av politiet.
Om noen kommer med noe sånt,er de jo rimelige dumme og ignorante.
Begge bedrifter er stats eide. Da måtte det ha vært andre goder enn penger i tilfelle.
Citera
2020-05-28, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spikra
I så fall är han oskyldigt misstänkt.

Nu har jag läst på NRK om hennes planer om att skiljas. Jag tror inte att de vuxna barnen är de första man pratar med om såna tankar. Man pratar inte med barnen på det viset om sina äktenskapsproblem, för det vill dom inte höra. Föräldrar ska vara den trygga punkten för både stora och små. Man pratar först med vänner som man har förtroende för. Först när man har tagit sin avgörelse och saken är ett faktum, då är det dags att informera barnen. Jag förstår att barnen älskar sin far och inte kan ta in att han kan ha gjort detta. Jag kan knappt sätta ord på vad jag känner inför denna sak.

Kan hende RU burde ha forstått at opplysningene ha ga, og muligens hjelp til å opprette kryptokontoer, kunne bli misbrukt.

Ellers er jeg veldig enig med deg. Om skilsmisseplaner. At det må diskuteres med ektefelle, og så med andre, med utenforstående, og så med ektefellen igjen i håp om å komme til en enighet i minnelige former, og så informere barna.

Selv om barna er godt voksne, og i 30- og 40-årene, som de er her.
Citera
2020-05-28, 23:26
Medlem
Minnimuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kugutt
Jo, men den ble observert inne i skogholtet?
Ja, slik har jeg forstått utsagnet.
Citera
2020-05-28, 23:26
Medlem
Hele plottet er planlagt på minuttet etter nesten militær presisjon. Mye tyder på at hun ble drept klokken 9.30. Garasjen er et sentralt punkt.
Villedning er temaet. Villedning på alle plan. Det virker så gjennomplanlagt at man skulle tro noen hadde gått i en god skole.
Citera
2020-05-28, 23:30
Medlem
Nyvaakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ariel70
Ett eller flere av barna må jo ha noe å tjene på å dekke over hva som har skjedd da. Jeg ser ikke noen annen forklaring her.
barna har vel alt å tape på å avkle og gå imot faren sin.De tenker nok en del på arven og fremtiden.
Citera
2020-05-28, 23:33
Medlem
kugutts avatar
Citat:
Ja, slik har jeg forstått utsagnet.

Okej, takk.
Citera
2020-05-28, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandemose
Alt hadde vært vel og bra hadde det ikke vært for den ensidige, politivennlige journalistikken.

Det du skriver her er helt absurd. Pressen har utvist stor tilbakeholdenhet og all mulig respekt for TH og familien hele tiden etter at saken ble kjent.

Og pressen har bidratt til å rette publikums oppmerksomhet rundt Sloraveien 4, åstedet hvorfra AEH forsvant 31. oktober 2018. Synes mediene fortjener skryt og respekt for håndteringen av denne saken.

Når det gjelder dagens lekkasjer, er det mye ved de som minner om et forsvar for TH. Noen har informert pressen, sannsynligvis ment som støtte til TH, underveis i etterforskningen.

Timingen blir bare uheldig. Og avslørende. Det har ikke vært noen skriverier om TH personlig før etter pågripelsen. Det har vel ikke vært mulig å offentliggjøre informasjonen før nå.

Vi ser også at flere har stått frem og gitt et mye mer positivt bilde av TH og ekteskapet de siste dagene. Det er en slags balanse i regnskapet. Som det skal være.
Citera
2020-05-28, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spikra
I så fall är han oskyldigt misstänkt.

Nu har jag läst på NRK om hennes planer om att skiljas. Jag tror inte att de vuxna barnen är de första man pratar med om såna tankar. Man pratar inte med barnen på det viset om sina äktenskapsproblem, för det vill dom inte höra. Föräldrar ska vara den trygga punkten för både stora och små. Man pratar först med vänner som man har förtroende för. Först när man har tagit sin avgörelse och saken är ett faktum, då är det dags att informera barnen. Jag förstår att barnen älskar sin far och inte kan ta in att han kan ha gjort detta. Jag kan knappt sätta ord på vad jag känner inför denna sak.

Jeg tenker som deg, og mener også at dette sier mye om AEFH. De som bruker barna som oppvaskkum er ikke særlig voksne. Det er helt utenkelig at hun skulle fortalt barna, og det særskilt hvis hun faktisk vurderte det helt alvorlig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in