2020-05-28, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fenrika
Kan det vara en vanligt bricka som man sätter vattenpipa på?
Eftersom jag har noll koll på vattenpipor, droger och annat skit, så har jag inte en blek om vad du talar om!
Citera
2020-05-28, 22:40
Medlem
Om Wilmas kropp är dumpad i sjön så har fiskarna redan käkat upp kroppen redan utan tvekan om hon inte dumpades med något som täcker hela kroppen.
Citera
2020-05-28, 22:40
Medlem
K.Blomkvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caticorn
Men du 😂😂😂
https://forumbilder.com/i/r5e5

Jaja... Jag var för snabb
Citera
2020-05-28, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dongle
På tidigare bilder är det inte tomt. Spelkonsoll och något vitt som jag gissar är en router/digitalbox. Se tex sid 261 i FUP. Eller syftar du på ett annat hyllplan?
Rätt. Det var mörkt i den vinkeln jag såg. Står nåt där. Men det kan ha stått en tavla eller något OVANPÅ?
Citera
2020-05-28, 22:42
Medlem
1. han lämnar inte henne halvdöd medans han tar tåget och kommer hem efter kl.22.för att avsluta. Möjligt om hon är fastbunden, men då lär han även satt nåt över munnen för att förhindra henne från att knacka på hos grannen/skrika på hjälp.

2. Rörmokare efter kl.16? Kanske om nåt rör gått sönder, knappast för nån lukt.

3. Vemsa = sjukt troll?
Citera
2020-05-28, 22:43
Medlem
Dongles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Rätt. Det var mörkt i den vinkeln jag såg. Står nåt där. Men det kan ha stått en tavla eller något OVANPÅ?
Absolut. Vore bilderna av bättre kvalitet kanske man skulle sett avtryck i dammet.
Citera
2020-05-28, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dongle
Absolut. Vore bilderna av bättre kvalitet kanske man skulle sett avtryck i dammet.
Teknikerna brukar vara ganska grannlaga och väldigt duktiga. Jag tror att det som gjort avtryck i blodet är borta ur lägenheten. Det är förjävligt. Den här lille parasiten skall låsas in och aldrig mer se frihet i vitögat. Någonsin. Arrogant, narcissistisk, grandios - och knappt torr bakom öronen. Fy för den lede.
Citera
2020-05-28, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strogge123
[/b]

De fetade... känner precis samma.
Teorierna sprutar i skallen men ändå känner man ett "Njaaaaaa" när man får tänka ett varv till. Va fan vet man, kanske ligger W i en frysbox hemma hos "Agda 75" , en pensionär som får mat hemkört och inte har kollat i frysboxen i källaren sedan början av 2000-talet....

Hahaha ja eller hur 😮 sjukt alltså ska bli så spännande att läsa Aftonbladet imorgon då han ska få berätta sin lögn.
Hoppas han grillas rejält så han svettas och erkänner!
Citera
2020-05-28, 22:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Belsexanor
1. han lämnar inte henne halvdöd medans han tar tåget och kommer hem efter kl.22.för att avsluta. Möjligt om hon är fastbunden, men då lär han även satt nåt över munnen för att förhindra henne från att knacka på hos grannen/skrika på hjälp.

3. Vemsa = sjukt troll?

Nej, han lämnar inte henne halvdöd. Hon var redan död när han klev ut från lgh.
Vemsa är relativt skogstokig, men hen har bidragit med bra info om twitter-kontona.
Citera
2020-05-28, 22:52
Medlem
Bambambis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Belsexanor

3. Vemsa = sjukt troll?
Om han trott att hon dött direkt men
om hon svimmat/blivit medvetslös, vaknat upp och skrikit men dött sakta eller han åsamkat det sista dödande slaget/eller med kniv.
Citera
2020-05-28, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cactaceae
Sorry, men vad är svarvstål, tror du Tishko ägde en? Kunde inte läsa till slut första gg.

En sån verktyg som du svarvar i trä men nja kanske långsökt.... en sticka kanske låter bättre då någon skrev att det kan användas till att sticka hål i vattenpipa
Citera
2020-05-28, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Tittar man på avtrycket bredvid fällstolen, så är den ungefär (drygt) en fjärdedel av sitsen på stolen. Avtrycket ÄR inte stort. Vad fan kan det vara? T o m sopsorteringskärlet verkar för stort.

En skärbräda?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in