Citat:
Ursprungligen postat av
Mrs.natt
Ja det är E som längst till vänster 😥
Jag har också tittat på den ofta. Jämfört hennes liv då med att vara instängd i en lägenhet med missbrukare. Hennes plats ser så självklar ut där, en del av familjen ❤ M verkar inte ha exponerat E så mycket på insta annars. Det är mest nu efter allt det hemska som hänt.
Nä hon verkar ha respekt för sina barn. Älskade dem oändligt. Alla fina bilder på henne när hon ler😭
Så jävla jobbigt hela den här händelsen. Allt känns så sjukt meningslöst och så sjukt mörkt. Jag kan inte förstå hur man kan göra såhär mot en sån älskvärd unge. Hur kan man inte stanna till och tänka va fan håller jag på med, jag skadar mitt egna barn?!
Brännmärken hon hade. Dem är säkert gjorda för att visa henne en läxa.. Hon kom för nära spisen när R "lagade" mat och flyttade inte på sig när R ville så då var hon tvungen att visa en läxa och brände henne tills det blev ett sår.. DET får jag upp i mitt huvud..
Jag får upp hur den här lilla ligger gråtandes i sin säng och förstår inte varför hennes fostermamma och syskon försvann..
Allting är så jävla sjukt. Jag går förbi 3 dagis varje dag. Jag ser mammor och pappor lämna små små barn och det är kärlek.
Den här snart 4 åringen var intryckt i en lägenhet dag ut och dag in..
Hur kan ingen i hennes närhet ha reagerat mer?! Jävla skit människor!
Så jävla orättvist. Hon förtjänade inte detta. Varför gjorde dem såhär?!
Folk skriver om R här. Men ingen skriver om P?
Varför säger inte A mer? Vad har den stackaren fått utstå?
Det är så jävla mycket här som inte går ihop alls.. Soc är där men dem ser inget.. BVC ser inget trots avbokade möten och ett barn som ser ut som ett cancerfall och avmagrad.
E och S var mest inomhus men A fick komma som han ville? Han är ju den som kan skvallra mest känner jag?
Vad fick E inte säga till R.S?
Manipulerade R.G P's ex R.S när hon var ute? Berättade och förklarade skatan och andra ord hon skrivit?
Hur kan R.S vittna om att R.G är kärleksfull när barnet är mager och verkar nerdrogad?
Då kan man omöjligt tro att någon är det?
Så jävla mycket saker som inte stämmer här så det finns inte.
Vuxna människor som ljuger och ljuger och ljuger. Vuxna människor som är naiva och inte ser någonting. Medans ett barn på 3 år dör kallt, plågad och ensamt