2019-06-08, 15:08
Medlem
Existensens avatar
Fan mitt förra packet ifrån USA fastnade i tullen, så sa dom att det var medicinklassat. Är detta verkligen sant?! (är coluracetam som det gällde). Coluracetam finns ju inte ens som medicin någon stans, och jag försökte kolla upp i förväg och hittade ingenting som tydde på det.

Beställde nyss ett nytt packet ifrån Italien istället på coluracetam och fasoracetam och hoppas det kommer fram. Dom som skickar paketet värkar jävligt schyssta, sa att dom skickar ett nytt packet utan extra kostnad tills det kommer fram.

Förmodar att packet inom eu inte lika lätt fastnar i tullen som usa. Blev rätt shockad för jag har beställt packet ifrån US flera gånger och det har aldrig "fastnat" i tullen. Har varit med om att det gått igenom tullen tidigare någon enstaka gång men då har jag alltid fått packetet, trotts att jag beställt bland annat phenibut.
Citera
2019-08-15, 14:02
Medlem
Finns det några interaktioner mellan Cisordinol + Leponex och Phenylpiracetam?
Citera
2019-11-20, 13:38
Medlem
KneKhis avatar
Hur fungerar det med phenylpiracetam och sömn? Av vad jag läst sitter effekten i väldigt länge. Medföljer det en efterstimulans likt centralstimulerande droger som gör det svårt att sova?
Citera
2020-01-16, 15:11
Medlem
Hej.

Finns det någon kunnig person angående nootropics jag kan skicka PM till?

Har ett par frågor angående dosering, ev. stack, när på dygnet osv.

Tack på förhand
Citera
2020-01-21, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trebor81
Hej.

Tack på förhand

BUMP
Citera
2020-05-28, 14:27
Medlem
golffs avatar
Nån som vet hur länge AlphaBrain kommer vara nedstängt?

Finns det nåt annat ställe än alphabrain och reachgenius som säljer nootropics i sverige?
Citera
2020-05-29, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trebor81
Hej.

Tack på förhand
Kör på.
Citera
2020-08-17, 23:29
Medlem
gagglebusys avatar
Någon här inne som kan ge sitt långsiktiga utlåtande efter en längre tid med piracetam? Jag tog denna substans i ett halvår ungefär, runt år 2012 när filmen Limitless med Bradley Cooper just släppts och smartdrugs blivit ett populärt koncept.

De första månaderna var mitt långtidsminne och korttidsminne avsevärt förbättrat. Dessutom blev jag snabbare både i tanken och verbalt. Efter en tid klingande effekterna av och blev mest trött och skallen och presterade i det närmaste sämre på tentorna än innan.

Piracetam är ett läkemedel framtaget av ryska forskare med syftet att behandla bl.a. parkinsons och är inte ens narkotikaklassad. Det säger någonting om Piracetam. Glöm aldrig det ungdomar.
Senast redigerad av gagglebusy 2020-08-17 kl. 23:50.
Citera
2020-08-18, 14:38
Medlem
Abletons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gagglebusy
Någon här inne som kan ge sitt långsiktiga utlåtande efter en längre tid med piracetam? Jag tog denna substans i ett halvår ungefär, runt år 2012 när filmen Limitless med Bradley Cooper just släppts och smartdrugs blivit ett populärt koncept.

De första månaderna var mitt långtidsminne och korttidsminne avsevärt förbättrat. Dessutom blev jag snabbare både i tanken och verbalt. Efter en tid klingande effekterna av och blev mest trött och skallen och presterade i det närmaste sämre på tentorna än innan.

Piracetam är ett läkemedel framtaget av ryska forskare med syftet att behandla bl.a. parkinsons och är inte ens narkotikaklassad. Det säger någonting om Piracetam. Glöm aldrig det ungdomar.

För att boosta det kognitiva, fokus och uppvaknande har jag använt många olika preparat:
- piracetam, aniracetam, coluracetam, phenypiracetam, oxiracetam, pramiracetam
- noopept
- modafinil, flmodafinil

Det har jag testat under ett år, och har försökt hålla mig vid ett preparat, så att kroppen kan assimilera ett i taget.
Kan säga såhär:
- piracetam (original rysk) funkat bra under 3 dagar, sedan försvann effekten. Effekten var första dagen markant, sedan har det minskat, även om jag pausade.
- aniracetam, oxiracetam - nästan placebo
- coluracetam - inget
- pramiracetam - mår illa
- phenylpiracetam - fantastisk effekt en dag, hoppade över en dag, sedan blev det siså...

- Noopept: borde funka marginellt, men man ska ta under mkt lång period (typ 3 månader).

- alla *finil varianter: mår illa.

Som sagt: mycket blandade effekter, spenderade mycket för att hitta en lösning, men till slut allt slängde jag.
Inte värt.

Det som nu funkar är mikrodosering av LSD + medicinska doser av amfetamin. Mindre strul, mindre kostnader, funkar alltid.
Citera
2020-08-18, 14:58
Medlem
hipp-hipps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ableton
För att boosta det kognitiva, fokus och uppvaknande har jag använt många olika preparat:
- piracetam, aniracetam, coluracetam, phenypiracetam, oxiracetam, pramiracetam
- noopept
- modafinil, flmodafinil

Det har jag testat under ett år, och har försökt hålla mig vid ett preparat, så att kroppen kan assimilera ett i taget.
Kan säga såhär:
- piracetam (original rysk) funkat bra under 3 dagar, sedan försvann effekten. Effekten var första dagen markant, sedan har det minskat, även om jag pausade.
- aniracetam, oxiracetam - nästan placebo
- coluracetam - inget
- pramiracetam - mår illa
- phenylpiracetam - fantastisk effekt en dag, hoppade över en dag, sedan blev det siså...

- Noopept: borde funka marginellt, men man ska ta under mkt lång period (typ 3 månader).

- alla *finil varianter: mår illa.

Som sagt: mycket blandade effekter, spenderade mycket för att hitta en lösning, men till slut allt slängde jag.
Inte värt.

Det som nu funkar är mikrodosering av LSD + medicinska doser av amfetamin. Mindre strul, mindre kostnader, funkar alltid.

Säger exakt detsamma. Har provat allt ovan, och det är LSD och amfetamin som definitivt ger effekten. "Smart people use drugs smart".
Citera
2020-10-17, 07:24
Medlem
KneKhis avatar
Som många andra i denna tråd har jag inte heller fått någon effekt av phenylpiracetam, med eller utan kolintillskott. 200-300mg oralt har möjligtvis gett en svag effekt som varit svår att urskilja från placebo
.
Dock valde jag långt senare att prova sublingual administrering med gott resultat. 100mg under tungan gav en tydlig effekt som definitivt inte var placebo. Tömde en kapsel och hällde pulvret under tungan och lät det ligga där i 10-15 minuter innan jag spottade ut. Det smakar riktigt illa och har en tendens att få munnen att salivera och få pulvret att hamna lite överallt men.... det fungerar!
Citera
2021-02-14, 18:12
Medlem
KneKhis avatar
Hjälper nootropics (racetams) under en benzo nedtrappning/avtändning? Tänker då främst på kognitiva funktioner/motivation/fokus.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in