2020-05-27, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oldlord
Jag kan tänka mig att Pappan om han nu är ren försökt jobbat hårt på att hålla grabben borta ifrån skiten. Dock så är han myndig och droger och sällskapet runtomkring lockar, Och när de gör det så finns de inget som gör att H stannar kvar fast Pappa säger åt honom osv.

Kan även tänka mig att skuldkänslor finns där som spökar på psyket hårt, och orken inte finns då att rodda i detta när man hela tiden går på nit.
Hur illa de än låter så ger man upp.

Mamman dock verkar inte tagit tag nått i sitt liv, utan efter artikeln i ST så har de fortsatt på samma bana för hennes del. När hon är "nykter" så älskar hon nog sin son över allt annat i hela världen, men när hon är påtänd så styr knarket hennes känslor troligast och begäret efter drogerna tar över. Då är inte nått annat i hela världen viktigare än just att bli påtänd..

Ångestdämpande att fly sin misär med droger om man sjunkit så långt ner så man inte ser nån utväg ur skiten. Bryta vanor och isolera sig ifrån allt och alla är de bästa men de fixar dom inte..

Misstolka mig inte, jag tycker pundare är smuts, dom förstör hela tiden för sig själva och kostar en jävla massa pengar för samhället överlag. Men de betyder inte att jag inte kan förstå hur jobbigt ett beroende är för dom.

Jag med dig!
Citera
2020-05-27, 23:09
Medlem
Blir ingen lösning i detta förrän någon öppnar kakhålet. Ser onekligen mörkt ut just nu.
Citera
2020-05-28, 10:32
Medlem
Fick veta att mamman stuckit från stan för ca en vecka sedan till någon bekant i Gävle. Enligt hon själv var det för att hon inte hade någonstans att bo. Eller vill hon bara hålla sig undan av nån anledning ..?
Citera
2020-05-28, 10:36
Medlem
Sofiajadetarjags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kakkeskaviar
Fick veta att mamman stuckit från stan för ca en vecka sedan till någon bekant i Gävle. Enligt hon själv var det för att hon inte hade någonstans att bo. Eller vill hon bara hålla sig undan av nån anledning ..?

Borde hon inte leta efter sin son? Sjukt.
Citera
2020-05-28, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sofiajadetarjag
Borde hon inte leta efter sin son? Sjukt.

Jag kan omöjligt veta hur jag skulle reagera i en liknande situation, men rent spontant så känner jag att om min anhörige var försvunnen i skogen och jag har NÅGON aning om vart det var så skulle jag gå och leta varje dag jag var ledig. Om så bara för en liten promenad. Jag skulle utgå från platsen där fynden var. Och gå lite random. Men som sagt, lätt att sitta och gissa hur man reagerar.
Citera
2020-05-28, 11:20
Medlem
Citat:

Känns som att hon vet vad som hänt eftersom hon inte letar eller kan fylla sina dagar med annat än försvinnandet. Kan bara betyda två saker i min hjärna, han håller sig undan frivilligt eller så lever han inte. Det bästa vore ju om även han finns där hon håller sig undan. Hoppas bara för alla som är oroliga att dom hittar honom o förhoppningsvis då vid liv såklart.
Citera
2020-05-28, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baranyfiken72
Känns som att hon vet vad som hänt eftersom hon inte letar eller kan fylla sina dagar med annat än försvinnandet. Kan bara betyda två saker i min hjärna, han håller sig undan frivilligt eller så lever han inte. Det bästa vore ju om även han finns där hon håller sig undan. Hoppas bara för alla som är oroliga att dom hittar honom o förhoppningsvis då vid liv såklart.

Hammarn hade ju sagt vart han grävt ned honom så förmodligen ligger han där
Citera
2020-05-28, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rawliquid

Då borde ju polisen hittat honom kam jag tycka. Polisen skulle ju fått ta del av den informationen enligt den som skrivit om det?
Citera
2020-05-28, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rawliquid
Då hade de ju grävt och hittat honom där
Citera
2020-05-28, 13:16
Medlem
Varför är inte Hammaren anhållen? Och varför tjallar ingen? Blir sjukt irriterad. Jävla pundarstad.
Citera
2020-05-28, 13:36
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:

Hon har väl ett väntande fängelsestraff?
Kanske därför hon håller sig undan?
Citera
2020-05-28, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baranyfiken72
Då borde ju polisen hittat honom kam jag tycka. Polisen skulle ju fått ta del av den informationen enligt den som skrivit om det?

Har hört det från två olika håll också. Men ingen har fått veta exakt var utan mer vilket område. Vilket ger polisen en del att jobba med.

Blir väl svårt att anhålla någon utan bevis som nekar och kanske har ”alibi”.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in