2020-05-27, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carsten2.0
Absolut ska mamman stå till svars för den delen, och pappan får väl då istället stå till svars för att han tillät sonen att följa med på dessa pund-race?

Men är inte grabben myndig? Dvs vuxen i statens ögon, han får väl för fan ha nått eget jäkla ansvar i vad han tar sig för. Kan du aldrig belasta pappa för.
Citera
2020-05-27, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rodheyes
Enligt min gissning ska e.ö vara e**a öst*rg (*=m, *=b) för enligt min vän så har hon nämnt detta till henne vid ett samtal. Polisen ska vara informerad angående detta. Och e**a pratar ju hej vilt med olika människor när hon är påverkad av både droger och alkohol.

Nämen!? Hon som hela tiden lyfter att hon är drogfri och lagt allt skit bakom sig.. Trevlig pingla som sitter och snackar skit bakom ryggen på sina "vänner".. Ena stunden så skriver hon på deras bilder på fb hur fina dom är med en massa hjärtan osv, sen så sitter hon alltså och drogar och snackar skit om dom ( enligt dig då)

WT- Sundsvall levererar verkligen.
Citera
2020-05-27, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MsMEsO
Väldigt säker, då infon i första hand kommer kommer från E*ma själv, osäker på exakt när dom var ute och åkte, men i anslutning till Hannes försvinnande var det.
E*ma har lämnat bort sonen för tillfället, och är påverkad av allt möjligt

Vilka härliga val en del gör i livet..
Citera
2020-05-27, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valkyriaaa
Tycker du ska akta din tunga en aning. Tänker mest på att du kan vara med på något nu, som gör så E.Ö kan råka sjukt illa ut! Om hon inte tänker på sig och sin son, kan väl ialla fall du göra det? Jag tror dock inte hon hamnat i skiten igen. Inte alls.
Skulle det stämma det du säger så verkar du snaska dig i sånt här så det är mer värt att du får pläddra här än att tänka steget längre..

+1
Citera
2020-05-27, 20:33
Medlem
Kill bills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oldlord
+1

Smart att bumpa det inlägget om det nu är så att du håller med.
Citera
2020-05-27, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valkyriaaa
Tycker du ska akta din tunga en aning. Tänker mest på att du kan vara med på något nu, som gör så E.Ö kan råka sjukt illa ut! Om hon inte tänker på sig och sin son, kan väl ialla fall du göra det? Jag tror dock inte hon hamnat i skiten igen. Inte alls.
Skulle det stämma det du säger så verkar du snaska dig i sånt här så det är mer värt att du får pläddra här än att tänka steget längre..

Ena sekunden uppmanar ni folk att snacka och nästa sekund ska dom vakta sin tunga?
Bra att polisen har information iaf så kanske Hannes hittas någon gång. Det är förhoppningen iaf.
Citera
2020-05-27, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kill bill
Smart att bumpa det inlägget om det nu är så att du håller med.

Kan ju tycka att är de nån sanningen i det som skrivs så bör fröken ifråga tänkt på de innan hon suttit och raljerat påtänd eller ej. De snackas jäkligt mycket skit om varandra i Sundsvall uppenbarligen. Sen om de är sanning eller ej, har ingen betydelse. Just nu har i alla fall dom som namedropat hennes namn i denna tråd skapat fokus på henne vare sig hon vill eller ej.

Förtal är aldrig okej, men på FB tror sig alla vara skyddade för sånt..
Citera
2020-05-27, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosesarered
Ena sekunden uppmanar ni folk att snacka och nästa sekund ska dom vakta sin tunga?
Bra att polisen har information iaf så kanske Hannes hittas någon gång. Det är förhoppningen iaf.

Till polisen!!! Jag har ALDRIG uppmanat att surra HÄR!!
Citera
2020-05-27, 21:21
Medlem
Fjantors avatar
Spånade igenom lite..
Men kan E**a vara delaktig i detta?
Träffade henne för inte så längesen och då va hon helt vilse i kolan.
Citera
2020-05-27, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oldlord
Men är inte grabben myndig? Dvs vuxen i statens ögon, han får väl för fan ha nått eget jäkla ansvar i vad han tar sig för. Kan du aldrig belasta pappa för.

Min poäng var att han har två föräldrar och jag menar inte att belasta pappan utan jag poängterade bara att det gjordes skillnad och allt ansvar verkade läggas på mamman men självklart är han myndig och har ett eget ansvar men i vissa fall kan man ju ändå diskutera arv och miljö, trots att det finns många vuxna som växt upp under problematiska förhållanden som det gått bra för.

OT: Tycker det varit konstigt tyst på alla fronter om fallet. Även fast det kommit fram vissa uppgifter här så upplever jag att locket lagts på. Kan ju förhoppningsvis innebära att polisen har så bra bra uppgifter som innebär betydelsefullt spaningsarbete!
Citera
2020-05-27, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosesarered
Människan sitter och GISSAR! Och på det namedroppar den h*n " gissar på" !? Kanon!
Citera
2020-05-27, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carsten2.0
Min poäng var att han har två föräldrar och jag menar inte att belasta pappan utan jag poängterade bara att det gjordes skillnad och allt ansvar verkade läggas på mamman men självklart är han myndig och har ett eget ansvar men i vissa fall kan man ju ändå diskutera arv och miljö, trots att det finns många vuxna som växt upp under problematiska förhållanden som det gått bra för.

OT: Tycker det varit konstigt tyst på alla fronter om fallet. Även fast det kommit fram vissa uppgifter här så upplever jag att locket lagts på. Kan ju förhoppningsvis innebära att polisen har så bra bra uppgifter som innebär betydelsefullt spaningsarbete!

Jag kan tänka mig att Pappan om han nu är ren försökt jobbat hårt på att hålla grabben borta ifrån skiten. Dock så är han myndig och droger och sällskapet runtomkring lockar, Och när de gör det så finns de inget som gör att H stannar kvar fast Pappa säger åt honom osv.

Kan även tänka mig att skuldkänslor finns där som spökar på psyket hårt, och orken inte finns då att rodda i detta när man hela tiden går på nit.
Hur illa de än låter så ger man upp.

Mamman dock verkar inte tagit tag nått i sitt liv, utan efter artikeln i ST så har de fortsatt på samma bana för hennes del. När hon är "nykter" så älskar hon nog sin son över allt annat i hela världen, men när hon är påtänd så styr knarket hennes känslor troligast och begäret efter drogerna tar över. Då är inte nått annat i hela världen viktigare än just att bli påtänd..

Ångestdämpande att fly sin misär med droger om man sjunkit så långt ner så man inte ser nån utväg ur skiten. Bryta vanor och isolera sig ifrån allt och alla är de bästa men de fixar dom inte..

Misstolka mig inte, jag tycker pundare är smuts, dom förstör hela tiden för sig själva och kostar en jävla massa pengar för samhället överlag. Men de betyder inte att jag inte kan förstå hur jobbigt ett beroende är för dom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in