Citat:
Ursprungligen postat av
Haddock93
Nu kom Steffe ut från sin Untergang-bunker och tog politiskt självmord.
Hör på detta:
Han är frustrerad över att inte fler testas
https://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=83&artikel=7482935
Vill han att vi ska tycka synd om honom? Han får väl för fan göra något åt saken då! Hur inkompetent jävla ledare har vi egentligen? Vem styr skeppet Sverige?
Denna pajas har svenska folket förtroende för. Man häpnar.

Jag kan ju inte svara för hela svenska folket men jag kan ju tala om varför mitt förtroende för Löfven ökat under krisen.
Jag hatar honom och allt som kommer ur hans käft är idiotiskt. Varje dag som går utan att han visar sin potatisnäsa i TV så misstror jag honom lite mindre.
Av samma anledning har mitt förtroende för de flesta partiledarna "ökat" då jag slipper höra dem på daglig basis förklara varför alla andra partier är så dåliga istället för vad som är bra med deras egna.
Enda jag tappat förtroende för är Ulf Kristersson som är ute och bölar över för lite testning fast det är hans jävla parti (tillsammans med S) som varit med och nedmonterat all vård och sett till att det inte finns några resurser att testa.
Lena Hallengren har mitt förtroende sjunkit med en miljon procent. Visste inte vem hon var tidigare men nu är hon ute varje dag och svarar på ja och nej-frågor med 10 minuter långa haranger utan att svara på frågan. Dvs så som Löfven brukar hålla på.