Flashback bygger pepparkakshus!
2020-05-26, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av miserywantscompany
Ja om man tror på rykten

nej om man känner rätt personer
Citera
2020-05-26, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madelenfranskogen
nej om man känner rätt personer

Och? Du behöver inte skryta. En del kommer iallafall aldrig få veta. Och för mig spelar det ingen roll hur han gjorde det.
Citera
2020-05-26, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av miserywantscompany
Och? Du behöver inte skryta. En del kommer iallafall aldrig få veta. Och för mig spelar det ingen roll hur han gjorde det.

nej jag tänker mer på hur det på ngt sätt förklarar att det hänt något. han har blivit upprörd. kanske av skivbolagsfolk stress press mm. eller ngt svek
Citera
2020-05-26, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madelenfranskogen
nej jag tänker mer på hur det på ngt sätt förklarar att det hänt något. han har blivit upprörd. kanske av skivbolagsfolk stress press mm. eller ngt svek

Allt det vet vi redan. Kom med nåt nytt
Citera
2020-05-28, 02:36
Medlem
Did you guys see what they some guy commented on Facebook? That he saw Tim that night and that he was always with his mrs. Maybe he went with a new girlfriend there ? That’s totally new information. You can check on “we rave you” profile, on last avicii post. It’s a guy called Gigi
Reddit post

https://www.reddit.com/r/avicii/comments/grph70/we_rave_you_interesting_comments_on_their/?utm_source=share&utm_medium=ios_app&utm_name=ioss mf
Citera
2020-05-28, 07:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av annika85
Did you guys see what they some guy commented on Facebook? That he saw Tim that night and that he was always with his mrs. Maybe he went with a new girlfriend there ? That’s totally new information. You can check on “we rave you” profile, on last avicii post. It’s a guy called Gigi
Reddit post

https://www.reddit.com/r/avicii/comments/grph70/we_rave_you_interesting_comments_on_their/?utm_source=share&utm_medium=ios_app&utm_name=ioss mf

Där står även att det var Malin Gramer var den person som hittade Tim, på golvet i hans badrum.. ska även ha funnits en artikel/intervju där Carl Falk pratar om detta, ganska grafiskt. Gjord av BBC..
Kan det ha varit så att någonting hände som Tim reagerade hårt på och att han sa, "Kommer snart".. och gick . När han varit borta ett tag går Malin för att kolla hur det är med honom och hon hittar honom då avlider i hans rum.. är det Malin och Carl man skyddar? Eller någon annan som upprört Tim? Oavsett så finns det ingen enskild anledning till att Tim valde att ta sitt liv. Det måste ha varit något som var droppen som fick bägaren att rinna över där och då
Levan, eller någon som är väldigt nära honom, verkar vara denna Rebby Fox figur. De har båda lagt upp stories på insta, samma vecka, där de är incheckade på "Skaparverkstan".. Hur pass bra vänner är Carl och Levan?

Vad är det som gör att man vill lösa det här pusslet, och att man känner det här behovet av att få veta Vad som hände i Oman? Jag skäms över mig själv någonstans, men samtidigt..
Citera
2020-05-28, 07:20
Medlem
Helt klart är att Rebby Fox läser här inne!!!
Citera
2020-05-28, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marlo78
Där står även att det var Malin Gramer var den person som hittade Tim, på golvet i hans badrum.. ska även ha funnits en artikel/intervju där Carl Falk pratar om detta, ganska grafiskt. Gjord av BBC..
Kan det ha varit så att någonting hände som Tim reagerade hårt på och att han sa, "Kommer snart".. och gick . När han varit borta ett tag går Malin för att kolla hur det är med honom och hon hittar honom då avlider i hans rum.. är det Malin och Carl man skyddar? Eller någon annan som upprört Tim? Oavsett så finns det ingen enskild anledning till att Tim valde att ta sitt liv. Det måste ha varit något som var droppen som fick bägaren att rinna över där och då
Levan, eller någon som är väldigt nära honom, verkar vara denna Rebby Fox figur. De har båda lagt upp stories på insta, samma vecka, där de är incheckade på "Skaparverkstan".. Hur pass bra vänner är Carl och Levan?

Vad är det som gör att man vill lösa det här pusslet, och att man känner det här behovet av att få veta Vad som hände i Oman? Jag skäms över mig själv någonstans, men samtidigt..

Fast tittar man på Malins insta så är hon inte i Oman när Tim är där...
Citera
2020-05-28, 10:47
Medlem
Citat:
Helt klart är att Rebby Fox läser här inne!!!
who is the girl he is talking about with reddish brown hair?
Citera
2020-05-28, 10:54
Medlem
Citat:
Fast tittar man på Malins insta så är hon inte i Oman när Tim är där...

Nej, Malin Gramer var inte på plats i Oman när Tim dog utan i Sverige. Hon fick beskedet om Tims död från kollegorna på radiokanalen hon jobbade på. Det var hon som berättade för Carl om dödsfallet.
Citera
2020-05-28, 12:57
Medlem
Jag vill också reda ut hela det här pusslet.... Man vill väl ha nåt slags avslut antar jag.

Citat:

Citera
2020-05-29, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mufasa253
who is the girl he is talking about with reddish brown hair?

Maybe it’s Alessandra Ford Balazs. She were in Oman at the same time as Tim and she has long curly red hair.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in