Citat:
Ursprungligen postat av
Stone
Jaså, ska alla dessa jävla pissländer få ekonomiskt stöd medans EU sparkar på England?
- Jag vill inte sparka på England. Jag vill sparka på Afrika. Dom usla afrikanska föräldrarna har ägnat sig åt att skaffa
enorma mängder barn som från början är dömda till ett liv i misär. Afrikanerna förtjänar inte att få bistånd när dom ägnar sig åt såpass hänsynslöst beteende.
Citat:
Ursprungligen postat av
Stone
Du känner tydligen inga italienare, mer självgoda människor får man leta efter. De klarar inte av att sköta ett lands ekonomi, de har haft nästan 70 olika regeringar sedan världskriget. Totalt kaos, det är helt otroligt att något vettigt som Ferrari kommer ut ur deras land, en gåta för mig. Låt skiten brinna för en gångs skull, avsätt alla idioter och börja om.
- Italienarna har åtminstone inte ägnat sig åt att skaffa enorma mängder barn som dom saknar utrymme och resurser för. Tvärtom, så har italienarna problem med att dom har skaffat för få barn. Därför anser jag att biståndet bör styras om, från att tillfalla Afrika, till att tillfalla Italien. Innan Sverige kan donera något bistånd till andra länder, så behöver dom egna medborgarna få tillgång till fungerande sjukvård. Men aldrig mer något bistånd till Afrika.