2020-05-27, 21:41
Medlem
Monsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StonesThrow81
Ok, jeg visste ikke at det var teoriene her, bra jobba de som skjønte det.

Når det gjelder det andre, så ønsket kanskje TH å komplisere ting for å kjøpe seg tid.

Nei, nei, mente ikke å kritisere. Er bare glad for at det viser seg at spekulasjonene vi gjorde her på forumet, sist sommer og i høst, faktisk var blink 😊
Citera
2020-05-27, 21:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pescador
Ikke mata trollet, Sosialisten er typ kverulant som må mates, framstår som en destroyer. Sultes ved å ignorere fjaset. Spammer ned hele tråden sammen med ett par andre her. Helt unyttig.
Troll som gjør att vi mister viktige, seriøse bidragsgivere her.
(teks Hamilkar ser ut til å ha forsvunnet?)

Nok om det. Jeg liker presset de legger på Tom Hagen f.t. Hybrisen tappes nå forhåpentligvis sakte men sikkert, om mulig? Noen innrømmelser får vi neppe oppleve, suicid avslut trumfer nok det!

(han reagerer trolig som Sosialisten mot alt under avhør, kan tenke meg hvor ubehagelig han fremstår)

Tom Hagen, skyldig som faen!

Ja, han er et deprimert nettroll. Krangler om ting som for andre er helt opplagt.
Har et par andre også.
Tviler på at man får noen innrømmelse fra TH. Han skal være ganske vanskelig i avhør.
Citera
2020-05-27, 21:44
Bannlyst
Citat:
Takk. Blir du skremt er sjansen stor for at du produserer avføring. Jeg har selv vært i en episode med et overfall og det gikk den veien. Skitredd!

Huff, det må være forferdelig å oppleve slikt. Hvis man blir så redd som det, så kanskje det lager traumer.
Citera
2020-05-27, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orderud.
Mangel på blod, altså at slepesporene må ha bestått av avføring, og at det var avføring i klærne, siden de kan trekke den konklusjonen om at hun ble kvalt til døde. For det går vel ikke ann å avføre med klærne på uten at det havner i klærne først? At du mener at mangel på blod i klærne tyder på at hun ble kvalt, får være ene og alene din konklusjon. Tror vi setter strek her om avføring, tror du har forstått poenget.

De må ikke ha bestått av avføring. Det kan være så enkelt at hun i utgangspunktet var avkledd på badet.
Citera
2020-05-27, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slettsnoken
Selvfølgelig. Har man rigget og jobbet for at det skal framstå som et ekte åsted, blir man selvsagt utålmodig og vil få det undersøkt så raskt som mulig.

Nei, poenget var jo at det skjedde noe uforberedt. Og jeg var nysgjerrig på agvvv sine tanker rundt akkurat det.
Citera
2020-05-27, 21:49
Medlem
Monsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av agvvv
Allikevel rart at han gjorde det akkurat denne dagen, at han ikke tok den med i bilen, de skulle vel på hytta, og han var så bekymret, hadde ringt 8 ganger fra den eldgamle mobilen sin, slettet et par anrop hadde han og. Skulle tro mobilen fikk være med hjem akkurat denne dagen, i tilfelle AE ringte tilbake. Men det visste han nok at hun ikke kom til å gjøre.

Ja akkurat denne dagen ... Rart at han ikke ville forsikre seg om å være tilgjengelig ...? 🤔

Det er så mye rart som kommer fram nå. Ser ikke bra ut for TH.
Senast redigerad av Monsen 2020-05-27 kl. 21:51.
Citera
2020-05-27, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monsen
Nei, nei, mente ikke å kritisere. Er bare glad for at det viser seg at spekulasjonene vi gjorde her på forumet, sist sommer og i høst, faktisk var blink 😊
Thx, jeg er imponert over folk på forumet sin forestillingsevne, mange gode detektiver
For øvrig påfallende hvordan mediene slipper TH-nytt på kveldstid for tiden, rundt kl 9.

@Orderud: Ja, det kan være traumatisk, men gikk bra til slutt. Ingen varige men : )
@Niffy: Jepp, har glemt det, lest TH-nytt hver dag men har ikke deres hukommelse
Senast redigerad av StonesThrow81 2020-05-27 kl. 21:56.
Citera
2020-05-27, 21:52
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Thx, jeg er imponert over folk på forumet sin forestillingsevne, mange gode detektiver
For øvrig påfallende hvordan mediene slipper TH-nytt på kveldstid for tiden, rundt kl 9.

Du må tydeligvis være så ny i tråden at du ikke husker hvordan VG slapp sin faste kveldsartikkel hver fredag rundt kl. 21, i mange uker..
Citera
2020-05-27, 21:55
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sosialisten
De må ikke ha bestått av avføring. Det kan være så enkelt at hun i utgangspunktet var avkledd på badet.

Da er det i så fall enda merkeligere at avkledde klær pent lagt bort på badet skulle indikere kvelning.

Det er noe mer med klærne, som indikerer kvelning, enn at de ligger pent lagt bort på et bad, uten andre spor.
Citera
2020-05-27, 21:57
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aniani
Nei, poenget var jo at det skjedde noe uforberedt. Og jeg var nysgjerrig på agvvv sine tanker rundt akkurat det.
Beklager, da misforsto jeg svaret ditt. Jeg tror nemlig slepesporet var bevisst rigget for at det skulle fremstå som kidnapping, ellers ville det vært ryddet og vasket.
Citera
2020-05-27, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slettsnoken
Beklager, da misforsto jeg svaret ditt. Jeg tror nemlig slepesporet var bevisst rigget for at det skulle fremstå som kidnapping, ellers ville det vært ryddet og vasket.
De må vel kunne teste om slepesporet (avføring og blod) stammer fra AE?
Dersom det var rigget er det utrolig om de har hatt dette tilgjengelig for å smøre utover.
Citera
2020-05-27, 22:02
Medlem
Kanskje hun selv valgte bort livet. Ekteskapet nærmet seg slutten, hun så på leiligheter, men visste at hun ville leve på fattigdomsgrensen siste del av livet. Kanskje var valpen et forsøk på å få litt lys inn i en tilværelse som en stund hadde vært ensom og mørk. Men da han glemte bryllupsdagen var glasset fullt og håpløsheten fullstendig. Hun ventet til TH dro på jobb, sendte melding om at hytteturen var avlyst og gjorde en slutt på alt. TH og datter ble bekymret fordi de visste at mørket hadde senket seg over henne den siste tiden. TH haster hjem fra jobb og finner henne, men det er for sent. Selv om han er en mann av den gamle skolen er AEH klippen i livet hans og hans store kjærlighet, som dessverre er blitt tatt for gitt i alle år. Han gjør det han tror er høvelig, fjerner alle spor etter handlingen og finner et siste hvilested for henne. Kanskje i nærheten av hjemtraktene, hvor hun hadde vært lykkelig. For å dekke over handlingen, som dessverre mange tror det er noe skamfullt over, finner han på en historie som skjuler den virkelig sannheten. AEH er kidnappet. Men han vet og barna vet. Og kanskje var de sammen om å vise henne den siste respekt.

Denne saken har så mange muligheter, men ingen teorier har enda gjort at brikkene har falt på plass hos meg. Uansett så er det bare trist.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in