Citat:
Ursprungligen postat av
svakrose
Tiden som har gått? Hva mener du med det? Ja, det er 19 mnd siden hun forsvant, men det er ikke engang en måned siden 28. april i år.
Ja, men like mange rykter i denne tråden og i media kan gi deg påskudd til å konkludere motsatt. Noen av oss holder den døra åpen med rette. Politiet har den på vid vegg fortsatt.
Glem heller ikke at tingrettsdommeren og en av lagdommerne faktisk mente at det var skjellig grunn.
Jeg konkluderer ikke, det har jeg forklart opp og ned i mente. Det er jo det jeg sier, at rykter er rykter, og måten ryktene blir presentert på, virker overdrevet og lite troverdig
for meg.
Det må jo være mitt valg om jeg vil være med på å dømme TH og familien dysfunksjonell, eller hva det måtte være. Dette er ubekreftede rykter, inntil videre vil jeg vente til politiet kommer med noe som er mer håndfast.
Dette er en meget alvorlig sak, og jeg forestille meg at det må være veldig vondt å bli fremstilt slik familien gjør, både i sosiale medier og media generelt. Det vi vet helt sikkert er at en ektefelle, mor, besteforeldre og venn er borte. Det er vondt uansett om TH er skyldig eller ikke. Noen i familien må likevel være uskyldig. Jeg tror heller ikke AEH hadde satt pris på det, uansett om TH er skyldig eller ikke.
Mitt eget bidrag her i tråden er et overtramp for de saken gjelder, så la meg få bestemme mitt eget ståsted.
For meg er ikke dette en konkurranse. Jeg har mine egne grunner til hvorfor denne saken opptar meg.