Citat:
Ursprungligen postat av
Xayah
Om jag får spekulera hej vilt så kan hon mycket möjligt ha blivit gravid igen. De bodde tillsammans, hon hade ingen inkomst. Hon var svartsjuk på att han umgicks med andra tjejer. Blir man gravid får man föräldrapenning. De flesta som genomgår en abort vill aldrig mer göra om det. Det är enormt påfrestande både fysiskt och psykiskt. Jag talar då av egen erfarenhet.
Kan ju självklart varit något annat men jag förstår inte varför ett spiralbyte ska ha censurerats, men inte tidigare besök hos vårdcentral.
OM hon var svartsjuk så är det snarare han som har lärt upp henne. Om man läser smsen så verkar hon vara mellan självständig och behaga. Precis som en tonårstjej brukar vara.
Ena stunden gör hon allt hon kan för att bli älskad och ärad.
Andra stunden försöker hon vara självständig och ändra sin situation.
Jag är helt säker på att allt det här, är det klassiska. En snubbe som lindar en osäker, ung tjej runt sitt finger.
Och när tjejen tillslut vill bryta ut fri från kontrollen, så blir snubbens ego sårat och då inträffar dessa brott.
Endast tolkat från hans kontroll-sms. Allt från klädsel, umgänge och hennes vilja att pleasa honom när han ignorerar henne. It is a part of the game.