2020-05-27, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beastwood
Så du menar att den bara existerar på bildsajter och inte finns med i FUP?
????

Så inte nog med att vi länkat dig till FUP och angett sidnummer ett flertal gånger, utan jag har även screenshottat från FUP - men ändå räcker det inte?
Citera
2020-05-27, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arcanii
????

Så inte nog med att vi länkat dig till FUP och angett sidnummer ett flertal gånger, utan jag har även screenshottat från FUP - men ändå räcker det inte?
Som jag förklarat så har jag FUP. På vilken sida i FUP finns detta SMS dokumneterat?
Citera
2020-05-27, 01:25
Medlem
Bollkalle19s avatar
Citat:
Som jag förklarat så har jag FUP. På vilken sida i FUP finns detta SMS dokumneterat?

Sida 876 i fup.

Hur svårt ska det va?
Citera
2020-05-27, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arcanii
????

Kan du citera var du skrev sidnummer i FUP till SMS?
Citera
2020-05-27, 01:27
Medlem
Citat:
https://i.imgur.com/2FeciDV.png

876
Citera
2020-05-27, 01:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nattiskatt
Varför tror ni att pojkvännen valde att spara enbart Wilmas huvud?
Han hade väl inte kommit på var han skulle kunna kasta/gömma/gräva ner det så därför låg det kvar. Det var nog på g men polisen hann ta honom innan dess som tur var.
Citera
2020-05-27, 02:03
Medlem
Bollkalle19s avatar
Citat:
Kan du citera var du skrev sidnummer i FUP till SMS?

När du ändå läser, så kan du läsa sida 858 också.
När tuffingen kissar ner sig framför förhörsledaren.
Varför kissar han på sig? Jo, han inser att han inte har någon på sin sida, varken vänner eller familj.
Han är avslöjad och alla har vänt honom ryggen.

Där och då insåg han att han är körd! Påkommen! Finito!
Citera
2020-05-27, 02:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haaaaag
Den genomsnittlige intagne är på rättspsyk. i 10 år.

Skulle Tishko dömas till rättspsykiatrisk vård kommer han han ju med största sannolikhet få det med en särskild utskrivningsprövning. Så det är ju isåfall en bra garant för att han kommer sitta där ett bra tag.

Men jag tror personligen på fängelse!

Jag lutar också åt fängelse. Han verkar vara mer rå och förslagen än förvirrad / hallucinatorisk,
mm.
Citera
2020-05-27, 02:47
Medlem
judenhetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23
Men det är i min mening lite besvärande att inte hela kroppen återfunnits samt att dödsorsak ej är fastställd. Dessutom tror jag det blir svårt att bevisa att T hade för avsikt att döda W, utan att advokaten kan peka på att det var ett bråk som gick över styr. Jag är ingen jurist men har läst en del FUPar, domar osv. Och tyvär skulle jag ej bli särskilt förvånad om de endast dömer T för dråp.

Dödsorsaken är inte fastställd, men det blir svårt att hävda något annat än att hon dödats av Tishko med tanke på bevisläget. Varken uppsåt eller planering att döda är rekvisit för mord. Via s k likgiltighetsuppsåt blir det så att den som medvetet använder dödligt våld mot annan som regel döms för mord. Med tanke på hur BP ser ut och övrig bevisning är dråp uteslutet. T har haft livet av W i hennes hem, mördaren är en närstående, han har styckat kroppen, etc. Försvårande omständigheter. Blir han dömd för mord blir straffet långt, och låt oss hoppas att det håller hela vägen.
Citera
2020-05-27, 05:17
Medlem
Willow1s avatar
Jag har en fundering. På påsen hittad i en papperspåse fanns ett kvinnligt namn med adress. Hur fick han tag på den?
Försökt se en konektion men hittar inget. Är hon hans förra flickvän?
Citera
2020-05-27, 05:19
Medlem
Willow1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av judenheten
Dödsorsaken är inte fastställd, men det blir svårt att hävda något annat än att hon dödats av Tishko med tanke på bevisläget. Varken uppsåt eller planering att döda är rekvisit för mord. Via s k likgiltighetsuppsåt blir det så att den som medvetet använder dödligt våld mot annan som regel döms för mord. Med tanke på hur BP ser ut och övrig bevisning är dråp uteslutet. T har haft livet av W i hennes hem, mördaren är en närstående, han har styckat kroppen, etc. Försvårande omständigheter. Blir han dömd för mord blir straffet långt, och låt oss hoppas att det håller hela vägen.

Rätt otäckt när de satte blålampa på överkastet. Ser ut som formen efter en kropp
Citera
2020-05-27, 05:24
Medlem
Willow1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grand-canyon
Dom kan nog inte känna lukten nu.

Funderar på om han hade planer på att dra utomlands med resväskan dom hitta i garderoben kläder och pass i.

Men huvudet låg i samma väska
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in