Citat:
Ursprungligen postat av
Realtesto
Har lärt mig mycket om sverige i denna kris.
Och det är att vi lika gärna kan skita i att ha en statsminister.
Och att vi måste vara världens mest byråkratiskt bakbunda handlingsförlamade jävla skitland som existerar. Vi BORDE ha noll döda i corona om man tänker på våra förutsättningar. Men lik förbannat går vi snart om Frankrike.
INGEN har ansvar. Asså INGEN. Vi kan helt släppa på allting och låta 45 000 dö, det skulle liksom inte göra någon skillnad ändå.
Löfven kan säga- det va FHM- de säger- det va regionerna- de säger det va rekommendationerna och resursbrist vilket är högerns fel och högern som är i opposition får skit trots att de inte styrt landet på 6 år, vilket alla som inte är gråsossar ser igenom. Och i slutändan blir det bara pajkastande och olika politiska läger har sin syndabock. Trots att det bara finns en- FHM och ytterst regeringen.....
Håller med fullständigt. Har bestämt mig för att Danmark blir mitt framtida hem.
Kommer alltid älska Sverige för vad det en gång var men nu har det gått för långt.
Den feministiska regeringen med FHM i spetsen är totalt katastrof. Ingen logik, inget ansvar, ingen handling, ingen ånger.
Att se Tegnells med sin deformerade mun stå och snacka skit varje dag och reportrar som frågar de mest imbecilla frågorna jag hört.
-Får man spela boule med farfar?
-Får jag åka 3h bort om jag står i bilkö i 1h?
-Får jag knulla med en främling?
När man har en plattform att sätta dessa dårar på plats så frågar man helt retarderade frågor. Katastrof.
Aja. Flyttlasset går av när Danmark öppnar gränsen. Ta hand om er allihopa.