Citat:
Ursprungligen postat av
Maharaja79
"
Vi släpper det " - Del 2
Under tisdagen berättade dock Folkhälsomyndigheten att rekommendationerna för människor över 70, om att inte träffa barnbarn och undvika sociala kontakter, ligger fast.
– Jag såg det, jag har ingen kommentar faktiskt.
Du har ju tidigare sagt att du träffat dina barnbarn, kommer du fortsätta göra det?
– Det får jag fundera på, säger Johan Giesecke.
I artikeln framkommer även att Giesecke kan tjäna upp till en miljon på sin rådgivning åt FHM.
https://www.expressen.se/nyheter/folkhalsomyndigheten-kan-betala-giesecke-en-miljon/
En miljon omsättning på ett år, då har han en hög timpenning, det är mycket bra pengar för han jobbar nog knappast 40 timmar i veckan åt FHM.
Giesecke, Tegnell och Carlson, vilket grabbgäng som har befolkningens liv i sina händer,
Giesecke anställde Tegnell, nu anlitar Tegnell Giesecke, med Carlsons överinseende - och hur bra gör de sitt jobb egentligen förutom att de får bra betalt med skattemedel?
Giesecke sa i SVT att viruset lever "i princip en minut" på hårda ytor som plast och metall, samtidigt var informationen på WHO 72 timmar,
Tegnell har förnekat presymptomatisk/asymptomatisk smittspridning konsekvent trots internationella forskningsrön,
Sverige har flest döda i världen beräknat utifrån befolkningsmängd,
nu mår jag faktiskt illa på riktigt.
EDIT: bra jobbat Expressen!