2020-05-26, 16:10
Medlem
Docklands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alicia66
Doftpartiklar går igenom och du och du tror väl ändå inte att han har lyckats stycka henne utan att göra minsta hål på plasten?

Nej, vad skulle gå igenom plast menar du?

Han kanske inte styckat på badrumsgolvet?
Citera
2020-05-26, 16:13
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Märkligt att inte hunden markerar i badrummet.

Ja, verkligen.
Med så mycket blod som det är på toaletten måste styckningen skett där = lik.
Han har helt enkelt tvättat av tillräckligt noga där hon låg?
Då skulle väl inte hunden känna det?
Det är ju platsen liket legat på som hunden känner och markerar, så blodet som är runt om är inget hunden reagerar på.

Eller? Kan inte komma på någon annan förklaring.

Han har varit hemma fem gånger.
Han har säkert styckar kroppen i sex delar.
Den sist delen hann han inte göra sig av med helt enkelt.

För inte faaan är man så dum att man sparar det för skojs skull.
Men visst. Är man narcissist så...
Citera
2020-05-26, 16:16
Medlem
Nu kan jag inte hålla mig från att göra inlägg längre (trots att jag förstår hur långsökt detta låter.) Jag har följt denna tråd i ett par dygn och läst FUP i omgångar men är som nämnt nyligen insatt i detta.

Jag har försökt förstå mig på den misstänktes sätt att tänka och vad jag känner är detta ingenting han direkt är van vid, men jag blev ändock förvånad över hur "välstädat" det såg ut att vara innan de faktiskt fick fram den stora mängd blod som ses när de undersökt ordentligt.
Jag har en gissning i hans psykopatiska drag (vad jag själv har känslan av alltså kring hans klassiska beteende inom psykopati) och de är att han förmodligen fått en kick i att polisen kört hem honom samma kväll som han mördat W. Det i sin tur leder hans storhetsvansinne eller grandiosa självbild till att "Fan, jag fixar det här, så osmarta. Nästan tagen på bar gärning, jag kommer komma undan med detta."

Det i sin tur leder till det jag känner är kanske relevant? Vet inte om jag själv skapar en ny konspirationsteori efter att i flera dygn levt i telefonen för att följa tråden här och läsa FUP. Hur som haver har jag googlat mängder med saker nu, för att försöka förstå hur han tänkt. För jag kan inte förstå hur han haft den extrema tur att lyckas gömma undan en hel kropp. (Jag tror alltså, eller får känslan av att W i övrigt är hel. Kanske för det blivit för jobbigt att fortsätta, inte för det är direkt äckligt eller han blir ledsen utan för han känner sig "för fin" för de skit jobb han inser att hans första tanke innebar.) i allafall så som en psykopat i min erfarenhet skulle kunna resonera.

Jag har alltså, för att äntligen komma till min poäng i de här inlägget hittat en tråd på ett annat forum från Juni 2013 efter att googlat "Hur får jag bort blod från golv?" och det är.. Ett läskigt sammanträffande att de förekommer skämt där om att de minsann hade gömt liket i garderoben för där brukar ju gäster oftast inte titta. Efter att de sagt att skämtsam sagt att om det förmodligen ligger ett lik i gödselstacken nu.

Detta kan vara mitt egna huvud som skapar en idé kring dessa nycklar till en brukare som han hade han haft hemma hos sig? Och jag minns vagt att någon nämnt att denna dam(?) bott på landet. Finns det en gödselstack där? Någon som vet?
Jag vet att det är högst osannolikt och flummigt och troligen min önskan att W ska hittas för friden skull som påverkar. Men.. Jag kan inte släppa magkänslan kring, i såfall, detta bisarra (?) sammanträffande?

Jag länkar forumet. Så kanske ni kan skapa eran känsla..?
https://www.bukefalos.se/threads/fa-bort-blod-fran-trae.1193071/
Citera
2020-05-26, 16:16
Medlem
https://www.google.co.uk/amp/s/www.dailymail.co.uk/news/article-8331341/amp/Swedish-girl-17-decapitated-Iraqi-born-boyfriend.html

Vet inte om denna har delats, men här i England visar de bild och fullt namn i tidningarna redan.
Citera
2020-05-26, 16:17
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Jag tror du skall ta och kika lite på detta: likhundarna har inte markerat där, trots att tekniker tror att kroppen hanterats där. Det fanns inget som helst blod i duschutrymmet och strax utanför ens med Bluestar-undersökning. Det fanns massor av blod där duschslangen inte räckte till. Och som sagt - likhundarna markerade INTE i duschen. Därmed finns det stor chans att han lyckats spola bort eventuell doft. Såvitt jag vet så bör ett lik ligga still på underlaget i 15-20 minuter för att avsätta doft. LIGGA STILL.

Sluta ge dig på mig bara för att du känner att du inte har tillräckligt med kunskap. Jag trodde du var större än så.
Lägg av nu. Det tar inte 20 minuter att stycka en kopp och göra sig av med alla delar. Vad tekniker TROR hör inte hit. Man kan inte spola bort lukt. Jag tror faktisk ja har ganska mycket mer kunskap om hundar än dig. Efter som jag tränar med hund. Du behöver inte svara mig!
Citera
2020-05-26, 16:18
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ja, hon säger det. Självklart måste hon göra det eftersom hon skall försvara honom såsom oskyldig. Något annat kan hon ju knappast göra offentligt.

Och jag hade rätt. Dom hade nya bevis nu till rättegången.
Citera
2020-05-26, 16:19
Medlem
Citat:
Lägg av nu. Det tar inte 20 minuter att stycka en kopp och göra sig av med alla delar. Vad tekniker TROR hör inte hit. Man kan inte spola bort lukt. Jag tror faktisk ja har ganska mycket mer kunskap om hundar än dig. Efter som jag tränar med hund. Du behöver inte svara mig!

Mot dumheten kämpar gudarna förgäves. Enbart de korkade är tvärsäkra.

Nej, jag kommer inte svara mer på dina inlägg. Du förstår ju inte vad jag skriver.
Citera
2020-05-26, 16:19
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dockland
Nej, vad skulle gå igenom plast menar du?

Han kanske inte styckat på badrumsgolvet?
Kniven sågen eller vad han använt. Det är inte så enkel att stycka en kropp som vissa tycks tro.
Citera
2020-05-26, 16:21
Medlem
Docklands avatar
Citat:

Jag har tränat hund i runt 30 år, vad vill du veta/ha svar på?
Citera
2020-05-26, 16:26
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bonnieuk
https://www.google.co.uk/amp/s/www.dailymail.co.uk/news/article-8331341/amp/Swedish-girl-17-decapitated-Iraqi-born-boyfriend.html

Vet inte om denna har delats, men här i England visar de bild och fullt namn i tidningarna redan.
Bra att du bidrar👍, men bilden som är ifrån hans Facebook har jag postat tidigare i tråden. Eftersom han ännu inte är dömd så har MSM mig veterligen inte postat hans bild utan bearbetning.
Citera
2020-05-26, 16:27
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Mot dumheten kämpar gudarna förgäves. Enbart de korkade är tvärsäkra.

Nej, jag kommer inte svara mer på dina inlägg. Du förstår ju inte vad jag skriver.
O käre gud. Jag förstår vad du skriver. Och inser att du har koll på hur hundsök innebär. Vet du att du idiot förklarar dig själv nu. Du vet ju allt med säkerhet alltid. För du är tvärsäker på att han gjort detta. Jag är inte säker på något, men det är märkligt att ingen av hundarna markerar i badrummet. En hund kan missa det vet jag men nu var dom 2 st.
Citera
2020-05-26, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeBronThurman
Bra att du bidrar👍, men bilden som är ifrån hans Facebook har jag postat tidigare i tråden. Eftersom han ännu inte är dömd så har MSM mig veterligen inte postat hans bild utan bearbetning.
Utomlands har de väl inte heller skyldighet till några pressetiska regler när det gäller våra svenska brottslingar kan jag tänka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in