Citat:
Ursprungligen postat av
TonyDR
Just nu
Danmark
+0 döda +48 fall
Norge
+0 döda +0 fall
Finland
+0 döda +31 fall
Svärje 23 april Anno 2020
AB: "Johan, i Sverige har vi ganska många avlidna. Men i våra grannländer går det lite bättre. Vad tycker du om detta?"
Johan Joseph Gieseckell: "Det är TOTALT meningslöst det som görs i dessa länder. De inser inte att för eller senare så kommer alla att smittas. De dröjer bara på tiden så att säga. Så fort de öppnar så kommer spridningen igång och då pratar vi om VÄLDIGT höga tal gällande avlidna. Tyvärr måste jag säga. Medan vi hade tur då vi gjorde rätt"
Svärje 23 maj Anno 2020
AB: "Johan, i Sverige har vi ganska många avlidna. Men i våra grannländer går det lite bättre. Vad tycker du om detta?"
Johan Joseph Gieseckell: "Det är TOTALT meningslöst det som görs i dessa länder. De inser inte att för eller senare så kommer alla att smittas. De dröjer bara på tiden så att säga. Så fort de öppnar så kommer spridningen igång och då pratar vi om VÄLDIGT höga tal gällande avlidna. Tyvärr måste jag säga. Medan vi hade tur då vi gjorde rätt"
AB: "Men jag tror de redan har öppnat? Fast igår såg jag att spridningen vekar inte ha kommit igång riktigt?"
Johan Joseph Gieseckell: "Väntar bara säg jag. Väntar bara."
AB: "Hur menar du?"
Johan Joseph Gieseckell: "Ack, vi släpper det va."
Svärje 23 augusti Anno 2020
AB: "Johan, i Sverige har vi väldigt många avlidna. Men i våra grannländer går det lite bättre. Vad tycker du om detta?"
AB: "Men jag tror de redan har öppnat för ganska länge sen? Fast igår såg jag att spridningen vekar inte ha kommit igång riktigt? Senaste 3 månader har de inte haft ett enda dödsfall"
Svärje 31 december Anno 2021
AB: "Johan, i Sverige har vi extremt många avlidna. Men i våra grannländer går det lite bättre. Vad tycker du om detta?"
AB: "Men jag tror de redan har öppnat för ganska länge sen? Fast igår såg jag att spridningen vekar inte ha kommit igång riktigt? Senaste 12 månader har de inte haft ett enda dödsfall"