2020-05-22, 19:01
Medlem
K.Blomkvists avatar
Jag är ganska förvånad av att SÅ många här inne som lägger fram sin teorier, fantasier och påstående.
Jag är ganska övertygad om att vissa myndigheter följer våra tankar här på fb.

Har vi tur så har vi fått tankar och teorier som inte ens De har tänkt på.

Vissa teorier som typ Vims-ig och en del andra har lagt fram, kan ibland ha en viss relevans.
Ofta blir det - Men hallå - eller... typ: Wilmas pappa/mamma halshögg henne för få dit tishko...

Så fortsätt jobba på.

Även om det ibland man kan få undran från vilken planet kom hen ifrån...
Vi kan kanske lösa detta mordet!
Citera
2020-05-22, 19:10
Medlem
vatchas avatar
Någon som vet om rättegången kommer vara öppen för allmänheten? Tänker på covid-19 osv.
Citera
2020-05-22, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0.1.1.2.3.5.8.13
Riktiga mamman blev kvar i Irak när T kom till Sverige.

EDIT: Ser att du redan fått svar här men tråden uppdateras kvickt så att mycket försvinner i brus för de som ej lusläser, och andra kan ju ha liknande funderingar, så jag lämnar posten här.

Han hade en bonusmamma som han verkligen knöt an till då, sedan separerade hon och pappan vilket ska ha tagits hårt. Pappa S träffade sedan Tishkos nuvarande "mamma". Pappan kallar henne för mamma men själv säger hon att hon är Tishkos styvmamma och att hon t.o.m. älskade W mer än T.
S. 719 i FUP: "Jag svär att jag älskade Wilma mer än Tishko"

Jag har mycket svårt att föreställa mig att hon skulle hjälpa T med mer än vad artigheten och seden (lojalitet till maken) kräver, frivilligt.

Faderns vittnesmål emotsägs däremot av andra uppgifter på flera punkter och "mamman" tror att den svarta bilen befann sig i deras garage, men hon såg den aldrig. Hon tror inte att maken lånat den, för han skulle aldrig låna den utan att säga till. Vill väl inte kännas vid det som hänt, av begripliga skäl, tror jag.

Att T försökte ta livet av sig i cellen tror jag beror på att han läst faderns uttalande om att han nu är förskjuten. Är inte alls övertygad om att pappan känt till några bestialiska detaljer, eller knarkandet, och att han därför kan ha menat allvar med att han önskar att sonen får huvudet avhugget.
Tack 😊
Mycket intressant historia. Så tragiskt det blev så, heder är ju nyckeln i detta. Kanske har han lidit av att bli skild f sin mamma. Även Wilma hade ju styvmamma.
Citera
2020-05-22, 19:16
Medlem
K.Blomkvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vatcha
Någon som vet om rättegången kommer vara öppen för allmänheten? Tänker på covid-19 osv.

50 personer max, med avstånd emellan.

Så det blir nog mest media, släkt, vänner och vittnen kan jag tänka. Plus personal och vakter.

Plus GW förstås.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grand-canyon
Undrar varför hon hade ihop med thisko överhuvudtaget.
Ung naiv snygg tjej,äldre manipulerande skitstövel som aldrig får en tjej i sin egen ålder..
Han bländade henne totalt,var säkert en darling första veckan🤛
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tessaladiss
Tror knappast man köper braj med sin privata lur ..
Ahh joo köper gör man nog, smått för eget bruk så illa är det inte. Men säljer gör man definitivt ifrån en burner/knapp telefon
Citera
2020-05-22, 19:21
Medlem
vatchas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K.Blomkvist
50 personer max, med avstånd emellan.

Så det blir nog mest media, släkt, vänner och vittnen kan jag tänka. Plus personal och vakter.

Plus GW förstås.

Är det ens lönt att gå dit och se om man får plats? 🤔
Citera
2020-05-22, 19:22
Medlem
K.Blomkvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gulabilen
Ung naiv snygg tjej,äldre manipulerande skitstövel som aldrig får en tjej i sin egen ålder..
Han bländade henne totalt,var säkert en darling första veckan🤛
Har vi tur så får han tugga galler de närmast 14 år, minst.
Något sex får han glömma. Hans nya darling blir papp rullen på toarullen.
Citera
2020-05-22, 19:26
Medlem
K.Blomkvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vatcha
Är det ens lönt att gå dit och se om man får plats? 🤔

Försök i alla fall.

Men chansen är förstås liten.

Men, man kan inte vinna om man inte har köpt en lott...
Citera
2020-05-22, 19:27
Medlem
vatchas avatar
Citat:

Ja vi får hoppas! Blir dock inte speciellt överraskad om det blir max ett par år för brott mot griftefriden. Är så besviken på svenska rättsväsendet, hela systemet.
Citera
2020-05-22, 19:27
Medlem
Citat:
Nu citera jag mig själv, igen.
Många tittar inte ens bakåt i tråden.
Släktingar i Göteborg?
Jag har sökt på många sätt man jag hittills inte hittat några släktingar i Gbg.
Hjälp mig att söka vidare.
Det stod för länge sedan i tråden att hans riktiga mamma bodde i Göteborg och att T brukade åka och besöka henne. Men det var längesedan jag såg dessa uppgifter och har inte sett något mer om detta. Kommer inte heller ihåg vilken månad det var som det stod. Sedan dess har det ju bara ältats om att Ts styvmamma egentligen är hans riktiga mamma. T själv måste väl veta vem som är hans riktiga mamma, men han kanske är tvungen att tiga om det, om det nu skulle vara något bidragsfusk eller vad det nu är.
Citera
2020-05-22, 19:36
Medlem
Citat:
Generöst av dig,en egen papprulle,du är på tok för snäll,kan tänka mig lite mer hårdare behandling.
Vad jag önskar Tishko bryter ihop,hittar nått som heter samvete och börjar sjunga, men föga troligt..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in