Citat:
Ursprungligen postat av
Pineapple-99
Mycket brister i alla inblandades arbete. Kasst faktiskt.
Hyperkasst faktiskt!
Citat:
Ursprungligen postat av
johannajack
Kan det va så att P trillat/halkat när han höll i E? Väck som han var. Skulle förklara hans skador oxå. Men det är två dunstar enligt grannen, så det talar emot lite. Men hans skador undrar man ju var det kommer ifrån.
Det är inte omöjligt, men samtidigt inte helt troligt! Vad gör en 4åring badandes mellan 00-01 på kvällen/natten?
Förutsatt att den timeline vi får ihop stämmer... Hon kan ha skadat sig tidigare på kvällen när A var på gymmet också, delvis min teori....
Hon hade "rosslig" röst då.. Antingen p.g.a. inkommande lunginflammation ELLER death rattle... hon kanske redan skadat sig och hade vätska i luftrören eller vad som helst.. Både P och R beskriver ett "hon gjorde ett konstigt läte".. Får rysningar varje gång jag läser de raderna... Jag mår så jävla dåligt av att läsa detta.. men kan inte sluta förrän varje teori diskuterats färdigt..
Med tanke på att grannen hörde smällar specifikt kring midnatt från badrummet så är det då någon föll..
att hon inte hörde något mer än smällarna är också oroväckande.. Hade jag som fullvuxen man halkat i badrummet en kväll och slagit pannbenet likt P verkar ha gjort hade jag ju vrålat alla möjliga svordomar, utan att vara narkoman. Så att han knäpptyst skulle fallit utan att göra ljud är ju lite otroligt.. Samtidigt är det två smällar med ca 60 sek mellanrum... Varför? Han föll ju inte knäpptyst, reser sig upp efter en minut och sen faller en gång till knäpptyst utan att vråla svordomar... Låter som en scen ur en clown teater snarare... Jag tror inte teorin folk har här om att hon ODat och de försökt dölja detta med att "tappa" henne i badkaret.. Hur hemskt det än låter. Dessa två päron har inte mycket av min tilltro öht!
Så är teorin som någon delvis tagit upp att E åkt på en rejäl OD av knark de givit henne för att hon ska sova... De har sprungit in i badrummet med henne för att försöka få henne att kräkas upp men tappat henne alternativt medvetet slängt henne i badkaret för att kunna skylla på en "olycka".. Sen har hon inte dött utan gjort ögonrörelser, börjat blöda, osv. Då har man burit in henne till sängen, hon har då fått upp delvis kräk i luftvägarna, kanske kräks hon ännu mer.. de satanistiskt rengör hela hemmte från spyor och blod och "suger ut" kräk ur hals och näsa.. vilket också låter helt jävla sjukt...