Citat:
Ursprungligen postat av
T34Panzer
Om du åtminstone hade orkat ta dig tid att själv kolla i FUP, dvs kolla BILDERNA, så hade du sett att väskan låg där samma dag som polisen grep T och spärrade av lägenheten...
Läs fup online:
https://www.docdroid.net/file/download/t1lLLzX/3280-19-pdf.pdf
Ja, och då undrar jag fortvarande vad var det för "spårning" polisen gjorde? Letade efter en hel och helst levande Wilma? Då borde det vara rimligt att kolla om hon möjligen hade packat den väskan eller påbörjat?
Anhöriga har alldeles säkert berättat för polisen vid det laget att W var där sist för att hämta sina grejer och på väg att lämna T.
När kom forensikerna dit då om inte direkt i början? Om det innebär att man inte får röra på någonting på flera veckor efteråt ... nej, inte klokt.
Jag har inte ändrat åsikt om totalt obegripligt polisarbete, efter när "ett troll" kom med uppgiften om att huvudet hittades i Ts lgh. Obs! vill lägga till att jag syftar på de vidriga utredningsmetoder och manualer som följs till punkt och pricka till den graden att allt logiskt mänskligt tänkande helt utesuts! Inte i den meningen de poliser personligen som gjorde "exemplariskt noggrant arbete efter all regelverk" . Förkastliga regler isåfall!