Det säger en hel del om den påverkan detta fall fått på hela Svenska samhället när det får mig att registrera mig på Flashback för att dela mina tankar kring denna hemska utgång...
Jag vill direkt bara uttrycka massor med kärlek till familjehemmet! <3 Kan inte föreställa mig smärtan ni upplever just nu!
Jag har lusläst FUP sedan i Måndags och försöker jobba ihop en timeline kring när/vad som skett för att förhoppningsvis få en tydligare bild av detta.
Vad som slår mig i allt folk nämner här är att ingen ännu dragit upp ett extremt tydligt tecken på hur jävla manipulativt rå den där jävla skatan R är.......
Ett av de klaraste exemplena är om man lägger ihop 1+1 till exempel.
2019-12-02 SMS:ar R till farfarn, novell om hur hemskt och jobbigt det är ekonomiskt i detta nu. Hon behöver låna 10k för att betala hyran..
Den här snälla farfarn svarar b.l.a.
Citat:
Har pengarna på mitt konto i
morgon eftermiddag , kan då swisha över
10.000 till dig . Men du måste lova att
betala tillbaka. Det ni har lånat tidigare har
ni ju inte betalat tillbaka. Får hoppas på
bättring denna gång . Hör av mig i morgon
när jag har pengar på mitt konto.
2019-12-10 Skickas det ett E-post till R ifrån BTCX
Citat:
<h2>Orderbekräftelse</h2><p>Tack för din
växlingsorder.</p><h4>Orderdetaljer</h4><
p>Belopp : 4300.00 SEK<br>Ungefärligt
bitcoinbelopp : 0.05683490 BTC<br>Du har
angett att du betalar nätverksavgiften på
1.58 SEK</p><p>Epost : <a
href="mailto:rebeckalinneagustafsson@gma
il.com"
Hon bönar och ber farfarn om 10 lax som han snällt fixar fram trots att de inte betalat tillbaka tidigare lån!!
8 dagar senare köper hon Bitcoin för 4.300 spänn för att köpa droger på darknet!!!
Fyfan vad de blåst hela sin jävla omgivning under extremt lång tid!
Två patologiska jävla lögnhalsar!
EDIT: Kan man tolka mailet från BTCX med en bitcoin adress som mottagare eller avsändare i detta fall?
Annars är det ju deras BTC plånka som nämns.. och söker man upp den så har de handlat med Bitcoins för ca 100 lax fördelat på 54 transaktioner, då den beräknar ingående och utgående tolkar jag det som ~27st köp på darknet..
Deras bitcoin address: 37hdDF7QAseEpMFA9CyPTTxxguim9syyr2 om den stämmer dvs?