2020-05-21, 22:36
Medlem
rottanottans avatar
”Så respektfull även då han blev vuxen.”

Vad betyder det ens?
Citera
2020-05-21, 22:50
Medlem
Soterns avatar
Då kan vi väl vänta någon form av hämnd senare i helgen?
Citera
2020-05-21, 22:57
Medlem
Vem fan bryr sig om vad han gjort när han var 17. Fram med vem GM är eller vilka det kan vara som ligger bakom detta mord. Vem är hans flickvän? Har han en till bror som fortfarande lever? Kan det vara kopplat till ” LaLa ” familjen?

2 bröder som blir skjutna i lilla Helsingborg inom loppet av 2 år.. någon/några måste vara sura på dessa herrarna
Citera
2020-05-21, 23:27
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Varför kör de inte med ljuddämpare på sina vapen.? Minskar ju risken att polisen dyker upp pronto. IQ verkar vara en faktor som saknas.

Förmodligen för att de inte är jätte bra kvalité på vapnen dessa snubbar använder,sen svämmar ju inte svarta marknaden över med bra ljuddämpare.
Citera
2020-05-21, 23:30
Medlem
Mr Coffees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Varför kör de inte med ljuddämpare på sina vapen.? Minskar ju risken att polisen dyker upp pronto. IQ verkar vara en faktor som saknas.
För att det inte är på film
Citera
2020-05-21, 23:40
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.aids
I vanliga fall skulle även jag tycka att det bara är bra att kriminella självsanerar men denna kille var inte av den våldsamma typen. Kriminell på så vis att han sysslade med narkotikahantering, absolut. Men inte sådan som rånar, våldtar, misshandlar etc. Bara för att du säljer narkotika behöver du inte förtjäna att bli mördad.

Men du verkar vara en sådan människa som tycker att bara för att det är en blatte som blir mördad så är det en bra sak. Du vet att man kan vara en bra människa även om man inte följer regler uppsatta av politiker bara för att kontrollera oss?

Hoppas du fastnar i korselden nästa gång någon kriminell blir skjuten så jag kan korka upp min skumpa då istället, idiot.

Men du fattar väl att han inte blivit klippt för lite jävla cannabis eller? Luktar ju personlig vendetta långa vägar här pepprat sönder han till ett durkslag
Citera
2020-05-21, 23:47
Medlem
Tuttelisas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av getbusy
Men du fattar väl att han inte blivit klippt för lite jävla cannabis eller? Luktar ju personlig vendetta långa vägar här pepprat sönder han till ett durkslag
Fattar vad?
Detta e smågangstrar 😂😂😂
Citera
2020-05-21, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av system
Exakt hur tänkte du då du skrev inlägget jag nu citerar?

Relevansen ligger i vad man blivit dömd för, vart går gränsen för att man ska ses som kriminell tycker du? Är fortkörning tillräckligt grovt? Själv anser jag inte att alla är kriminella enbart för att de blivit dömda. Precis så tänkte jag.
Citera
2020-05-21, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niggers
Är man dömd i domstol så är man kriminell, särskilt vid den här låga ålder. Visst det kan vara någon bagatellartat som skattebrott, men troligen är knarkbrott och våldsbrott som BO har sysslat med.

Om du hade blivit påkommen med mycket som du skriver om hade du dömts för hets mot folkgrupp - då är du kriminell alltså? Enligt din definition så skall du i Sveriges ögon redan vara kriminell, du har bara inte blivit dömd ännu.
Citera
2020-05-21, 23:49
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttelisa
Fattar vad?
Detta e smågangstrar 😂😂😂
Ja antingen har bröderna haft en väldig otur eller så är de något som gick jävligt snett engång i tiden och någon eller några har inte tänkt sluta förens hela jävla blodslinjen är raderad haha, ja skiter i om dom var små gangster eller Tony Montana de har ingen betydelse när man är död
Senast redigerad av getbusy 2020-05-21 kl. 23:52.
Citera
2020-05-21, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qaa
Det är nog den andra Y*unes på Facebook, han du länkar till ser ut o vara 10 år gammal haha
Ja jag tänkte, what?
Citera
2020-05-22, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cuckolisen
Har nog snarare att göra med att polisen framgångsrikt lyckats få tio skyttar att flytta ut i landet från Malmö

Nu får andra städer njuta av den lyckade satsningen ”sluta skjut”

https://www.sydsvenskan.se/2020-05-19/tio-gangkriminella-har-flyttat-fran-stan-i-sluta-skjut
Intressant artikel..ja jag har fått känslan av att alltmer mindre orter har haft skjutningar på sista tiden. Kan mycket väl vara så.

Sen slås man av ”de kan få 5000 på en kväll”. ( och dessa är inte de stora ) Som totalt okunnig i branschen tänker jag alltid på hur kan det vara såna vinstmarginaler? Är det cannabisen som är så övervärderad?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in