Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2020-05-21, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jag2013
Personligen litar jag mer på polisens uttalanden än Flashback... Men du gör som du vill.
Rimmar bara konstigt att det var en tjej som länkades först ut här. Just saying, någon vill ta bort faktumet om du frågar mig, men jag förstår att du resonerar så. Normalt
Citera
2020-05-21, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NOVEMBERSPAWNED
Han e ju anmäld av en fd polismästare för oaktsam våldtäkt. Men den utredningen lär nog ta sin tid.

Jaså, ja men om de går vidare med det så har de nog norpat dator och telefon redan nu. Men jag tror inte att det där kommer att ge så mycket. Vi får tyvärr inte veta vad hans telefon och dator innehåller.
Citera
2020-05-21, 16:01
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
På bilden under, som måste tagits vid samma tillfälle eftersom han är klädd likadant och som har samma taggning, ler han stort i alla fall...
På översta bilden ser det ut som han är lite butter men tror snarare att han vill se hård ut.
Citera
2020-05-21, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av temadag
Jaså, ja men om de går vidare med det så har de nog norpat dator och telefon redan nu. Men jag tror inte att det där kommer att ge så mycket. Vi får tyvärr inte veta vad hans telefon och dator innehåller.
Nä, utredningen läggs nog ner "i brist på bevis"...
Citera
2020-05-21, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xxrudeacidxx
Rimmar bara konstigt att det var en tjej som länkades först ut här. Just saying, någon vill ta bort faktumet om du frågar mig, men jag förstår att du resonerar så. Normalt

Den person som länkade till den tjejen gjorde det för att påvisa att många prostituerade tar just 1500 och att det är normalpris. Inte för att det var den tjej Paolo var med. Sedan trodde folk plötsligt här FB samt Stoppa pressarna att denna person sagt att han visste att det var hon som var tjejen. Men det var inte det som skrevs i inlägget. Är bra att faktakolla saker, även här på FB. Är jättemånga som försökt förklara detta och att det INTE är den tjejen, utan att det var ett prisexempel. Men folk verkar inte lyssna eller förstå...
Citera
2020-05-21, 16:11
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Personligen litar jag mer på polisens uttalanden än Flashback... Men du gör som du vill.

Håller med.

,
Citera
2020-05-21, 16:12
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 25cm-slak
Mer tolererar är inte detsamma som normalt. Då jag har lite kontakter där, kan jag berätta för sig.

Att du sen ser upp till Paolo, som både killar gratis och kör betalning, får stå för dig själv.

Hade Paolo åkt fast för droginnehav vilket är ytterst vanligt bland kändisfolket, dramatenskådespelare i synnerhet så hade han kunnat rädda varumärket. Droger är lika brottsligt som sexköp. Skillnaden är att det blir svårare att handla Paolos pasta på ica när man associerar hans nylle med flåsande på bordell.
Citera
2020-05-21, 16:15
Medlem
Jag tycker lite synd om honom, att han inte kunde skärpa sig och tänka till, och inte kunde inse vilka konsekvenser det kunde bli, korkat av honom. Nu är resten av hans liv förstört.
Citera
2020-05-21, 16:16
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Vilka uppgifter baserar du på att det var en kvinna i 30 års åldern som Paolo träffade. Jag har kanske missat detta.
Alla uppgifter om den påstådda polska 22-åringen kommer från en enda källa, den nedanstående, sedan följer tusen lättledda efter. Ja, du har missat, det finns i Aftonbladet m.m. där polisen yttrat sig och jag tänker inte googla åt dig. Läs nu det här stycket från den enda källan:
Citat:
Ursprungligen postat av Pedermadsen
Har nu fått bekräftat att det kanske inte var Debora som Paulo knullade. Det verkas som om hela jävla trappuppgången var en bordell. Någon annan hade varit pånsamma adress som jag och då var det någon som hette nått med typ gisella.

(FB) Paolo Roberto gripen för sexköp - Sparkad från TV4
Citera
2020-05-21, 16:17
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av temadag
Det är sant, Paolo har inte minsta lilla gnutta manlighet i sig. Dessutom feg då han höll flickvännen hemligt i över ett år för att hon var tjugofem år och han femtio. Vad är det för något?

t.

Paolo är själva skolboksexemplet på en alfahanne. Självsäker, driven orädd.

Paolo är 51 men fixade 25 årig flickvän. Vilka betahannar gör det ?

Finns många killar jämnåriga med Elin som sitter ensamma hemma utan flickvän.

Varför ? Jo de saknar driv, självförtroende och blir ratade av tjejerna.
Citera
2020-05-21, 16:18
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:

Occam's säger att den som länkade en tjej tidigare länkat fel. Det var baserat på ett anonymt forumilägg på ett mindre, tveksamt forum.
Citera
2020-05-21, 16:19
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArgusOne
Occam's säger att den som länkade en tjej tidigare länkat fel. Det var baserat på ett anonymt forumilägg på ett mindre, tveksamt forum.
Det var från det här forumet, men det kanske är det du menar. Se mitt föregående inlägg för länk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in