2020-05-20, 16:03
Medlem
blitzkriegerns avatar
Hej!

Jag planerar att börja plugga till hösten och funderar på att köpa datorn som jag kommer ha under mina studieår redan nu. Batteritid måste vara bra och datorn ska aldrig hålla på och lagga osv, det ska inte vara jobbigare än vad det behöver vara att plugga haha...

Så jag har kollat lite på datorer runt 8-10k men samtidigt så har jag fått upp ögonen lite för de 2 i 1 datorer som finns så att man kan ta anteckningar och så, samt att man kan sitta bekvämt och läsa i en bekväm soffa eller fåtölj och liknande om man gör den till en surfplatta om man ska läsa längre texter.

Har kollat en del på denna: https://www.dustinhome.se/product/50...hoCT0kQAvD_BwE

Men är osäker på om man spenderar onödigt mycket pengar i förhållande till vad man får men den verkar vara väldigt stabil?

Hade varit nice om någon som har gått i samma tankar eller provat antigen eller kunde komma med lite tips.
Bör jag köra på en vanlig eftersom att 2 i 1 är en onödig funktion man bara betalar extra för?

Tilläggas bör kanske att det är en ekonomilinje jag ska plugga och inte något estetiskt.
Citera
2020-05-20, 17:06
Medlem
Dell XPS 2 in 1 är riktigt bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här