Citat:
Ursprungligen postat av
mr-mystic
Men helt ärligt borde inte allmänheten få bestämma detta? Dom kan väl ta bort produkterna när det vissar sig att ingen vill köpa dom. Har ju tidigare slagit fel när stora kedjor ska agera godhetsknarkare. Tror som sagt att det kan få en moteffekt. Inte för att torskeri har opion för sig men det där jävla daltandet med silikonpumpande lycksökerskor som smiter från skatt tror jag en hel del är i mot.
Fast i just det klippet ägde han ju faktiskt situationen till 100% det är ju därför det blev så poppis på YT. Dock verkar han ju ganska sur på JS där så konstigt att han sprang till henne direkt efter klavertrampet.
Vem kollar ens på tablå tv längre (är du pensionär kanske)? HUr vet du att han körde utan kondom?
Ja det undrar jag också. Får verkligen snuten läcka sån info? Känns ju ej att alla är lika inför lagen isf. Hade nån granne till horlyan känt igen honom hade han väl ba kunnat blåneka också.
Det handlade nog om att han ville rädda sina prylar innan hela huset brunnit ner sas. Han trodde att han skulle verka mer omtänksam men många såg det som att han puddlade ist för att tänka på sina barn o dyl. Att gå till just JS är för mig extra skumt. Bättre isf att köra via webben men om sningen ska fram tror jag ej att ärlighet varar längt i alla samanghang (tyvärr månadens saning)
Ägde situationen? Han blev ju helt stum när han fick möjligheten att lösa problemet istället för att kritisera de andra i studion eller samhället..
Men Paolo är en typisk gaphals som själv kan endast peka med hela handen, men sen att säga något konstruktivt pallar han inte med. Han är en förortsprodukt precis som de flesta kåkfarare som alltid anser att det är samhällets fel när de rånar/misshandlar/våldtar.
Såg du hans blick när några i publiken skrattade åt honom? Hade de befunnit sig i Kungsan, då skulle de säkert ha åkt på stryk..
Jag anser inte heller att ALLA män ska känna skuld och skam för att 17st kvinnor per år DÖR för att de själva har valt att umgås med knarkare och kriminella. Men ska man inte kunna diskutera i tv när man nu är ditkallad just för att göra detta - då ska man hålla sig på gymmet istället.
Killen mittemot Paolo ägde situationen. Och det retade Paolo något så otroligt..