Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-05-20, 11:46
Medlem
shaktas avatar
Tråkiga med den här historian är att vi kommer få se han i TV-soffan om 5 år pratandes om vad som gick snett och hur hela hans liv vändes upp och ner och fick en wake-up call. Nu är han tillbaka med företagandet och skänker pengar till utsatta kvinnor. Såren har sakta men säkert läkts men han försöker sträva framåt utan att titta tillbaka på det tidgare som hänt. Man lär sig utav sina misstag säger Paolo, jag var en idiot helt enkelt.

P.s Ni kan citera mig om 5 år.
Citera
2020-05-20, 11:46
Medlem
ragingcows avatar
https://youtu.be/6g7NI6wDKgo 0:30

https://youtu.be/n5UYI2U97r8 6:49 "In med arslet" tar henne på röven.
Citera
2020-05-20, 11:48
Medlem
Asmodeusvults avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Takadongtakadang
Nej, det var uppgifter som tidigt i morse formulerades i pressen som "han greps tillsammans med Paolo Roberto" och ingenting som jag fantiserat ihop själv, nej, det var därför jag frågade om någon tidigare ifrågasatt om han varit där och knu**at med en kompis. Frågade. Du förstår vad en fråga är, hoppas jag?
Absolut, men din fråga var väl, handen på hjärtat, mest för att insinuera och introducera gruppsex-teorin?

Blandar du inte helt enkelt ihop sexköpare?
Vilken tidning har skrivit om Paolos polare?

(Uppriktigt intresserad och det dyker inte upp någon uppgift när jag söker på de större blaskornas sidor.)
Citera
2020-05-20, 11:48
Medlem
mr-mystics avatar
Enligt AftBla var kvinnan i 30 års åldern(antagligen drygt det) och sålde sex för att försörja familjen, hon är besvärad av uppmärksamheten. "Ett a europas fattigaste" länder Ok han lät ju ej åka dit för OV iaf. Kvinnan verkade må dåligt enöigt Simon Häggströ..... haahaa hade ju varit lustigt om han sagt att "hon verkar ändå va på gött humör". Dvs etablisemanget tillrättaläger infon o vinklar så gött det går. 30 basst fan hon var ju isf minst mer än ett halvt decenium äldre än hans sambo.
Citera
2020-05-20, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr-mystic
Men helt ärligt borde inte allmänheten få bestämma detta? Dom kan väl ta bort produkterna när det vissar sig att ingen vill köpa dom. Har ju tidigare slagit fel när stora kedjor ska agera godhetsknarkare. Tror som sagt att det kan få en moteffekt. Inte för att torskeri har opion för sig men det där jävla daltandet med silikonpumpande lycksökerskor som smiter från skatt tror jag en hel del är i mot.

Fast i just det klippet ägde han ju faktiskt situationen till 100% det är ju därför det blev så poppis på YT. Dock verkar han ju ganska sur på JS där så konstigt att han sprang till henne direkt efter klavertrampet.

Vem kollar ens på tablå tv längre (är du pensionär kanske)? HUr vet du att han körde utan kondom?

Ja det undrar jag också. Får verkligen snuten läcka sån info? Känns ju ej att alla är lika inför lagen isf. Hade nån granne till horlyan känt igen honom hade han väl ba kunnat blåneka också.

Det handlade nog om att han ville rädda sina prylar innan hela huset brunnit ner sas. Han trodde att han skulle verka mer omtänksam men många såg det som att han puddlade ist för att tänka på sina barn o dyl. Att gå till just JS är för mig extra skumt. Bättre isf att köra via webben men om sningen ska fram tror jag ej att ärlighet varar längt i alla samanghang (tyvärr månadens saning)

Ägde situationen? Han blev ju helt stum när han fick möjligheten att lösa problemet istället för att kritisera de andra i studion eller samhället..

Men Paolo är en typisk gaphals som själv kan endast peka med hela handen, men sen att säga något konstruktivt pallar han inte med. Han är en förortsprodukt precis som de flesta kåkfarare som alltid anser att det är samhällets fel när de rånar/misshandlar/våldtar.

Såg du hans blick när några i publiken skrattade åt honom? Hade de befunnit sig i Kungsan, då skulle de säkert ha åkt på stryk..

Jag anser inte heller att ALLA män ska känna skuld och skam för att 17st kvinnor per år DÖR för att de själva har valt att umgås med knarkare och kriminella. Men ska man inte kunna diskutera i tv när man nu är ditkallad just för att göra detta - då ska man hålla sig på gymmet istället.

Killen mittemot Paolo ägde situationen. Och det retade Paolo något så otroligt..
Citera
2020-05-20, 11:50
Medlem
Terror-Ister-Bands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Trevligt när du får nyfiket dambesök som tittar i ditt skafferi och hittar bunkrad ”horpaolo-pasta” i drivor😅

Kan bli mysiga samtal att försöka förklara det stora innehavet😂

Därför avstod jag handla för halva priset.

Allvarligt!?

Jag har inga nyfikna "dambesok" som snokar i mina skafferier, ar det verkligen nagon som har det och som dessutom maste forklara sina inkop for vederborande?!

Kunde jag, sa skulle jag latt kopa mangder utav dessa produkter, min Fru skulle inte saga ett ord om det. Att lasta upp dessa produkter pa bandet en Fredagseftermiddag pa valfri ICA / COOP framfor allas langa nunor skulle gladja mig.
Citera
2020-05-20, 11:51
Medlem
NicklasMultiKultis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glamoureus
Länkar in Elin-tråden här eftersom båda berörs

https://www.flashback.org/showthread.php?p=71657971&posted=1#p71657971

Skrev en sammanfattning i den tråden

Efter att Paolo Roberto åkte dit i en Torskrassia på östermaln (Instas torsk") så har Elin raderat offentliga Instagram-bilder av henen tillsammans med Paolo Roberto. Hon har också skrivit på Instagram att hon känner tomhet.

Det har visat sig att Elin är gravid runt 2:a månaden där Paolo Roberto är högst troligt fadern.

Det går att spekulera i att Elin inte lät Paolo Roberto få idka samlag då hon är gravid varpå Paolo inte klarar av några veckor av återhållsamhet utan måste springa till en hora för att tömma.

Detta styrks av att Paolo själv dels skrev ett inlägg om att förlora "allt" och "familj" efter att han blev påkommen. Det ger också motiv till varför han sprang till TV4 och gjorde världshistoriens sämsta pudel och erkände inte bara horköpet utan även möjligen oaktsam våldtäkt.

Allt detta är viktigt utifrån Elins världsbild. Väljer hon att föda Paolos tillika torskens barn så kommer hon få leva med konsekvensen att när den "lyckliga" paret är ute och går med barnvagn så vet hela Sverige att där går en torsk med en kvinna som han har fått barn med för hon är inte mer än så.

Och hur hennes liv skulle se ut med att gå på föräldramöten i skola, träffa andra skolbarns föräldrar, hur hennes barn skulle bli bemött av andra barn. -"jasså din pappa är torsk".

Eller umgänge med andra väninnor. Elin skulle alltid bli bemött med ömkan och tycka synd om för att hon lever med en torsk och föder torskens barn.

Det måste snurra rejält i huvudet på tjejen.
Fullt möjligt att eventuellt barn blir retat av en fyraåring som inte lärt sig annat än att efterapa sin efterblivna mammas Värdegrund och saknar ordentlig fadersfigur. Går högerkroken i arv så kommer Paolos barn sänka den snorungen, som kanske får sig en tankeställare.
Citera
2020-05-20, 11:53
Medlem
Smurfanerlites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Din hjärntvättade mentalitet är faktiskt livsfarlig. Du kanske inte känner till det här ordspråket, men en gång i tiden sa Voltaire något klokt: det är farligt att ha rätt när staten har fel. Fundera lite på den du, så kanske du inser att om vi alla tänkte som dig, ja då hade staten kunna sätta vilka folkfientliga lagar som helst och det hade okritiskt accepterats av vän av ordning typer som dig, eftersom ni saknar egen tankeförmåga.

Min tankeförmåga är utmärkt.
Har vi lagar i landet är de till för att följas, enkelt för vanliga människor som klarar av att tänka klart.
Citera
2020-05-20, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr-mystic
Enligt AftBla var kvinnan i 30 års åldern(antagligen drygt det) och sålde sex för att försörja familjen, hon är besvärad av uppmärksamheten. "Ett a europas fattigaste" länder Ok han lät ju ej åka dit för OV iaf. Kvinnan verkade må dåligt enöigt Simon Häggströ..... haahaa hade ju varit lustigt om han sagt att "hon verkar ändå va på gött humör". Dvs etablisemanget tillrättaläger infon o vinklar så gött det går. 30 basst fan hon var ju isf minst mer än ett halvt decenium äldre än hans sambo.

Det är ju helt oväsentligt huruvida hon mår dåligt eller bra (så länge Paolo inte har misshandlat henne också). Det väsentliga är att Paolo har begått ett (skam)brott.

Nu får han smaka på den skam som han faktiskt förtjänar.

Han skulle ha kunnat vara hur otrogen som helst gentemot Elin och ingen hade brytt sig. Det skulle ha betraktats som deras privata sak. Men att gå och doppa den i en betald fitta - det går inte om man vill behålla sitt varumärke.

Paolo kan tycka att detta är orättvist, men han visste vad som gällde när han skrev på kontraktet.
Citera
2020-05-20, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Terror-Ister-Band
Allvarligt!?

Jag har inga nyfikna "dambesok" som snokar i mina skafferier, ar det verkligen nagon som har det och som dessutom maste forklara sina inkop for vederborande?!

Kunde jag, sa skulle jag latt kopa mangder utav dessa produkter, min Fru skulle inte saga ett ord om det. Att lasta upp dessa produkter pa bandet en Fredagseftermiddag pa valfri ICA / COOP framfor allas langa nunor skulle gladja mig.

Var tionde man i Sverige springer tydligen hos horor. Dom borde kanske inte ha problem med att stötta Paolos varumärken?
Citera
2020-05-20, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shakta
Tråkiga med den här historian är att vi kommer få se han i TV-soffan om 5 år pratandes om vad som gick snett och hur hela hans liv vändes upp och ner och fick en wake-up call. Nu är han tillbaka med företagandet och skänker pengar till utsatta kvinnor. Såren har sakta men säkert läkts men han försöker sträva framåt utan att titta tillbaka på det tidgare som hänt. Man lär sig utav sina misstag säger Paolo, jag var en idiot helt enkelt.

P.s Ni kan citera mig om 5 år.

Om fem år har han tre år kvar tills han är 60 bast.

Sen så har han väl inget företagande att tala om. Han har varit posterboy för några matprodukter. Han har ingenting att återvända till. Vem menar du skulle ha en sexitoårig gubbe, en före detta torsk som reklam för sin pasta och sin pizza?
Citera
2020-05-20, 11:55
Medlem
mr-mystics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av temadag
Men de kan ju fortsätta att sälja sina produkter till de som tycker om dem. Vad har Roberto med det att göra?
Ja PR verkar ju inte ha några stålar kopplade till produkterna iaf längre så jag vet inte finns väl kanske ingen antifeminist motiv att stödköpa. Frågan är vad som hänt om det ej fanns nån sexköpslag skulle dom bojkotta han då med?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in