2020-05-20, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Såklart. Alla spännbögar, som hänger på gym större delen av dagen, tänder inte bara på sin egen mans-kropp, halva grejen är säkert att kolla på andra. Annars skulle de inte dröja kvar i omklädningsrummet mer än nödvändigt. Jag känner mig helt övertygad om att Paolo är åtminstone bi, något han absolut inte vill att vi skall misstänka, varför han odlat en extremt "manlig" persona...

Spännbögar var ordet. Allt har ett sammanhang. Jag har ofta retat mig på när tre, eller flera killar går tätt i bredd och tar upp hela trottoaren, för att visa att de äger oss.

Samma sak när man ser hur gruppvåldtäkter är normen inom vissa kretsar. De gillar att utöva sexuellt våld mot en kvinna tillsammans med andra män. Jag ser fenomenet som att de bögar tillsammans. Sexuella drifter och samhörighet mellan män där en kvinna drabbas av deras självhat. Ofta folk med en rubbad religiös bakgrund. Kvinnan straffas för det är tabu att ha sex med män. Konstiga seder och bruk, vi alla måste vänja oss vid i den humanistiska stormakten.
Citera
2020-05-20, 10:54
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av popll
Det är ju ett fantastiskt sällskap kände inte till det😊 kul att se gamla ”vinnare”

Om man läser kriterierna på deras hemsida är Paolo så jävla given! Kringlan är fortfarande min favoritvinnare.
Citera
2020-05-20, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrtowlie
Förmodligen då han betraktar ett horknull såsom vi betraktar ett runk framför datorn. Han är garanterat en mycket erfaren horknullare och detta är ingen big deal för honom. Hans närmare polare visste garanterat om det också, kanske till o med gänget på barberarsalongen. De tog en whiskey och Paolo berättade gött om knullet, och de jämförde grabbigt med de andra grabbarnas horknull.

Sen var de tvugna att sälja ut honom.

En plausibel förklaring. De visste mer än vad som framgick i media om omfattningen av snusket. Skvaller och skryt kan vara underhållande, med det ska vara gratis på bekostnad av offret som utnyttjades. Dessa vänner var främst affärsmän.
Citera
2020-05-20, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av temadag
Det är förstås sant. Men hur ska hans lilla EGO må om han måste försörja sig på hederligt arbete? Han har väl inte gjort många knop på hederligt arbete, eller har han haft ett vanligt knegarjobb tidigare? Jag vet faktiskt inte, men han glassar ju på som om han aldrig gjort det.
Kanske resa runt som föredragshållare: "Min sagolika långa uppgång och korta fall".
Citera
2020-05-20, 10:58
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 25cm-slak
Skillnaden är att Paolo hade ingenting att erbjuda annat än sitt namn och kändisskap.

Paolo får tom. BlondinBella att framstå som öppen och ärlig

Han hade 126 stamaktier, och han fick en krona per aktie. Det var mest för att vi skulle ha en summa att skriva på ett papper, säger Dani Evanoff, vd för Evanoff Group AB, som står bakom märket ”Paolo’s”
Citera
Medlem
Slottsherres avatar
Paolo missade chansen när han talade ut i TV4.
Kungen av Kungsan skulle ha sagt som Kungen av Sverige:
- Nu vänder vi blad och går vidare!
Citera
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
En plausibel förklaring. De visste mer än vad som framgick i media om omfattningen av snusket. Skvaller och skryt kan vara underhållande, med det ska vara gratis på bekostnad av offret som utnyttjades. Dessa vänner var främst affärsmän.
Jag undrar om det är så klokt att ha hållhake på varandra. Faller en så kan ju denne ta med sig övriga i fallet. Så hade jag nog själv resonerat och agerat.
Citera
2020-05-20, 11:00
Medlem
Innominatas avatar
Tror inte yoga-gurun Paulo Roberto tar så allvarligt på det här.

På hans Instagram finns massor av visdomsord från honom. Bl a:

"Låt inte det som händer runt i kring dig komma in i ditt huvud och tynga ditt psyke. Stress, ilska och rädsla är inte verklighet utan känslor. Så lär dig att styra dina känslor annars kommer dom styra dig. Dina tankar och ditt sinne är mäktiga krafter som antingen kan förslava oss eller stärka oss"

Han gör yoga, mediterar, glömmer det hela och kommer igen med nya krafter.
Citera
2020-05-20, 11:02
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av temadag
Det är förstås sant. Men hur ska hans lilla EGO må om han måste försörja sig på hederligt arbete? Han har väl inte gjort många knop på hederligt arbete, eller har han haft ett vanligt knegarjobb tidigare? Jag vet faktiskt inte, men han glassar ju på som om han aldrig gjort det.

alltså, nu får väl det värsta blåsa över, sedan får han bikta sig igen och prata ut om sitt elände och sina tankar då med fokus på kvinnans utsatthet. Men sedan får han väl bara ösa på. Han är ju tillräckligt känd och har tillräckligt med vänner för att kunna driva en bra lyxpizza med sina egna viner och fokusera på att bygga upp vingården. Det han måste göra är att få upp volymen. Men han kan ju även köpa upp färdigt vin och märka om, allt behöver ju inte växa på hans egna vingård. Många som har vingård som köper upp vin som de sedan märker med vingårdens namn om ni fattar. Han är ju en fighter, så det där kommer ordna sig, men jobbigt att förlora så mycket för att man vill vara ärlig. En ego grej som han förlorade massor på. Ingen har att göra med om han köper sig sex, bara att sga, det där uttalar jag mig inte om, trams.
Citera
2020-05-20, 11:03
Medlem
Mosbulles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnugenAfKnungsan
Kanske en podd med swish donationer vore nått.
Tillsammans med,
Entreprenörspod med Blondinbella.
Övergreppspod med Patrik Sjöberg och Linnea Claeson.
True Crimepod med Joakim Lamotte.
Sportpod med Marcus Birro.

Jisses vilket team alltså..

Citera
2020-05-20, 11:04
Medlem
Mosbulles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
alltså, nu får väl det värsta blåsa över, sedan får han bikta sig igen och prata ut om sitt elände och sina tankar då med fokus på kvinnans utsatthet. Men sedan får han väl bara ösa på. Han är ju tillräckligt känd och har tillräckligt med vänner för att kunna driva en bra lyxpizza med sina egna viner och fokusera på att bygga upp vingården. Det han måste göra är att få upp volymen. Men han kan ju även köpa upp färdigt vin och märka om, allt behöver ju inte växa på hans egna vingård. Många som har vingård som köper upp vin som de sedan märker med vingårdens namn om ni fattar. Han är ju en fighter, så det där kommer ordna sig, men jobbigt att förlora så mycket för att man vill vara ärlig. En ego grej som han förlorade massor på. Ingen har att göra med om han köper sig sex, bara att sga, det där uttalar jag mig inte om, trams.

Paolo Roberto e toast. Slut som artist.
Citera
2020-05-20, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Jag undrar om det är så klokt att ha hållhake på varandra. Faller en så kan ju denna ta med sig resten i fallet.
Priset på bolagens värde, aktierna, borde påverkas av de övrigas vandel. Sen måste de hitta en ny snubbe som frontfigur att visa upp med fingrarna i degen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in