Citat:
Ursprungligen postat av
temadag
Det är förstås sant. Men hur ska hans lilla EGO må om han måste försörja sig på hederligt arbete? Han har väl inte gjort många knop på hederligt arbete, eller har han haft ett vanligt knegarjobb tidigare? Jag vet faktiskt inte, men han glassar ju på som om han aldrig gjort det.
alltså, nu får väl det värsta blåsa över, sedan får han bikta sig igen och prata ut om sitt elände och sina tankar då med fokus på kvinnans utsatthet. Men sedan får han väl bara ösa på. Han är ju tillräckligt känd och har tillräckligt med vänner för att kunna driva en bra lyxpizza med sina egna viner och fokusera på att bygga upp vingården. Det han måste göra är att få upp volymen. Men han kan ju även köpa upp färdigt vin och märka om, allt behöver ju inte växa på hans egna vingård. Många som har vingård som köper upp vin som de sedan märker med vingårdens namn om ni fattar. Han är ju en fighter, så det där kommer ordna sig, men jobbigt att förlora så mycket för att man vill vara ärlig. En ego grej som han förlorade massor på. Ingen har att göra med om han köper sig sex, bara att sga, det där uttalar jag mig inte om, trams.