2020-05-19, 23:22
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Polisen har ju för fan bekräftat att det rör sig om en 30 årig kvinna från ett av Europas fattigaste länder. Exakt vilket land avslöjar de inte.
Citera
2020-05-19, 23:23
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Fast med stor sannolikhet knullades barn på samma bordell han hängde på. Det är GANSKA illa. Håller du med?

Vad har det med Paolo att göra? Såvida du inte menar att han köpt sex av barn?
Citera
2020-05-19, 23:24
Medlem
MuhamtaCurrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konfucius2
Personligen tycker jag drevet, gått förlängt vad gäller PR. Dock undrar jag om inte Jan Emanuel Johansson också köper sex, han tillhörde barberarklubben, och han är god vän med PR.

Drev blir aldrig rättvisa. Det är grupp-psykologiska krafter.

Ju mer kändisskap, desto mer fördelar ekonomiskt och socialt kan man tillskansa sig, vilket PR till viss del gjort. Baksidan är att kändisskap innebär vissa nackdelar också. PR har nu fått känna på dem. Ju högre du surfar på vågen desto hårdare blir fallet.

Hade Paolo vart en okänd taxichaffis från förorten hade inte så många brytt sig och konsekvenserna blivit knappt märkbara. Skickliga kändisar med hög intelligens åker inte fast i prostitutionshärvor. Det är de klantiga, lågintelligenta och bortskämda som gör det.

Paolo föddes i rännstenen och kommer nu återvända dit. Han var sedan födseln menad att vara i socialgrupp 3.... hehehe ...
Senast redigerad av MuhamtaCurry 2020-05-19 kl. 23:27.
Citera
2020-05-19, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sven-Gustaf
Det är naturligtvis ett mycket värre problem, ett riktigt problem. Men det är ingen poäng alls här, då tråden rör skvaller om Paolo Roberto. "Ah, men dom då!"
Nu är du väl hård. Klart det har med PR och det PROPORTIONSLÖSA uthängandet av honom i media. Att vi lever med en medial, politisk elit som offentligt jagar manlig sexualitet och glorifierar kvinnlig. I detta trillar Paolo ut ur en bordell och sagan är all.
Citera
2020-05-19, 23:26
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blundetto
Ett barn i trettioårsåldern då menar du? Röven menar du? Rumänien menar du? Har Roberto gjort allt detta menar du eller syftar du på annan gubbe? Var har du fått denna info ifrån?

Jag har aldrig hävdat att Paolo knullat barn. Vad som däremot är klarlagt är att det med stor sannolikhet knullades barn på bordellen han hängde på.

”Totalt greps 28 män under förra veckans polisrazzia mot ett 20-tal adresser i Stockholm. Fem av dem som sålde sex på adresserna var pojkar och flickor under 18 år, berättar nu polisen.”
Citera
2020-05-19, 23:26
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagpostartreposter
Förorten? De bodde väl i radhus?

Det sexuella utnyttjande skedde i samband med filmen. Regissören var förövaren. Han är känd för sånt sen tidigare, och det här har förekommit tidigare i tråden.
Tror du inte att det förekommer radhus i förorter? Det var en sådan image han odlade, som "utsatt".
Citera
2020-05-19, 23:27
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blundetto
Var fan får du det ifrån?
https://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=83&artikel=7476981
Citera
2020-05-19, 23:27
Medlem
Citat:
Jag har aldrig hävdat att Paolo knullat barn. Vad som däremot är klarlagt är att det med stor sannolikhet knullades barn på bordellen han hängde på.

”Totalt greps 28 män under förra veckans polisrazzia mot ett 20-tal adresser i Stockholm. Fem av dem som sålde sex på adresserna var pojkar och flickor under 18 år, berättar nu polisen.”
20 st adrsser. De minderåriga fallen var således på andra adresser än där Paolo fastnade med staken i polisprotokollet.
Citera
2020-05-19, 23:28
Medlem
SweKingCalles avatar
Dessa 5 barn borde vara omhändertagna men om de nu spanat länge på de här adresserna borde väl några hallikar rykt med, eller ?
Någon som vet ?
Citera
2020-05-19, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konfucius2
Personligen tycker jag drevet, gått förlängt vad gäller PR. Dock undrar jag om inte Jan Emanuel Johansson också köper sex, han tillhörde barberarklubben, och han är god vän med PR.

Skulle inte bli förvånad.
Citera
2020-05-19, 23:29
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
Polisen uppger alltså att de slagit till mot ett 20-tal adresser under den gångna veckan och att fem av dem som sålde sex på dessa adresserna var under 18 år. Detta får dig att se det som en stor sannolikhet att någon av dessa sålde sex just på Grevgatan 10?

Sorry, men jag håller inte med om att det skulle innebära "stor sannolikhet". Visst är det möjligt att någon av dessa minderåriga fanns på just Grevgatan 10, men vi har att göra med åtminstone ett 20-tal adresser.

Om du har ett roulettehjul med 20 fack och kastade ut fem kulor - du skulle inte säga att det är ruggigt bra odds?

Det är inte HELT säkert att det knullades barn på JUST den bordell Paolo hängde på men risken är pretty god damn big!
Citera
2020-05-19, 23:30
Medlem
seriouslyfuckedups avatar
Citat:

Sannolikheten är mellan 5 och 25 procent, inte så hög.

dessutom är dom byxmyndiga
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in