2020-05-19, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Men du missar ju poängen: Om Lennie är ”hetero” som han påstår, varför är han så intim med en ung och osäker kille som är kär i honom och ger denna unga kille massa falska förhoppningar? Jag tycker inte det är schysst. Lennies relation med exet verkar superskumt. Han ville aldrig berätta anledningen till det tog slut utan sa alltid ”Vi kan ta det på utsidan”.

Förresten är jag den enda som kan minnas ett samtal på utegården Lennies första dagar där han sa till Patzy han var bi? Mergim var också där då. Jävligt konstigt att ljuga om sin läggning, kan förstå ifall man blir hedersmördat om man är bög men kan inte förstå det i Lennies fall.
Jag säger varken bu eller bä om Lennies relation med henne, men det kanske finns vissa saker man inte vill prata om i live-tv? Det kanske är superkänsligt för antingen honom eller henne, och han kanske inte vill säga något i respekt till henne. Det är väl inte superkonstigt eller? Tror många hållit inne med saker som de inte vill ska sändas ut direkt i etern.

Patzy sprang ju runt efter det och berättade att Lennie hade skämtat med honom om att han var bi, så han uppfattade det ju själv som ett skämt från Lennies sida för att han visste om att Patzy fick upp ögonen för honom. Han sa ju flera gånger än bara än att han är hetero, så det lär väl vara det som gäller då tänker jag!
2020-05-19, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Men du missar ju poängen: Om Lennie är ”hetero” som han påstår, varför är han så intim med en ung och osäker kille som är kär i honom och ger denna unga kille massa falska förhoppningar? Jag tycker inte det är schysst. Lennies relation med exet verkar superskumt. Han ville aldrig berätta anledningen till det tog slut utan sa alltid ”Vi kan ta det på utsidan”.

Förresten är jag den enda som kan minnas ett samtal på utegården Lennies första dagar där han sa till Patzy han var bi? Mergim var också där då. Jävligt konstigt att ljuga om sin läggning, kan förstå ifall man blir hedersmördat om man är bög men kan inte förstå det i Lennies fall.
Lenny är verkligen en patologisk mytoman, först "erkänner" han att han är bög sen tre månader senare ljuger han och nekar till Jasmine när hon frågar honom om det. 😁
Fast det är ju klart, aldrig någonsin har väl en person kunnat lura och dupera så många tittare och sina huskamrater, ja han har ju tom grundlurat sina egna superduper gooose älskade roomies, pink room hbq!
En riktig lömsk jävel är vad han är, gooooose. 🤮
Senast redigerad av HighEndAudio 2020-05-19 kl. 21:41.
2020-05-19, 21:37
Medlem
xrlpyts avatar
herregud..
2020-05-19, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konfucius2
Måste fråga! Ni som tittat på BB, följer ni även programmet Lailaland?

Det är sanslöst mycket dynga på TV nu för tiden, och jag undrar om inte Lailas program är det program som tar priser vad gäller löjeväckande program. Zappade och fick mig en glimt, kändes som att bli drabbad av covid19.

Hur f kommer man ens på att göra sådana skit...

Hahaha, nej aldrig i livet! Ramlade in i bb och fastnade enkom iom relationen Sami/Glasman och i förlängningen för att Sami skulle vinna över team mobbing-crowd.

Gissar det finns fler i denna tråd som resonerar på liknande sätt. Ingen Sami, inget bb. 100%
Senast redigerad av TruthSeeker2 2020-05-19 kl. 21:39.
2020-05-19, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
herregud..
Eller hur! Upprörande! 😂
2020-05-19, 21:41
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HighEndAudio
Lenny är verkligen en patologisk mytoman, först "erkänner" han att han är bög sen tre månader senare ljuger han och nekar till Jasmine när hon frågar honom om det. 😁
Fast det är ju klart, aldrig någonsin har väl en person kunnat lura och dupera så många tittare och sina huskamrater, ja han har ju tom grundrurat sina egna superduper gooose älskade roomies, pink room hbq!
En riktig lömsk jävel är vad han är, gooooose. 🤮

Håller med!! Gose 36 år
2020-05-19, 21:44
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Eller hur! Upprörande! 😂

Ja, men precis motsatsen. Fan vad ni studsar omkring här, Lennie är singel, Lennie är inte singel, Lennie är bög, bi, Lennie är hetero, Lennie är inte hetero, han ljuger om det, han är bi, han är bög, han ljuger om att han är bög, eller bi, han LJUGER OM ALLT..!

hahahaha
2020-05-19, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konfucius2
Måste fråga! Ni som tittat på BB, följer ni även programmet Lailaland?

Det är sanslöst mycket dynga på TV nu för tiden, och jag undrar om inte Lailas program är det program som tar priser vad gäller löjeväckande program. Zappade och fick mig en glimt, kändes som att bli drabbad av covid19.

Hur f kommer man ens på att göra sådana skit...
Är det hon Bagge?
Hon är ju den vedervärdigaste som någonsin släpats in i en radiostudio, lyckas ju på helt egen hand göra Mix Megapol (är det väl?) olyssningsbar när hon sitter och skriker där.
Skulle inte se ett tv-program med henne även om nån torterade mig med en lödkolv.
2020-05-19, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Ja, men precis motsatsen. Fan vad ni studsar omkring här, Lennie är singel, Lennie är inte singel, Lennie är bög, bi, Lennie är hetero, Lennie är inte hetero, han ljuger om det, han är bi, han är bög, han ljuger om att han är bög, eller bi, han LJUGER OM ALLT..!

hahahaha
😁
Fan xprutt, du har tillslut förstått!
Wow, nu blir jag fan imponerad! 😉
2020-05-19, 21:52
Medlem
Citat:
Är det hon Bagge?
Hon är ju den vedervärdigaste som någonsin släpats in i en radiostudio, lyckas ju på helt egen hand göra Mix Megapol (är det väl?) olyssningsbar när hon sitter och skriker där.
Skulle inte se ett tv-program med henne även om nån torterade mig med en lödkolv.
Förstår verkligen inte folk som tittar på den skiten. Har dessa personer inte upptäckt vad som finns här ute på internet utan gillar de verkligen att följa dessa idiotiska dokusåpor? Helt otroligt om ni frågar en person med Micropenis
2020-05-19, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Micropenis69
Förstår verkligen inte folk som tittar på den skiten. Har dessa personer inte upptäckt vad som finns här ute på internet utan gillar de verkligen att följa dessa idiotiska dokusåpor? Helt otroligt om ni frågar en person med Micropenis
Javisst, sån bedrövlig dynga får man ju pungcancer av.
Men typ Ullared är faktiskt rätt lustigt, dom lyckas ju få tag på dom helt muppigaste och mest korkade "vanligt folk" som finns i hela Sverige, men är just det som blir hysteriskt roligt!
Alltså Ola-Conny! Han är så borta att man inte tror det är sant.🤪
2020-05-19, 22:10
Medlem
Lennie är en kopia av Charles Nonsens, båda är dessutom avlade i Sundsvall

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in