2020-05-19, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aniani
Tenker at det som bidrar til mest blødning på badet (både i frekvens og mengde) er barbering.
Ja, det var også det jeg først tenkte på og som jeg tror at er den mest sannsynlige årsaken til blodsporene (dersom blodsporene var avsatt tidligere enn den 31.10, ettersom TH ikke hadde sår på huden).
Citera
2020-05-19, 19:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Tror samma. En kidnappning skedde. Något hände och personerna blev rädda att fortsätta
vad familjen Hagen borde göra är att utlysa en belöning.
Måste finnas någon i det där kidnappar gänget som haft en underordnad roll eller fått vetskap om kidnappningen.
Denne person kanske lockas fram om familjen utlyser belöning.
Ja, det borde kanske gjorts tidigare, när offrets make är en miljardär, kanske någon väntat med att ge information om vad de vet.

Anledningen till att det inte gjordes för, kan varit för att TH kände på sig att polisen misstänkte honom. Han kanske blev arg och inte tänkte klart. Men nu när TH lugna ner sig (ref Holden), kanske han ochså är redo att betala dusör?

Det är en mardröm familjen lever i, och förtroendet för polisens arbete försvann.
Om du är oskyldig kräver du att bli behandlad med värdighet, därför förstår jag att det kommer protester efter vad har hänt.

Det skapar trovärdighet i mina ögon.
Citera
2020-05-19, 19:56
Medlem
Angående blodfortynnende:
Det er vel dødelig å innta store doser blodfortynnende?
Rottegift er også blodfortynnende.
Citera
2020-05-19, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gina33
Jeg synes dette er vanskelig å bedømme, men la oss si hun slo han og traff i kjeften. Sår i munnen gror raskere. Bare et dårlig forslag.
Det er et godt poeng! Vi vet ikke om TH ble undersøkt inni munnen eller om de kun undersøkte huden hans.

Selv om sår i munnen gror raskere enn sår i huden, vil man vel ved undersøkelser se at det er et sår eller en skade der?
Citera
2020-05-19, 19:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av agvvv
De mener at det ikke er nok bevis for å si at TH står bak. De sier ikke at hypotesen om drap i huset er feil.
Her er motivet (som refereres til/i media) knyttet til TH, som igjen knyttes til spørsmålet "om politiet kan ta feil".
Det var det jeg svarte på.
Jeg har aldri utelukket at AEH kan ha blitt drept i hjemmet, så nå kverulerer du.
Citera
2020-05-19, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av POlROT

Hvor har du blodfortynnende fra?

Det minnet meg forresten om at jeg konfererte med en lege vedr. TH sin lilla nese, og dr. sa at den mest vanlige årsaken til en lilla nese er dårlig blodsirkulasjon (hjerteproblemer). Trenger ikke å bety noe, men tenker at det er litt forhastet å konkludere at det foreligger et alkoholmisbruk, slik flere her har gjort, i hvert fall.
Citera
2020-05-19, 20:04
Medlem
Er det 300 kommentarer om blodsporet nå da ?

Går det ikke an å slå seg til ro med at det ikke går an å datere eller si noe om blodet stammer fra drapshandlingen ?
Citera
2020-05-19, 20:05
Medlem
Rhingarikis avatar
Citat:

Det kan det være. Rottegift er omtrent det samme som sterke blodfortynnende (Marevan) i høy dose. Det bør være lett å avdekke på blodprøve om så.
Citera
2020-05-19, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aniani
1) Hvor har du blodfortynnende fra?

Det minnet meg forresten om at jeg konfererte med en lege vedr. TH sin lilla nese, og
2) dr. sa at den mest vanlige årsaken til en lilla nese er dårlig blodsirkulasjon (hjerteproblemer)[/b].
3) Trenger ikke å bety noe, men tenker at det er litt forhastet å konkludere at det foreligger et alkoholmisbruk, slik flere her har gjort, i hvert fall.
1) Jeg nevnte blodfortynnende angående eventuelle årsaker til neseblødning.
2) Interessant!
3) Ja, jeg synes at det er synd at noen spekulerer i alkoholmisbruk.
Citera
2020-05-19, 20:08
Medlem
Rhingarikis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svakrose
Hvis vi går ut fra at GM er en annen enn TH, og at det virkelig var en kidnapping:
Er det mulig å tenke seg at det gikk galt fordi AEFH hadde diabetes? Er det noen som kan bekrefte eller avkrefte at hun hadde det?

Det er jo ikke sikkert at kidnappere har kunnskap om hennes sykdomsbilde eller forståelse for hva som er risiko ved diabetes om man ikke får insulin. Sånn sett kan jeg tenke meg at det gikk galt hvis dette var en reell kidnapping.

Da bør det være diabetes type 1, altså den som gjerne debuterer i ung alder og ikke er livsstilsrelatert. Ved en diabetes type 2 hos en så slank dame som AEH skal det godt gjøres å ikke tåle noen uker/måneder uten diabetesmedisin (oftest tabletter, noen ganger insulinsprøyter). Ved en type 1 er man helt avhengig av sprøytene for å overleve lengre enn noen dager.
Citera
2020-05-19, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rhingariki
Det kan det være. Rottegift er omtrent det samme som sterke blodfortynnende (Marevan) i høy dose. Det bør være lett å avdekke på blodprøve om så.
Takk! Vil det også kunne avdekkes i urin og/eller avføring?
Citera
2020-05-19, 20:10
Medlem
Rhingarikis avatar
Citat:
Takk! Vil det også kunne avdekkes i urin og/eller avføring?

Marevan utskilles ifølge felleskatalogen i urin. Men dette er jo prosesser som tar litt tid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in