2020-05-19, 11:43
Medlem
Urinterapeuts avatar
Hej! Jag har nu nått en punkt i mitt liv där jag har börjat längta efter familjebildning. Min erfarenhet av kvinnor är mycket begränsad p g a blyghet och kanske en tråkig personlighet ja ni vet det gamla vanliga.

Det har nu gått så långt att att jag har börjat snegla åt religiösa grupper som kanske kan hjälpa mig. Har någon erfarenhet av detta? Några tips på religiösa trossamfund som har gott om vackra kvinnor som man får ha sex med och äkta?

Min spontana tanke var Mormonkyrkan eller Familjefederationen. I Mormonkyrkan får man väl dessutom ha flera fruar? Inom Familjefederationen har jag hört att dom "matchar" en med kvinnor från hela världen, det låter ju perfekt för mitt ändamål. Jag har även sett Hare krischna dansa omkring i stan med några unga kvinnor i sina led, får man ha sex med dom om man går med?

Kom gärna med tips och synpunkter, tillråder eller avråder ni från detta?
Citera
2020-05-19, 12:32
Medlem
Varför inte starta en egen religiös sexsekt? Då behöver du inte ens lämna ettan, utan den kan bli en plats för tillbedjan och religiösa ceremonier.
Citera
2020-05-19, 12:47
Medlem
Cryotechers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urinterapeut
Hej! Jag har nu nått en punkt i mitt liv där jag har börjat längta efter familjebildning. Min erfarenhet av kvinnor är mycket begränsad p g a blyghet och kanske en tråkig personlighet ja ni vet det gamla vanliga.

Det har nu gått så långt att att jag har börjat snegla åt religiösa grupper som kanske kan hjälpa mig. Har någon erfarenhet av detta? Några tips på religiösa trossamfund som har gott om vackra kvinnor som man får ha sex med och äkta?

Min spontana tanke var Mormonkyrkan eller Familjefederationen. I Mormonkyrkan får man väl dessutom ha flera fruar? Inom Familjefederationen har jag hört att dom "matchar" en med kvinnor från hela världen, det låter ju perfekt för mitt ändamål. Jag har även sett Hare krischna dansa omkring i stan med några unga kvinnor i sina led, får man ha sex med dom om man går med?

Kom gärna med tips och synpunkter, tillråder eller avråder ni från detta?

Bara att du frågar frågan "får man ha sex med dem", får det att framstå som du lider av någon slags autism.
Ett tips är att arbeta på din personlighet. Att söka sig till en trossamfund kan säkert vara ett bra sätt om du vill träffa en kvinna att gifta dig med osv, men det är såklart ingen garanti. Det låter även desperat, men jag ska inte döma.
Det är inget ställa att söka sig till om du bara vill ha sex.

För att få en relation måste man ju ha något att bidra med som man. Tyvärr lider den västerländska kvinnan av hypergami, vilket gör att det inte räcker med att bara vara en man. För kvinnor räcker det med att ha en fitta mellan benen ungefär. På grund av mäns desperation av kvinnors uppmärksamhet.

Det är definitivt orättvist, men så är det, så det är bara att suck it up.

Gå till en psykolog och prata kanske? Fundera på varför du är blyg och ser dig själv som tråkig?
Det är en start.

Jag ser mig inte alls som tråkig. Jag vet att jag inte är tråkig. Det blir lite skillnad i schvung på självförtroende i hur man ser sig själv. Min styrka har t.ex. varit att jag har otroligt lätt för att prata med vem som helst och hålla en konversation.
Så det är ju ett tips att öva på om du vill lära känna en tjej att skaffa familj med.

Lycka till.
Citera
2020-05-19, 13:50
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Om du blir mormon och gifter dig har du bara skapat två nya problem; du är mormon och din fru är också mormon.
Citera
2020-05-19, 13:53
Medlem
Om du söker Gud med hjärtat öppen, och först och främst Gud, kan det hända att någon fin och anständig kvinna ramlar i din väg.

Men och du söker kyrkan för lustets skull, gör inte det! Det är inte ok.
Citera
2020-05-19, 14:34
Medlem
Rodjas avatar
Tror du på något vis att kvinnor i kristna församlingar är
sådana som är några som bara säger ja till förste bäste
man som dyker upp?

Ta frågan på allvar istället.
Annars blir du snabbt genomskådad.

Kristna församlingar har rätt starka kvinnor och dessa
platser är för övrigt rätt svåra att hitta någon partner
att gifta sig med.

Många där söker sig utanför församlingen för att hitta
någon partner....
Citera
2020-05-19, 15:26
Medlem
orrecrists avatar
I musskeer bli Det svår där är kvinnor och män separerad e
Citera
2020-05-19, 15:30
Medlem
Har hört att pingstkyrkan drar till sig en hel del kvinnor så prova kanske där?

Men jag tror inte de släpper till på direkten.
Citera
2020-05-19, 16:43
Medlem
Cannibalizations avatar
Du tror inte att du blir genomskådad av dem då?
Citera
2020-05-19, 17:13
Medlem
Jadu Ts dessa kvinnor lever för familjen, kyran och församlingen. Är det något du är beredd att offra din tid för? Att läsa bibeln och varje söndag besöka kyrkan. Sen tillkommer det massor med andra aktiviteter kring kyrkan.

Och nej du lär inte få komma till med din dasse innan ni gift er.

Dock så är dessa kvinnor oftast trogna och trevliga att ha att göra med.

Om det låter bra? Ja då tycker jag att du varje söndag besöker någon frikyrka. Sen när du har gått igenom ett par stycken så går du med i den du gillar.
Citera
2020-05-19, 17:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hockeytrunken
Har hört att pingstkyrkan drar till sig en hel del kvinnor så prova kanske där?

Men jag tror inte de släpper till på direkten.
Pingstkyrkan är faktiskt väldigt kvinnotät. Ofta väldigt fina kvinnor också, den där friska starka frikyrkliga varianten med hälsosam byst och utan en massa äckliga tatueringar överallt. Jag har doppat kuken i frikyrkliga kvinnor. Sexet brukar vara lite tråkigt till att börja med men kvinnorna i frikyrkliga sammanhang är ofta läraktiga och undergivna så det är en övergående problematik. En bystig kvinna körde jag i röven så att hon nästan grät av salighet. Kan klart rekommenderas. Enda kruxet är att det tar tid att värma upp dem och du måste spendera en massa tid på skit utanför sängen först. Dock brukar de inte vara prylgalna och statuskåta som vanliga kvinnor så det behöver inte bli ekonomiskt kostsamt att blöta kuken. Det tar bara en jävla tid.
Citera
2020-05-22, 00:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Urinterapeut
Min erfarenhet av kvinnor är mycket begränsad p g a blyghet och kanske en tråkig personlighet

Sluta upp med att ljuga för dig själv, du måste inse att din begränsade erfarenhet med kvinnor är pga att du är ful. Om du hade varit snygg så hade du inte suttit på Flashback och sagt att det är pga blyghet och personlighet. Om du var snygg så hade tjejer sökt sig till dig även om du har en "tråkig personlighet", tänk på att snygga brottslingar har flickvänner.

Slösa inte din dyrbara tid på någon jävla dynga som religion, det kommer inte att ändra benstrukturen i ditt ansikte och göra dig snyggare. Det du borde satsa på är plastkirurgi och träning, med emfas på det förstnämnda.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in