Citat:
Ursprungligen postat av
Urinterapeut
Hej! Jag har nu nått en punkt i mitt liv där jag har börjat längta efter familjebildning. Min erfarenhet av kvinnor är mycket begränsad p g a blyghet och kanske en tråkig personlighet ja ni vet det gamla vanliga.
Det har nu gått så långt att att jag har börjat snegla åt religiösa grupper som kanske kan hjälpa mig. Har någon erfarenhet av detta? Några tips på religiösa trossamfund som har gott om vackra kvinnor som man får ha sex med och äkta?
Min spontana tanke var Mormonkyrkan eller Familjefederationen. I Mormonkyrkan får man väl dessutom ha flera fruar? Inom Familjefederationen har jag hört att dom "matchar" en med kvinnor från hela världen, det låter ju perfekt för mitt ändamål. Jag har även sett Hare krischna dansa omkring i stan med några unga kvinnor i sina led, får man ha sex med dom om man går med?
Kom gärna med tips och synpunkter, tillråder eller avråder ni från detta?
Bara att du frågar frågan "får man ha sex med dem", får det att framstå som du lider av någon slags autism.
Ett tips är att arbeta på din personlighet. Att söka sig till en trossamfund kan säkert vara ett bra sätt om du vill träffa en kvinna att gifta dig med osv, men det är såklart ingen garanti. Det låter även desperat, men jag ska inte döma.
Det är inget ställa att söka sig till om du bara vill ha sex.
För att få en relation måste man ju ha något att bidra med som man. Tyvärr lider den västerländska kvinnan av hypergami, vilket gör att det inte räcker med att bara vara en man. För kvinnor räcker det med att ha en fitta mellan benen ungefär. På grund av mäns desperation av kvinnors uppmärksamhet.
Det är definitivt orättvist, men så är det, så det är bara att suck it up.
Gå till en psykolog och prata kanske? Fundera på varför du är blyg och ser dig själv som tråkig?
Det är en start.
Jag ser mig inte alls som tråkig. Jag vet att jag inte är tråkig. Det blir lite skillnad i schvung på självförtroende i hur man ser sig själv. Min styrka har t.ex. varit att jag har otroligt lätt för att prata med vem som helst och hålla en konversation.
Så det är ju ett tips att öva på om du vill lära känna en tjej att skaffa familj med.
Lycka till.