2020-05-19, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akeleye
Eller kan det være en kobling til VE som hevdet han var på Kvitfjell 31.10.2018 da han ikke var på Kvitfjell ?
Personlig tror jeg at TH har evner nok til å slette anropslogg dersom han ønsker å slette disse.
Politiet er jo av den oppfatning at TH ikke kan ha vært alene om dette.
Jeg tror at AEH kan ha blitt drept tidligere enn det man har antatt.
I og med at dette tydeligvis er en planlagt handling så er nok også alle planer for fjerning av spor på åstedet nøye planlagt.
31.10.2018 var en onsdag. Man reiser ikke til Kvitfjell samme dag for så å ha et møte neste dag " av løs karakter ".
TH var jo normalt på kontoret til faste tider. Med unntak av morgenen 31.10. Da var alt " unormalt ". Både med hensyn til ankomst til Futurumbygget samt at han begynner å ringe kona sin kort tid etter ankomst.
Jeg vil tro at dette ikke er første gang ekteparet var på teaterbesøk eller kino.
Var det i så fall helt " normalt " at TH kom ruslende inn på kontoret langt senere enn vanlig ?
2 anrop er slettet fra hans telefon.
For øvrig ser jeg at Holden fremstiller TH nesten som en analfabet. Ikke særlig smart taktikk av Holden.
Det er alltid vanskelig å holde " hodet kaldt " dersom man lyger.
hun kan jo ikke ha blitt drept før hun snakket i tlf
Citera
2020-05-19, 10:18
Medlem
WinnieSeilas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FantiseraFritt
Det sier bare noe om din forståelse for et brukergrensesnitt. Først må signalene sendes, mottas, og sendes tilbake, før brukergrensesnittet kan registere noe som helst. At utegående anropsignal må faktisk sendes før noe som helst kan lagres på telefonen er rett og slett bare et udiskutabelt faktum. Bare måten du formulerer den setningen på sier alt om hvor liten innsikt du har i hvordan en telefon, eller hvilken som helst enhet som kommunsierer med en annen enhet fungrerer, og hvordan dette igjen reflekteres på enhetens brukeregrensesnit, om den i heletatt har et. Jeg uthever siste setning, for jeg tror faktisk dette er et konsept du har null forutsetning for å egentlig forstå, ut i fra hvordan du formulerer den setningen.

Googla gärna ordet ”brukergrensesnitt” om du ska belära andra vad det är.

Det vore också fint om du utvecklade lite mera varför du hakar upp dig i just detta och i vilken grad det är relevant?
Citera
2020-05-19, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
Jag tror de hade bråkat. Att EH inte var på sin vakt, efter en koselig kväll. Kvinnor gör samma misstag om och om igen. En man som slår, gör det hårdare och värre, tills det eskalerar tills slag som kan bli dödliga, eller att någon faller illa.

Ett scenario är en misshandel som slutade illa, TH blev orolig, ringde någon nära släkting eller familjemedlem, som tog hand om EH när hon dog av skadorna. Eller svarade i hennes telefon eftersom hon redan var död. Alla i familjen är trots allt individer, och inte en klump vi kallar barna. Ett scenario som slår sönder tidslinjen och alibit.

Kidnappningsbrevet, är från tidigare, under en annan period när detta var en plan när TH hade kidnappning som plan B. Ett alternativ i det fall han inte skulle kunna övertyga EH en gång till om att inte lämna honom.

Att veta att man blir fångad av kameror på arbetsplatsen, kräver ingen planering.

Jeg tror ikke kontordamen lyver. 09.14 og sønnen er jeg mer usikker på, men jeg håper den også er sikker. Jeg tror derimot at TH sitt alibi på Futurum vakler. Noen lyver der borte. Jeg har også en mistanke om at planen ikke skulle skje i Oslo, men på Kvitfjell. De kranglet, AE avlyste hytteturen, tok av seg gifteringen. Planen ble gjennomført allikevel, med Sloraveien som åsted, og planlagt gravsted på Kvitfjell.
Citera
2020-05-19, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slettsnoken
Tja, synes ikke det er helt på viddene heller. Kanskje «giften hun muligens fikk før mannen dro på jobb», hadde begynt å gjøre henne uvel?

Vet dere ikke tror på gift-teorien, men jeg slår den ikke fra meg før den motbevises.

Det är kvinnor som tar till gift. Med tanke på tidigare misshandel och alkohol, är våld mest sannolikt. Män som utövar kontroll över sin omgivning, brukar sakna impulskontroll när de dricker alkohol och blir arga. De måste ha varit trötta när de kom hem från en utekväll, och då är det lätt att saker spårar ut och en äldre kvinna övermannas.
Citera
2020-05-19, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svakrose
Ja, og så er det den pussige detaljen med AEFHs telefonnummer som TH har registrert seg med i skyteklubben. Merkelig, syns jeg.

Dette har jeg ikke fått med meg. I hvilken sammenheg har det kommet frem?
Citera
2020-05-19, 10:41
Medlem
Minnimuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av agvvv
Noe motstridende informasjon om dette. «Minutter» kan være 60 min. Da har han et problem. «Timer» enda verre. Men ville han ha risikert og løpe frem og tilbake? Og hva da med bilen som rygger opp mot huset 09.05?

Gitt at dette er en planlagt forbrytelse så anser jeg risiko som altfor høy å reise hjem til Sl*raveien i løpet av arbeidsdagen.

Uansett om man går eller kjører bil så beveger man seg i Lørenskogs travleste område med kameraer «overalt». Man er også nødt å passere bussterminalen.

Eneste jeg ser som en mulighet for å stikke ut et planlagt ærend er å bevege seg i retning syd mot marka, vekk fra kameraer og folk. Hvis man da tenker at hensikten var å kvitte seg med et lik må liket ha vært i bilen fra morgenen av.
Citera
2020-05-19, 10:50
Medlem
Betyr det at de mulige slettede anropene har vært ubesvart? Eller er det en mulighet for at hytteturavlysnigen kom frem i en samtale der?
Citera
2020-05-19, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minnimus
Gitt at dette er en planlagt forbrytelse så anser jeg risiko som altfor høy å reise hjem til Sl*raveien i løpet av arbeidsdagen.

Uansett om man går eller kjører bil så beveger man seg i Lørenskogs travleste område med kameraer «overalt». Man er også nødt å passere bussterminalen.

Eneste jeg ser som en mulighet for å stikke ut et planlagt ærend er å bevege seg i retning syd mot marka, vekk fra kameraer og folk. Hvis man da tenker at hensikten var å kvitte seg med et lik må liket ha vært i bilen fra morgenen av.

Hvorfor skriver du Sl*raveien? Det er da virkelig ikke hemmelig hva adressen er. Det blir bare litt for dumt.
Citera
2020-05-19, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minnimus

Då är vi tillbaka till att TH bar ut den döda kroppen själv till bilen, innan det blev ljust ute, efter att ha tänkt ett tag. Det finns liklukt i huset. Alibit med en dubiös tidslinje är det som ger huvudbry.
Citera
2020-05-19, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nananura
Hvorfor skriver du Sl*raveien? Det er da virkelig ikke hemmelig hva adressen er. Det blir bare litt for dumt.

L*renskog
Citera
2020-05-19, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av agvvv
Jeg tror ikke kontordamen lyver. 09.14 og sønnen er jeg mer usikker på, men jeg håper den også er sikker. Jeg tror derimot at TH sitt alibi på Futurum vakler. Noen lyver der borte. Jeg har også en mistanke om at planen ikke skulle skje i Oslo, men på Kvitfjell. De kranglet, AE avlyste hytteturen, tok av seg gifteringen. Planen ble gjennomført allikevel, med Sloraveien som åsted, og planlagt gravsted på Kvitfjell.

Jag är helt öppen för att hon ljuger. Vem annars noterar att TH är på plats?
Citera
2020-05-19, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nananura
Dette har jeg ikke fått med meg. I hvilken sammenheg har det kommet frem?
Det ble tidligere tatt opp, og dokumentert her inne, at Hagens telefonnr. på vaktlisten i skytterlaget hans, er samme nr som kommer opp på AEH om man søker på 1881.

https://www.xn--lrenskogss-0cb.no/vaktliste-nordisk-trap-2019/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in