Citat:
Ursprungligen postat av
jagvillvetanu
Jävligt ambivalent gällande PR. Han har ett grymt driv, men han är där han är åtminstone lite på grund av att bakgrunden är kriminell. Och som man bäddar får man ligga känns som det passar mycket bra här och nu

Sen är det mycket spekulationer om vem tjejen är, tankar kring både det ena och andra. Jag undrar hur italiensk han egentligen är? Känns i mångt och mycket som ett sätt att tjäna pengar?
Jag tror att han säkert klarar sig ekonomiskt, men frågan är om han klarar sig utan offentligheten och kamerorna där han får tycka om både det ena och andra. Enligt mig är han en narcissistisk mansgris, men det är enligt mig.
Jag tror att han har adhd och det leder till kicksökeri för att stimulera dopamin produktionen
i hjärnan ,impulsivitet ,sexmissbruk men även att han tänker utanför boxen och kommer på
en del bra ideer som kanske inte alltid blir slutförda.
Är han sådan?
Om han har spenderat mycket tid med sin italienska farsa kan det spela en viss roll.
Att gå till en prostituerad anses lika allvarligt som att gå på bio i latinska länder.
I Sydamerika och Spanien är man inte en hora bara för att man tagit betalt för sex en gång.
Det förekommer att farser tar med sin som på bordell i en del kulturer men
även att en morsa från Colombia köpte en hora till sin son har jag hört om.