2020-05-19, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Mergim har redan gömt sig under sängen.
När sedan alla somnat hoppar han fram i sin rosa BB-hoodie och skriker:"GOOOSE"

MVH/Gnomegirl.
😱😱😱😱😱
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Det enda som återstår nu är att äta köttbullar alternativt oxfilé på Rammi:s restaurang. Tjänstledigheten är väl över nu när BB är slut? Väntar med tillförsikt men en smula otåligt på en personlig inbjudan Rammi !

Tror jag testar oxfilén...
Haha såg detta inlägg nu, jag citerade dig några sidor bak och undrade precis samma ang Rammi och tjänstledigheten hon fick beviljad av sin man
Medlem
brajzillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sofand1987
30 procent, alltid.

Har för mig att han själv sagt sig ha skulder på 900k så det skulle innebära att han inte ens blir skuldfri! rätt så jävla gött ändå nu mår jag bättre tack!
2020-05-19, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Han gillar att LJUGA om att slåss. I själva verket sitter han mest och drar i sin lilla förkrympta tjackballe på toan medans han håller färgen för polarna.
"Kommer strax grabbar, är så hård i magen bara, men vi ska nog sänka dem"
När slagsmålet sedan är över kommer han ut och struttar runt som en vinnare.

MVH/Gnomegirl.
Glöm inte att han skrattar åt hans polare som matar fåglar med bröd stänkt i råttgift. Det är riktigt kul, enligt Martin!
2020-05-19, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Håller helt med! Vilken mardröm att bo där. Du såg ju hur Martin var, han kunde ju inte ens läsa upp ett jävla brev rätt.
bor i vasastan. Åkersberga..?VAD?
2020-05-19, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Släpp det nu kompis. Jag förstår din bitterhet, kan du inte ens för några minuter unna någon lite glädje. Jag får vibbar av Incel som sjökon gärna slänger sig med. Tids nog kommer Easy Rider och pojken med husporslinet i käften släppa en instruktionsvideo med både fistfuck med Suggan som sidekick hur man bäst tar en laddning i gapet från anonyma penisar genom vägghålet och även du får dina drömmar uppfyllda. Det blir en win-win för er alla. Aaa
EXAKT! ❤️❤️❤️
2020-05-19, 00:53
Medlem
brajzillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
*Mängder av vällande kuksugarfradga*

Ojoj jösses ta det lugnt nu Kerstin!
2020-05-19, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Då kan man ju verkligen undra om han bara spela i huset.
Amilia drog ner honom i mycket skitsnack men han är ju helt annorlunda utanför.
Han spelade 100% i huset. Försökte väl vara rolig och skrikig, en Filip Dikmen wannabe. Trodde väl det gick hem i stugorna. Tror den enda anledningen till att han var kvar så länge var att folk gillade hans romans med Lennie.
2020-05-19, 00:54
Medlem
Citat:
Vi säger väl så. Eller så kan du läsa på skatteverkets hemsida.

Fast jag vet ju vad min släkting betalade i skatt som var med i vem vill bli miljonär, och det var 30 procent.

Jag vet att Paow fick 175 k när hon vann 250 k när hon var med i Paradise.

Jag vet att Marcelo fick 350 k när han vann 500 i paradise hotel.

Vinstskatten är 30 procent.

Samma när du är med i vem vill bli miljonär, paradise, farmen, Big brother, Robinson, jepordy etc etc
2020-05-19, 00:55
Medlem
Citat:
Glöm inte att han skrattar åt hans polare som matar fåglar med bröd stänkt i råttgift. Det är riktigt kul, enligt Martin!
Ja herre guuuud! Nu har jag GÅS HÅR! Får inte ihop låren längre!!!😳😳😳😳😳😳😳🤣🤣🤣👍👍👍👍
Senast redigerad av Miraquel 2020-05-19 kl. 00:59.
Medlem
Citat:
Så klockrent!!!😂😂 Han valde att koka kagge. Stressen han hade med att göra ren kannan och allt. Det bästa jag sett!

Eller hur! En underbar scen! Och så jävla Sami fucking Jacobsson som man lärt känna honom 😂

Hoppas att någon filmade av dc under finalen, många fina moments där. Bland annat när Sami efter att hans namn ropats upp smått chockad frågar Lennie på bred västmanländska ”har jag vunnit?” eller ”vann jag?” eller vad han sa. Ljuvligt.
Medlem
Citat:
Nej, det finns ingen vinstskatt kvar. Tävlingar räknas som vanlig inkomst och skattas därefter.

När infördes det? För Marcelo vann paradise i vintras.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in