2020-05-18, 23:23
Medlem
Helt ärligt varför är det sån stor skillnad på mergim på utsidan jämfört med inne? Mindre skrikig och mer mogen
2020-05-18, 23:24
Medlem
brajzillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fittslem
Som en vanlig student har i skulder efter 1.5-2 års studier med andra ord

Jaha du är igång igen din jävla lallare!? vad har Sami fått för akademiska kunskaper för sina pengar då? att kunna prutta Glasman på näsan i bubbelnuggen?
2020-05-18, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Helt ärligt varför är det sån stor skillnad på mergim på utsidan jämfört med inne? Mindre skrikig och mer mogen
Saknar... Lennie?🤣🤣🤣🤣👍👍👍😳😳😳
2020-05-18, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Hahaha men jag älskar ju detta, det gör ni också!!! Trots era delade meningar så är jag otroligt glad över att "familjen" är samlad igen.

Det enda som gör ont i mitt hjärta är att "Jagtardindotter" inte delar denna stund med oss. Hoppas ni har honom i era tankar också. ❤
MEN DET ÄR JU INTE ENS DELADE MENINGAR!!!!!!! Blir anklagad för att vara en Lennie-lover bara för att jag varit så övertygande i min Flashbackpersona :////// blir faktiskt lite kränkt över att inte få bli inkluderad såhär SISTA DAGEN OCH ALLT.

Har alltid Jagtardindotter i mina tankar<3 som Sveriges mest trogna och största Jullanälskare.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
viktoria började klänga på sami direkt i limousinen ska såklart sola sig lite i glansen nu
Kåt. Kändiskåt. Usch.🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Du får mig att tvivla ibland! Hahah fast det var ju HUNDRA PROCENT riktat mot mig eftersom gnomisen kallat mig klyktattare innan!!! Så blir mkt ledsen över att du ryggdunkar henne istället för att backa mig :/
Vem fan orkar backa en som klagar så fort man nämner Sami.
Sen vågar du inte stå för att du rövslicka Lennie in i det sista.

Nej jag trollade er. Jag gillar Sami. hahaha.
Hur mår du.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Malmens1 skrev förut att det var han som fick den.

Hahahahaha nu dör jag! Julia har lagt upp en bild på flashbackaren förövrigt.

Legenden Malmens1, hoppas du fick dig en klapp av "glassjudden" också.
Haha, jag såg bilden men fattade inte förrän nu att det var Malmens1. Ha så kul med plakatet!!!
2020-05-18, 23:26
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Fyfan för att betala 300 lax skatt till detta skitsamhälle.

Sami kommer mata många Afghanska barn och ge dem fina klockor.
Det är ju jättebra👍 Sami är en fin kille, vilket jag inte kan säga om dig tyvärr. Hoppas ändå du har och får ett bra liv Indien bitterhet.👍
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peterw69
Lennies Anna i bakgrunden.

https://imgur.com/a/Pu1hWyb

VA? Är du helt säker?
Hon var ju söt och såg ut som en riktig tjej. Hon kanske har nån brorsa som Lennie egentligen är tänd på?

MVH/Gnomegirl.
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Jaaa, det gör vi!
Ljuvliga Julia. Tyvärr vann du inte men en av dina bästa polare vann.
Den ryggradslöse kamrattjuven fick skutta hem till klyktattarland i trasiga byxor förföljd av en kåt liten Alban och en blurpande brunstig blåval.
Hur ska han kunna säga ifrån till dessa två? Hans menlöshet gör det omöjligt så han får väl överlåta det på sin vän Anna, stackars tjej.

MVH/Gnomegirl.

Albanen och fettot spelade dock bättre än någon annan på 100 dagar. Vi tror verkligen att de mådde så jävla bra över Big Sams vinst. Jullan förblir min älskade och borde ha suttit i soffan ikväll. Ändå en så jävla skön känsla att hennes Rainbow-kick vann. Hon tar det säkert som en vinst likaså Glasman. En bättre upplösning kunde man ändå inte få efter 100 fucking dagar.
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45

Då kan man ju verkligen undra om han bara spela i huset.
Amilia drog ner honom i mycket skitsnack men han är ju helt annorlunda utanför.
2020-05-18, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Fyfan för att betala 300 lax skatt till detta skitsamhälle.

Sami kommer mata många Afghanska barn och ge dem fina klockor.

"Grundregeln är att vinster i tävlingar som kräver en prestation beskattas som arbetsinkomst."

300 borde inte räcka på långa vägar

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in