Kul att se att det är samma gamla gäng som sitter här och gormar som det var de första 7-8 veckorna. Hatten av till er att ni höll ut. Adios och tack för mig.
Förresten, lugna ner er flickor. Säsongen är över. Spara krafterna och svordomarna till nästa säsong.
Hahahah du tror fortfarande att jag är dum :/ svider lite, om jag ska vara helt ärlig.
Och DU borde väl ändå ha fattat att jag trollat om Lennie?!?!?!??!
Jag tror gott om dig och det borde du veta vid det här laget. Det Gnome skrev tycker jag var generellt inte direkt mot dig även om hon svarade just dig.
Även om precis allt pekade på att Big Sam skulle ta detta enkelt så kan jag erkänna att jag var lite nervös. Inte för att Sami skulle ha det största stödet eller lägst odds utan om TV4 hade balls att erkänna sig till slut besegrade av ett jordskred! Så tack för det fyran, jag ger er cred!
Vi kommer säkert att diskutera detta vidare under en kort framtid och gotta oss samt även kunna skratta i njugg över Pink Ladies som är så tokbesvikna så det måsta göra ont i dom.
Fyfan vad gött detta är! Göteborg festar ikväll! Flashbackare ni är är alla fantastiska, vi gjorde det igen!
This! Var bomsäker på att Sami hade störst stöd men vi vet ju hur TV4 är. Så för en gångsskull kan man ju också dela ut cred när cred är värdigt att ges.