Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-05-18, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cateatdog

Har aldrig funderat på hur en influenser kan döda bolag över en natt.
Se bara på Blondinbella. Det krävs bara en liten nål för att ballongen skall spricka.
Citera
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Till de som tycker att det är för jävligt med drevet mot honom och kommer med olika jämförelser som visar att det är i princip värre i Sverige att vara Paolo nu, än att mörda folk. Ungefär så är ju drevet mot Paolo idag.

Ja, jag håller med er. Det är helt sjukt.

Men, om man tänker efter:

The higher they rise, the harder they fall!

Någon i Paolos ställning, bör ju rimligen fatta, att minsta snedsteg så blir han ju korsfäst. Ja, han blir ju riktigt jävla grillad nu, bra mycket mer än han förtjänar.

Samtidigt fick han så jävla mycket av alla. Han blev ju känd och rik på att andra bar honom, på att han hade massor av fans osv.
Och då blir fallet också bra mycket värre! Det måste man komma ihåg. Han borde ha förstått bättre, anser jag.
Citera
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Ja PR ÄR JU DEN PERSONEN. Sverige och media ursäkta ju hans våld och gjorde honom till offret. Media har skapat honom, media avvecklar honom.
Så är det. Han känns som typen som skulle ha tillbringat spridda vändor i fängelse och sedan dött missbruksrelaterat i ungefär 55-årsåldern om inte media plockat upp honom. Staffan Hildebrand började.
Citera
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av creer
Bosse Hansson dömdes ju så sent som förra året för att ha kladdat en 13-årig pojke i skrevet i USA. Blev inget hatdrev mot honom. Nu under pandemin har ju SVT sänt repriser av VM -94 där han kommenterar. Någon som gått i taket över det?

Köpa sex av frivillig 30-årig kvinna är alltså tusen gånger värre än sexuella övergrepp på en pojke.
Bosse Hansson har inte suttit år ut och år in i tv. Varit kaxig, macho för att sedan se sig själv som bättre än alla andra.. Vikt ut sitt privatliv och sin egen framgång. Ett privatliv och framgång, som sedan bara är ett luftslott. Kolla bara på hans instagram tex.. DET är skillnaden...
Citera
Medlem
Blundettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ehuru
Det blev skamligt för Debora när svenska prislistan kom ut. Under Marbellaturerna så kostar det €500.

Om du vill knulla Debora så föreslår jag att du åker till Marbella då hon är där. Om du har råd med flygbiljetten, högst tveksamt.

Vilken prislista refererar du till för övrigt? Om du syftar på den jag har sett i tråden så verkar 500 euro vara tilläggskostnaden för ett knull på helgen. Om jag vore lyxprostituerad som fick 25000 sek per natt så skulle jag också kräva 25000+5000 sek för att lämna Stureplan på helgen. Var får du Marbella ifrån? Eller har du svårt att läsa en prislista och sitter och hittar på om Marbella?
Senast redigerad av Blundetto 2020-05-18 kl. 23:56.
Citera
Medlem
seriouslyfuckedups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr-mystic
Nja assa han ser väl ut som en alldaglig 51 åring nu, vältränad förvisso men med boxarnässa. Iaf verkar han ha en stor sexdrift och antingen är han desperat el kräsen (beroende på hur man ser det) när det gällde att hitta sex. Kan ju ej ha varit så jävla spontant med en skum lägenhet på Östermalm etc. Dvs ej som att han blev uppraggad av en "mystisk heting" under utekvällen. Om hon var egenföretagare skulle hon väl ej kunna fixa en lägenhet på östermalm då hon var en fattig europé icke sant?

Inte svårt att få lägenhet om man betalar. Hon kan ju omsätta en hög hyra på en dag, resten av dagarna är vinst.
Citera
2020-05-18, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pantheradus
Är du säker på det du skriver? Man undrar ju "varför" hon känner skam och vill "bli lämnad ifred"?
"– Hon mår väldigt dåligt över det som hänt och vill lämnas ifred. För henne är det otroligt skamfyllt, säger Häggström till Aftonbladet"

Sedan om hon är fattig eller ej, vet jag lika lite som du, och det finns dom som sett bilder på henne. Men media (Aftonbladet) är mer politisk än man tror.

Det märks på andra artiklar.

Känner skam? Så hon känner skam nu är det uppdagas för hela landet att hon tar emot mer kukar per dag än vad en normal kvinna knappt gör på en livstid, men inte rent moraliskt emot sig själv när hon vet vad fan hon har valt för yrke?

Ehm jag skulle säga att hon inte har ett uns av skam i sin kropp, det är bara någon typ av manipulation för att verka mer oskyldig än vad hon faktiskt är.

Det är inte enkelt att stå för det man är speciellt när det gäller såna här vidriga saker och hon vet innerst inne hur resten utav alla ser ner på en kvinna som henne i samhället.
Citera
2020-05-18, 23:09
Medlem
mr-mystics avatar
Iaf verkar han ha en stor sexdrift och antingen är han desperat el kräsen (beroende på hur man ser det) när det gällde att hitta sex. Är inte 1500 kr rätt dyrt för att få pippa ett östatsludder Är väl minst en dags lön för en vanlig kneggare)? Jag blev erbjuden den summan av en asiat på skype förut men då ingick anal tror jag (tackade dock nej). Talar den höga summan för att det var trafiking el ej?
Citera
2020-05-18, 23:10
Medlem
HateWrecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bystskugga
Såklart polisen inte har hittat på. Hon känner säkert att det är skamligt att ha blivit påkommen. Kommer det att beröra henne nämnvärt? Nej.

Att polisen sväljer det med hull och hår är förstås av individuella polisers politiska inställning. Att de går till media samma sak. Att media brassar ut det är väntat, även om det gränsar till lobbyism.
Du menar alltså att lagstiftningen är orättvis? Du tänker att sexköp ska legalisera?
Lobbyism för vad? Sexköp är ju olagligt som det är?
Media vill skärpa straffen för att folk tycker Paolo är ett rövhål?
Det tyckte ju faktiskt de flesta redan innan bängen tog honom.
Citera
2020-05-18, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av creer
Om du befann dig tillfälligt i Rumänien och helt plötsligt blev en av nyckelpersonerna i rumänsk medias toppnyhet under flera dagar. Då skulle du inte försöka ta reda på vad som skrivs?

Prostituerade som reser runt till olika länder och träffar män som talar olika språk vet givetvis hur man använder Google Translate.

Vadå har paolo gått och blivit en mediesensation i rumänien ?
Citera
2020-05-18, 23:12
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Han som skrev på facebook sa att han var ledaren. Sedan blev han mobbad i skolan efteråt. PR gjorde vad de nya generationernas migranter gör idag. Jag tror många passar på att ge igen nu.
Ja många av Paolo's offer är sugna på att ge igen nu, och från deras perspektiv så är det fullt förståeligt så sett.

Citat:
Ursprungligen postat av TonyFlygare
Om man ska tro announcern i hans match mot Armand Kranjc så är Paolo 174 cm lång, såvida han inte krympt sedan dess.
Armand Kranjc är enligt Google, 181 cm, han och Paolo ser ut att vara nästan lika långa:

https://f.cdn-expressen.se/images/f4/50/f450ef8e0b794487ad89c066e8c6a564/16x9/314@60.jpg

Citat:
Ursprungligen postat av Sven-Gustaf
Anledning fanns det säkert - orsak och verkan i en ändlös kedja, däremot inga rimliga skäl. Det enkla svaret är att tyckte det var kul. Om det sedan var något i hans familjebakgrund som brutaliserat honom eller om han var född elak (t.ex. via arv eller genmutation) vet jag inte.

Nej, jag tycker inte att han är så sensationellt kort så att det måste upprepas hela tiden. Och när det gäller boxare så finns väl pålitliga officiella siffror (för den som orkar leta) så att försöka ljuga ned honom till typ 159 cm funkar inte.

Han var säkert pådrivande, men det utesluter inte att de drev på varandra. Han brukar fortfarande, till nyligen i alla fall, skryta med att han av polisen på den tiden, räknades som Stockholmsområdets farligaste minderårige.
Fast särskilt farlig är man ju inte om man hoppar på flera på en, bara fega töntar som håller på så. Nåja, Paolo har väl ändå på senare år bevisat att han kan slåss, även om han såklart inte är världens bästa boxare osv. Vad han gjorde i tonåren var fegt och lågt, men den delen av hans liv har han sedan många år lämnat bakom sig.

Jag försvarar eller ursäktar inte vad Paolo gjorde i ungdomen, men han är liksom en annan människa idag. Det här med sexköp var dålig karaktär osv, men jag tycker inte att han ska förlora allt över det. Hade jag fått bestämma så hade Paolo fått ha kvar sina affärer osv.

Citat:
Ursprungligen postat av mr-mystic
Nja assa han ser väl ut som en alldaglig 51 åring nu, vältränad förvisso men med boxarnässa. Iaf verkar han ha en stor sexdrift och antingen är han desperat el kräsen (beroende på hur man ser det) när det gällde att hitta sex. Kan ju ej ha varit så jävla spontant med en skum lägenhet på Östermalm etc. Dvs ej som att han blev uppraggad av en "mystisk heting" under utekvällen. Om hon var egenföretagare skulle hon väl ej kunna fixa en lägenhet på östermalm då hon var en fattig europé icke sant?
Jag skiter i vilket angående horan, det enda jag vill veta är om hon är snygg eller ful. Om hon är ett riktigt fult och skabbigt luder så var det ju årets tabbe av Paolo Roberto, att spola ner sitt liv i toaletten över ett oattraktivt luder måste kännas extra surt. Många hade haft mer förståelse om den prostituerade horan ifråga var en riktig snygging.
Senast redigerad av EliasAlucard 2020-05-18 kl. 23:15.
Citera
2020-05-18, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Bosse Hansson har inte suttit år ut och år in i tv. Varit kaxig, macho för att sedan se sig själv som bättre än alla andra.. Vikt ut sitt privatliv och sin egen framgång. Ett privatliv och framgång, som sedan bara är ett luftslott. Kolla bara på hans instagram tex.. DET är skillnaden...

Så det handlar om ren skadeglädje? Att man ogillar att han är en stöddig typ? Då kan man undra varför media anlitat honom under alla dessa år om de finner honom så pass odräglig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in