Citat:
Ursprungligen postat av
HejaFinland
Han som skrev på facebook sa att han var ledaren. Sedan blev han mobbad i skolan efteråt. PR gjorde vad de nya generationernas migranter gör idag. Jag tror många passar på att ge igen nu.
Ja många av Paolo's offer är sugna på att ge igen nu, och från deras perspektiv så är det fullt förståeligt så sett.
Citat:
Ursprungligen postat av
TonyFlygare
Om man ska tro announcern i hans match mot Armand Kranjc så är Paolo 174 cm lång, såvida han inte krympt sedan dess.
Armand Kranjc är enligt Google, 181 cm, han och Paolo ser ut att vara nästan lika långa:
https://f.cdn-expressen.se/images/f4/50/f450ef8e0b794487ad89c066e8c6a564/16x9/314@60.jpg
Citat:
Ursprungligen postat av
Sven-Gustaf
Anledning fanns det säkert - orsak och verkan i en ändlös kedja, däremot inga rimliga skäl. Det enkla svaret är att tyckte det var kul. Om det sedan var något i hans familjebakgrund som brutaliserat honom eller om han var född elak (t.ex. via arv eller genmutation) vet jag inte.
Nej, jag tycker inte att han är så sensationellt kort så att det måste upprepas hela tiden. Och när det gäller boxare så finns väl pålitliga officiella siffror (för den som orkar leta) så att försöka ljuga ned honom till typ 159 cm funkar inte.
Han var säkert pådrivande, men det utesluter inte att de drev på varandra. Han brukar fortfarande, till nyligen i alla fall, skryta med att han av polisen på den tiden, räknades som Stockholmsområdets farligaste minderårige.
Fast särskilt farlig är man ju inte om man hoppar på flera på en, bara fega töntar som håller på så. Nåja, Paolo har väl ändå på senare år bevisat att han kan slåss, även om han såklart inte är världens bästa boxare osv. Vad han gjorde i tonåren var fegt och lågt, men den delen av hans liv har han sedan många år lämnat bakom sig.
Jag försvarar eller ursäktar inte vad Paolo gjorde i ungdomen, men han är liksom en annan människa idag. Det här med sexköp var dålig karaktär osv, men jag tycker inte att han ska förlora allt över det. Hade jag fått bestämma så hade Paolo fått ha kvar sina affärer osv.
Citat:
Ursprungligen postat av
mr-mystic
Nja assa han ser väl ut som en alldaglig 51 åring nu, vältränad förvisso men med boxarnässa. Iaf verkar han ha en stor sexdrift och antingen är han desperat el kräsen (beroende på hur man ser det) när det gällde att hitta sex. Kan ju ej ha varit så jävla spontant med en skum lägenhet på Östermalm etc. Dvs ej som att han blev uppraggad av en "mystisk heting" under utekvällen. Om hon var egenföretagare skulle hon väl ej kunna fixa en lägenhet på östermalm då hon var en fattig europé icke sant?
Jag skiter i vilket angående horan, det enda jag vill veta är om hon är snygg eller ful. Om hon är ett riktigt fult och skabbigt luder så var det ju årets tabbe av Paolo Roberto, att spola ner sitt liv i toaletten över ett oattraktivt luder måste kännas extra surt. Många hade haft mer förståelse om den prostituerade horan ifråga var en riktig snygging.