2020-05-18, 21:55
Medlem
Vi vill se JULLAN (inofficiella vinnaren av BB20) inte Amilia tack
2020-05-18, 21:55
Medlem
Contragulationss avatar
Schysst att Patzy också fick sig en spraytan!
2020-05-18, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
riggat för att lennie ska vinna
Då kommer jag åka till Farsta och gå bärserk.
Medlem
namataras avatar
Amilia snackar som om hon suttit inne.

"För att överleva där inne...!"
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag har alltid velat se Sami som vinnare men Jullan som nummer två. Det som var fint var att Julia flera gånger sa att hon hoppas att Sami vinner, så att han kan lösa sina skulder. Det sa hon när hon fortfarande var kvar i huset.
Jag vill att Sami vinner pengarna och tyckt det varit rätt hela tiden, men vinnare i mitt hjärta är Jullan pga hur unik hon var och fortsatte vara det trots motgångar. Fast Sami och Glasman har platser där med. Särskilt Sami.
Medlem
Emstarheavens avatar
Blä på tjockis Amilia. Sicken köttbulle hon är
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Tyvärr inte men det var guld. Hennes ansiktsuttryck..

Haha jaaaa satte ju för fan ölen i halsen när jag såg det nu ''näääee''
Medlem
Förstår att dom har haft problem med finalen pga covid men det här var verkligen uselt..... att låta dom titta på finalen samtidigt förstör så himla mycket.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Haha fan bra grävt! Episka BB deltagare verkligen.

Haha, tänkte jag skulle ta och börja följa Sami. Scrollade ner och där var dom båda
Medlem
crusades avatar
Dags för Jas att lämna.
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aaabbccdd
Haha jaaaa satte ju för fan ölen i halsen när jag såg det nu ''näääee''
Eller hur Måste nästan kolla det igen vid tillfälle
2020-05-18, 21:57
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Julia är så jäkla smart!
Folk garvade åt mig när jag påpekade det förut, men hon är nog den smartaste och den med mest livserfarenhet denna säsong.
Sedan sitter söndercurlade syltryggar som måste fråga sina föräldrar om råd hur de ska klä sig här och kallar denna underbara kvinna för WT, pundare och allt möjligt annat.
Skrattretande sa Bill, skrattretande sa Bull....

MVH/Gnomegirl.

Ja, hennes livserfarenheter har gett henne självinsikt som vissa deltagare knappt vet vad det är. Jag känner ju inte Julia personligen men jag får en känsla att hon är en jordnära person som ärligt och rakryggat står upp för vad hon tycker. Hon bryr sig inte om det inte gillas för hon krusar inte efter någon och hon fjäskar inte för att skaffa sig vänner. De vänner som finner Julia och är beredda att göra den där djupdykningen tillsammans med henne kommer att ha en vän för livet tror jag! Julia är ju ett energiknippe som är så full av känslor och gör precis som man ska, vilka känslor hon än har så låter hon de komma fram och talar om att. -Här är jag och så här är jag. Det tyder på att hon är sann mot sig själv och accepterar sina känslor, vilka de än är. Livet är den finaste gåvan vi fått och den bästa utbildningen vi har att tillgå och genom att möta våra känslor så kommer vi utvecklas mycket och lära oss att hantera det. Jag respekterar Julias mod att vara sig själv och gör inget undantag för någon. Hon är även lyhörd för de som behöver det och hon är uppmärksam, hon agerar när hon tycker något är orättvist eller om någon blir orättvist behandlad. Så ja, Julia är en klok och energifull dam med huvudet på skaft.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in