Citat:
Ursprungligen postat av
Gnomegirl
Julia är så jäkla smart!
Folk garvade åt mig när jag påpekade det förut, men hon är nog den smartaste och den med mest livserfarenhet denna säsong.
Sedan sitter söndercurlade syltryggar som måste fråga sina föräldrar om råd hur de ska klä sig här och kallar denna underbara kvinna för WT, pundare och allt möjligt annat.
Skrattretande sa Bill, skrattretande sa Bull....
MVH/Gnomegirl.
Ja, hennes livserfarenheter har gett henne självinsikt som vissa deltagare knappt vet vad det är. Jag känner ju inte Julia personligen men jag får en känsla att hon är en jordnära person som ärligt och rakryggat står upp för vad hon tycker. Hon bryr sig inte om det inte gillas för hon krusar inte efter någon och hon fjäskar inte för att skaffa sig vänner. De vänner som finner Julia och är beredda att göra den där djupdykningen tillsammans med henne kommer att ha en vän för livet tror jag! Julia är ju ett energiknippe som är så full av känslor och gör precis som man ska, vilka känslor hon än har så låter hon de komma fram och talar om att. -Här är jag och så här är jag. Det tyder på att hon är sann mot sig själv och accepterar sina känslor, vilka de än är. Livet är den finaste gåvan vi fått och den bästa utbildningen vi har att tillgå och genom att möta våra känslor så kommer vi utvecklas mycket och lära oss att hantera det. Jag respekterar Julias mod att vara sig själv och gör inget undantag för någon. Hon är även lyhörd för de som behöver det och hon är uppmärksam, hon agerar när hon tycker något är orättvist eller om någon blir orättvist behandlad. Så ja, Julia är en klok och energifull dam med huvudet på skaft.