2020-05-18, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Om Sami inte vinner kan vi göra honom till vinnare. Om ngn fixar en swish konto så betalar alla som vill en valfri summa till Sami. Även en liten summa kan bli stor om vi är många. Vi kan göra det här till ngt stort som skapar rubriker, som en protest mot att fel person vann. Är ni med?
Absolut!
2020-05-18, 19:33
Medlem
Citat:
BRA!!!!! Det gör vi!
Vi får fixa något seriöst. Men: grabben vinner!!!!!
2020-05-18, 19:34
Medlem
Lord2Moynes avatar
Ikväll ska miljonen hem till Västmanland ! Skit ner dig Lennie du kan söka till någon amatörkockserie och stå och vara tråkig och röra i någon smaklös gryta där 👍
2020-05-18, 19:34
Medlem
Citat:
Om Sami inte vinner kan vi göra honom till vinnare. Om ngn fixar en swish konto så betalar alla som vill en valfri summa till Sami. Även en liten summa kan bli stor om vi är många. Vi kan göra det här till ngt stort som skapar rubriker, som en protest mot att fel person vann. Är ni med?

Absolut på..är inte speciellt rik men jag skulle tro att det är många som vill vara med och då behöver man inte swisha ngr stora summor..
2020-05-18, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Tänk er för!
Tänk hur många bittra SJWS som skulle gå in och sabba för er. "Åååh, samla pengar till en naziiiist som dessutom fiiiser! Fy så äckligt, detta måste vi stoppa" osv...

MVH/Gnomegirl.
Sluta...ALLA hejjar på en seriös vinst för Sami.
2020-05-18, 19:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Ikväll ska miljonen hem till Västmanland ! Skit ner dig Lennie du kan söka till någon amatörkockserie och stå och vara tråkig och röra i någon smaklös gryta där 👍

Lennie är en värdig tvåa, inget ont i honom.
2020-05-18, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Vi är många som är med!

Sami har ju sagt att han ändå tänker byta telefonnummer så han kanske går med på att ge oss hans gamla som vi kan swisha till isåfall.

Tror det är bäst att det kommer från honom eller någon nära honom iaf så det garanterat inte är en fejkinsamling. (Sådant har tyvärr hänt på fb förr.)

(Samis syster är redan informerad om att det är många som är redo OM Sami inte skulle vinna. Tänker att vi kan rådgöra med henne om hur vi ska bära oss åt. Återigen, OM han inte vinner.)

Låter som en bra plan med systern..följer henne på insta..
2020-05-18, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lella68
Absolut på..är inte speciellt rik men jag skulle tro att det är många som vill vara med och då behöver man inte swisha ngr stora summor..
Precis. Men NU kör vi på vinst!
2020-05-18, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Precis så, snyggt damen! 35åringar ser generellt inte ut som 20åringar, generellt ser dem nämligen ut som 35åringar. Väldigt väldigt simpel logik.

Det enda jag gjorde var att kalla en kvinna för overkligt snygg och för det så är jag en mansgris a la Alex.

Fy bövelen er alla kvinnor här inne som någonsin sagt att Sami är sexig, enligt ketchupdamen är ni rena rama sexister.

Skönt att du bekräftade att du är en pkkärring straight outta facebook iallafall. Ska bli skönt att slippa er på FB när denna tillställning är slut.

Tror att det är du som är en PK-kärring från Facebook, som dessutom umgås med fula kvinnor om du inte är vann att 35-åringar ser unga ut. Du får nog leta upp några andra brudar att umgås med, eller be dem att ta lite botox. Skönt att slippa sådan töntar som dig som försöker trycka ner andra och inte är läskunniga.
2020-05-18, 19:38
Medlem
Jassas analys.... ordlös, igen.
2020-05-18, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sofand1987
Men vafan Jassa. Det är FINAL och du väljer att ha på dig en likadan klänning som jag hade till stranden för typ 5 år sedan....

Om ni vill se en GRYMT snygg final-outfit så kolla Anty.

Amilia la precis upp en story på hennes outfit. Gå in på instagram och kolla.

Avled

Är det bara jag som tyckte Antys outfit var asful?? 😂🤣
2020-05-18, 19:39
Medlem
Kan inte sluta tänka på hur SNOPET det skulle kännas att man investerat så mycket tid och känslor i en värdelös säsong, om Sami inte ens tar hem vinsten? Jag är rätt ok med att Lennie vinner, men har ju velat sedan dag fucking ett att Sami ska vinna och hade varit ett sådant jävla antiklimax om det inte skedde.

Jasmine lär väl inte ha en chans eller? Alltid Lennie och Sami som toppar omröstningarna, så lär väl stå mellan dem?

Skönt att skiten är över snart i alla fall, helt ärligt. Och så kan ju TV4 göra om och göra rätt till nästa säsong (om det ens blir någon nästa, lär väl knappast varit speciellt lönsamt med denna?).

Ska ut och springa av mig lite energi innan the big bang. HÖRS OM EN TIMME.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in