2020-05-18, 19:29
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Och nu fantiserar Jassa om finalen... oJ fuck in hell...hon kommer bli sååååå besviken...🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Enligt Aftonbladet så har de ju informerat om det inte kommer vara som vanligt.
Medlem
Någon som vet vart ”festen” kommer hålla hus?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av neonnela
Har tänkt precis samma tanke! Bidrar med en liten slant om någon skulle fixa.
Jag är på. Kollat Sammis nr. Swish. Men det tar vi efter 23....
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Och nu fantiserar Jassa om finalen... oJ fuck in hell...hon kommer bli sååååå besviken...🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Det är ingenting mot hur besviken hon kommer bli när inte var och varannan förbipasserande känner igen henne!
2020-05-18, 19:30
Medlem
Nu tänker vi frammåt! Sami🤩🤩🤩
2020-05-18, 19:31
Medlem
Citat:
Jag är på. Kollat Sammis nr. Swish. Men det tar vi efter 23....

BRA!!!!! Det gör vi!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Det är ingenting mot hur besviken hon kommer bli när inte var och varannan förbipasserande känner igen henne!
Hon får det svårt....
Medlem
Vad är det för jävla byxor Lennie har på sig?!
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Om Sami inte vinner kan vi göra honom till vinnare. Om ngn fixar en swish konto så betalar alla som vill en valfri summa till Sami. Även en liten summa kan bli stor om vi är många. Vi kan göra det här till ngt stort som skapar rubriker, som en protest mot att fel person vann. Är ni med?

Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ja lätt

Citat:
Ursprungligen postat av neonnela
Har tänkt precis samma tanke! Bidrar med en liten slant om någon skulle fixa.

Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Vi är många som är med!

Sami har ju sagt att han ändå tänker byta telefonnummer så han kanske går med på att ge oss hans gamla som vi kan swisha till isåfall.

Tror det är bäst att det kommer från honom eller någon nära honom iaf så det garanterat inte är en fejkinsamling. (Sådant har tyvärr hänt på fb förr.)

Tänk er för!
Tänk hur många bittra SJWS som skulle gå in och sabba för er. "Åååh, samla pengar till en naziiiist som dessutom fiiiser! Fy så äckligt, detta måste vi stoppa" osv...

MVH/Gnomegirl.
2020-05-18, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Tänk er för!
Tänk hur många bittra SJWS som skulle gå in och sabba för er. "Åååh, samla pengar till en naziiiist som dessutom fiiiser! Fy så äckligt, detta måste vi stoppa" osv...

MVH/Gnomegirl.
Ingen som bryr sig. Folk röstar....
2020-05-18, 19:32
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
När pengar ges från en person till en annan som en gåva så tror jag inte att han behöver betala skatt.
Jag är osäker på hur det fungerar vid väldigt stora belopp, men man donerar ändå, lätt!

De flesta har råd att kapa en hundring från månadens budget. Fatta vilka feta stålar han kan få in!
2020-05-18, 19:33
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Absolut inte men tyckte din kommentar genomsyrade att folk inte generellt ser så ut. De flesta jag känner, som tar hand om dig själva ser ut precis så. Och nej, absolut ingen åldersnoja då det här är bästa tiden i mitt liv och förmodligen blir det bara bättre. Typiskt man att tycka du ska kunna bedöma kvinnors utseende, tror det bor en mansgris ala Alex inom dig.

Precis så, snyggt damen! 35åringar ser generellt inte ut som 20åringar, generellt ser dem nämligen ut som 35åringar. Väldigt väldigt simpel logik.

Det enda jag gjorde var att kalla en kvinna för overkligt snygg och för det så är jag en mansgris a la Alex.

Fy bövelen er alla kvinnor här inne som någonsin sagt att Sami är sexig, enligt ketchupdamen är ni rena rama sexister.

Skönt att du bekräftade att du är en pkkärring straight outta facebook iallafall. Ska bli skönt att slippa er på FB när denna tillställning är slut.

Edit: Fy bövelen alla som någonsin har gett komplimanger gällande utseende. Det får man inte
Senast redigerad av Contragulations 2020-05-18 kl. 19:36. Anledning: Tillägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in