2020-05-18, 18:45
Medlem
Apersns avatar
Under helgen hittade en orienterare en jacka i terrängen mellan Sidsjön och Vapelnäs. Polisen har kunnat konstatera att jackan tillhör den man som anmäldes försvunnen för två veckor sedan.

Står det på st nu
Citera
Medlem
https://www.st.nu/artikel/forsvunne-mannens-jacka-har-hittats-i-svar-terrang-orienterare-gjorde-fyndet
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cubism78
Ja Det är sant.Tyvärr..Tragiskt för H*nnes att hans mor bryr sig mer om sitt missbruk än om sin egen son.H*nnes ville Åka till sin Farsa för att komma bort från sitt missbruk.Därför skulle han ha åkt med Tåget ner samma dag som han helt plötsligt försvann.Och Vem var han med för att leta väskor ?? Jo sin Morsa..Som bor i en sketen liten bil !Hur Kunde L*in*a L*uri* sno väskor från en bil ?För inte F*n hade hon väskor nån annanstans .Och Det ända H*nnes gör när han är hos sin farsa är att spela data spel som vilken annan tonåring som helst.

Detta gör mig så sentimental 😢 Stackars Mar*us och stackars Hannes. Kände den pojken när han var yngre och jag vet att Ma*cus gjorde allt för honom. Han må hittas vid liv 👃
Citera
2020-05-18, 18:46
Medlem
Läste nu att de funnit H*nnes jacka uppe mellan sidsjön och vapelnäs.
Citera
2020-05-18, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CattasBubbla
Hade inte mamman bott hos flickvännen till två dagar innan försvinnandet? Då borde hon ju haft sina klädväskor där. Hur kom LL in i bilden och plötsligt hade hennes väskor? Kan hon ha lämnat dom där för att de tar för mycket utrymme i bilen ?

Ja såg att någon kommenterat att hon måste svara när polisen ringer. Det är bara så jävla tragiskt allting
Sorry missade helt detta inlägg..Jo L.L är en små Pundare ursäkta uttrycket.Som varit botten skrap i många år .Tror sig vara stor och tuff men som sagt bara en luffare med missbruksproblematik.Hon har
Blivit utkastad från lägenheter i bl.a Bergeforsen Ljustorp mm då hon inte betalat hyran på 5-6 månader och hyresvärden fått betala avhysning via kronofogden.(Hör inte hit men iaf)
L.L och H*nnes tjej eller x tjej nu.är vänner och ingen av dom tål H*nnes morsa.Hannes morsa kan ha haft väskorna hos flickvännen MEN varför tog hon inte med dom när hon blev utsparkad isf.Hon har inte bott hos flickvännen bara hälsat på sin Son där.
Vrf ska hon dra upp väskorna dit är min fråga dock?!
Citera
2020-05-18, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eagle23
Detta gör mig så sentimental Stackars Mar*us och stackars Hannes. Kände den pojken när han var yngre och jag vet att Ma*cus gjorde allt för honom. Han må hittas vid liv 👃
Ja ....H*nnes är en fin grabb med fel umgänge !Jag hoppas att han återfinnes vid liv
Men det ser inte ljust ut 😢
Citera
2020-05-18, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cubism78
Ja ....H*nnes är en fin grabb med fel umgänge !Jag hoppas att han återfinnes vid liv
Men det ser inte ljust ut 😢

Mycket fin grabb. Har inte träffat han dom senaste åren men har förstått nu att han kommit in i fel umgänge. Men som du skriver så ser det inte ljust ut 😢
Citera
2020-05-18, 19:17
Medlem
Nu när dom har hittat hans tillhörigheter i denna terräng så undrar man om han har irrat bort sig och gått vilse
Citera
2020-05-18, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eagle23
Nu när dom har hittat hans tillhörigheter i denna terräng så undrar man om han har irrat bort sig och gått vilse

Men väskan hittades väl inte i liknande terräng?
Citera
2020-05-18, 19:22
Medlem
Det här blir mer och mer mystiskt. Att gå vilse mellan Sidsjön och Vapelnäs är en jäkla bedrift. Går man bara nedför så når man civilisation på en halvtimme.
Annars är det bara sätta sig på första bästa skidspår så kommer snart någon hurtig pensionär och hjälper till.
Citera
2020-05-18, 19:25
Medlem
Alltså avståndet mellan sidsjön och vapelnäs, hur långt kan det vara? Vapelnäs ligger väl ut mot Bredsand?
Citera
2020-05-18, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bennyybula
Men väskan hittades väl inte i liknande terräng?

Vad jag kunde förstå i tidningen så låg väskan och jackan inte så långt ifrån varandra
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in