2020-05-17, 15:10
Medlem
Jag tar gärna emot ett pm jag med.
Citera
2020-05-17, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dilkington
Om hans tillhörigheter lagts ut vid senare tillfälle så är det för att förvilla.
Han lät knappast ha lagt dem där själv.
Så, de vet redan vad det är för något.

Tja, vad vet man!
Tänker också att om de själva går på droger, hur klart tänker man då? Lätt att övertänka när man vill försöka få klart för sig hur allt ska ha gått till och varför. Vi gör det för avancerat. But, time will tell.
Hoppas på ett bra slut.
Citera
2020-05-17, 15:12
Medlem
Jag tar gärna emot PM också.

Någon som vet något mer om pådraget ute i Vindhem för någon dag sedan?
Citera
2020-05-17, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av garnier
Har man varit medlem i mindre än 30 dagar samt skrivit mindre än 50 stycken inlägg så kan man inte skicka privata meddelanden annat än till admin (Eller om det var 50 dagar och 30 inlägg).

Många konton här har inte funnits så länge och inte varit så värst aktiva förrän nu 😐 Sur regel men det var det svaret jag fick upp när jag just provade.

Det stämmer så är det
Citera
2020-05-17, 16:14
Medlem
CattasBubblas avatar
Funderar på varför det inte står något i ST om att fynd gjorts och att det ska vara avspärrat?
Citera
2020-05-17, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CattasBubbla
Funderar på varför det inte står något i ST om att fynd gjorts och att det ska vara avspärrat?

För om de har hänt nått eller att dom har hittat nått kanske dom skrämmer bort någon om nu så är fallet?
Än så länge är de en som säger att de har hittats nått men ej kan uttala sig om vad,

Kan de vara ett nättroll som hittat på att de finns "fynd"?
Citera
2020-05-17, 16:32
Medlem
CattasBubblas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swesubmovie
För om de har hänt nått eller att dom har hittat nått kanske dom skrämmer bort någon om nu så är fallet?
Än så länge är de en som säger att de har hittats nått men ej kan uttala sig om vad,

Kan de vara ett nättroll som hittat på att de finns "fynd"?
Media tar ingen hänsyn till om en artikel krånglar till det för polisen. Därför jag undrar nu om det verkligen hittats något.
Citera
2020-05-17, 16:36
Medlem
Dilkingtons avatar
Citat:
Media tar ingen hänsyn till om en artikel krånglar till det för polisen. Därför jag undrar nu om det verkligen hittats något.

Där tar du fel
Citera
2020-05-17, 16:53
Medlem
CattasBubblas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dilkington
Där tar du fel
Ang media eller fyndet?
Säger varken bu eller bä dock, var en fundering kring varför det inte står något i media.
Citera
2020-05-17, 17:15
Medlem
Citat:
Ang media eller fyndet?
Säger varken bu eller bä dock, var en fundering kring varför det inte står något i media.
Kan ju vara så att det inte är sant. Någon här som vill röra om i grytan eller förvilla?
Citera
2020-05-17, 17:21
Medlem
Eftersom allting annat skrivs ut här men inte "vilka fynd" så tror jag nog att de är nån som vill röra om lite...
Citera
2020-05-17, 17:57
Medlem
Dilkingtons avatar
Citat:
Ang media eller fyndet?

Angående media.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in