2020-05-18, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Hur i helvete beter sig Lennie och Jass för att det kommer mat från McD???????

Ja eller hur?! Lennie springer runt soffan och äter.. gör han så hemma..? Sätter sig och hetsäter och springer ett par varv till och sen hets äter och springer igen.. En sån vill man inte bjuda på middag och tänk om man var på restaurang och han springer runt bland borden.. Vad har han fått i sig..?
2020-05-18, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Jag läste precis i aftonbladet där de frågat gamla deltagare vem de tror vinner och flest tippar faktiskt Lennie! (50/50 på vem de önskar däremot, men det visste man ju redan). Blir sjukt förvånad och mitt hjärta går sönder om det blir så!

Kom igen nu alla, rösta från varje telefon ni stöter på!!

Sami bara måste vinna! Allt annat vore så sjukt orättvist!
Det är inget att lägga någon större vikt på. Sami har vunnit ALLA omröstningar överallt mot Lennie. Jag har inte sett en enda omröstning som har viktat fördel för Lennie utan Sami har varit ganska överlägsen. Det speglar hur folket kommer att rösta ikväll. Sami har även vunnit omröstningarna i appen mot Lennie + räddad av tittarna före Lennie en gång.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av neonnela
Haha jag är också helt konfunderad! Blev också förvånad när Glasman sa att McDonalds är hans favoritmat. Är det normalt att gilla McDonalds så mycket?? Det är typ rätt äckligt men man äter det i nödfall om man typ är på roadtrip eller en sen natt på fyllan? Trodde jag.
Jag äter det typ aldrig då jag försöker äta bra mat men en Big Mac kan vara så sjukt gott! Så förstår dem, de har fått in jävligt tråkig mat därinne.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Vilken är hon med i?

Va tvungen att kolla...Som gammal inbiten hårdrockare (ibland även dansband 😁😂 och country) hade jag ingen aning om vem han va!! Har lärt mig massa nya artister efter 100 dgr med BB 😁..man lär så länge man lever...
2020-05-18, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Lennie??? Hur fan beter han sig?🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮 Man skäms!
Bra där!!!! Hoppa mera! Viiiisa ditt sanna jag gubben!!!!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
De har de onekligen bevisat! Alla uppmanar väl till röstning, men deras hets är utav denna värld. Känns smutsig i sin desperation på något sätt. Och ja, det gör det hela mycket orättvist om Lennie vinner på grund av detta.

Jag känner mig lite tvådelad inför ikväll! Stensäker på Sami ena sekunden, sen känner jag på mig att Lenniejävlen tar hem det här ändå, just på grund av att de varit betydligt mer desperata i sitt vädjade i sitt röstfiske. Men vi kan bara hoppas att rättvisan vinner i slutändan, för det enda rättvisa här är att Sami vinner miljonen ikväll. Det bara måste bli så!

Precis samma här, pendlar mellan hopp och förtvivlan. VILLL Sami!!! men har en svag känsla av att lennie, amilia, anty och mergim kommer skrika så högt ja så att tv:n krossas
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fickpingis90
Hur fan kan Lennie förtjäna att vinna big brother?
Han är 37 år gammal och hoppar runt som en lite pojke.
Han har inte sagt emot någon vid ett enda tillfälle.
Det enda han har gjort är att varit snäll mot Mergim, Amilia, Antonia.
Han satt och myste med dem och kramade dem.
Jag vet han har ett skitfint leende. Ja han är snygg. Men så snygg är han inte att han ska vinna big brother på grund av sitt yttre och kamma hem en miljon?
Det här är så sjukt ...
För att vinna BB ska du fan ha lite personlighet. Varit med om något tufft. Visat att har någon unik egenskap i alla fall.

Tror fan att den falska jassa trots allt är en värdig vinnare. Visst hon har alla förutsättningar som smal lång blondin, men hon har ändå varit tuff och haft skinn på näsan. Säga vad man vill om hennes teater och känslosamma akter men hon visar i alla fall karaktär.

Låt oss se bakom våra skärmar för en gång skull och sluta rösta på våra kompisar!

Men Lennie, om detta skulle vara taktik från hans sida så är det ju rätt smart att hålla sig med de personer som tar uppmärksamhet på ett sämre sätt för då framstår Lennie som ett helgon. Att skilja på fåren och vargarna är inte svårt och han syns ju som den förstående hjälpande empatiska människan i huset. Det blir som hans rekvisita. Sen faktumet att Lennie INTE visat några som helst tecken på någonting, bara glada toner i precis ALLT. Sånt existerar verkligen inte.

Alla som i sina vackra illusioner tror att det Lennie visat upp är genuint och spontant. Nej, antingen är han otroligt onormalt rädd för att släppa fram sina svagheter eller så är han sjukligt konflikträdd eller det tredje alternativet, allt är ett spel för gallerierna. Skulle inte förvåna mig om hans nära och kära kommer fråga konfunderat över vissa beteenden som de kanske aldrig upplevt med Lennie. Så stämmer det som en del av oss tror så är det en hägring(synvilla) självbedrägeri, en utopi!

Förmodligen kommer alla Lennie fans börja grina på mig nu men det skiter jag i, jag spekulerar och har mina åsikter bäst fan jag vill, när jag vill och för att jag känner för det!
Senast redigerad av Mouchino 2020-05-18 kl. 18:04.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
De har de onekligen bevisat! Alla uppmanar väl till röstning, men deras hets är utav denna värld. Känns smutsig i sin desperation på något sätt. Och ja, det gör det hela mycket orättvist om Lennie vinner på grund av detta.

Jag känner mig lite tvådelad inför ikväll! Stensäker på Sami ena sekunden, sen känner jag på mig att Lenniejävlen tar hem det här ändå, just på grund av att de varit betydligt mer desperata i sitt vädjade i sitt röstfiske. Men vi kan bara hoppas att rättvisan vinner i slutändan, för det enda rättvisa här är att Sami vinner miljonen ikväll. Det bara måste bli så!

Jag kan meddela att jag i skrivande stund mottager fotobevis på iaf EN extra röst på Sami. Tänk om ALLA kunde få till iaf EN extra röst!

Sami ska, måste, ska vinna!
2020-05-18, 18:03
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Missthunder
Med tanke på att du hela tiden skriver och pushar för att du och andra ska rösta på Lennie, så är det ganska lustigt hur du på ett eller annat sätt lyckas få in en kommentar om Sami i nästan alla inlägg du gör.

Sen undrar jag vart du läst eller hört att allt deltagarna ber om dras från ”lönen” de får? Är det kanske så att du faktiskt känner någon specifik deltagare
Jag har sagt att jag ska rösta på LENNIE i typ två meddelanden 😆 så hela tiden känns liiiite överdrivet, även om jag kan förstå att det provocerar när ingen får skriva något annat än Sami här 😉

Jag skriver om Sami för jag tycker han verkar vara fin han också nu när man sett hans mjuka sida. Jag har inga problem att gilla flera helt enkelt 😅 för att man gillar en betyder det inte att man hatar den andra som vissa här verkar tro att man måste
2020-05-18, 18:03
Medlem
Jaaaaa! Lennie får mer psykmusik! Hoppa mer groda så ALLA ser precis: DETTA VAR DITT BIDRAG I BB2020, plus steka pannkakor och överkokta makaroner.
2020-05-18, 18:04
Medlem
__Alez__s avatar
Gustav Björklund med 177k la ut om att rösta på Sami förut nu la han ut ett klipp och uppmana alla att rösta han är påväg och ska ta emot Sami när han kommer ut.
2020-05-18, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Jag har sagt att jag ska rösta på LENNIE i typ två meddelanden 😆 så hela tiden känns liiiite överdrivet, även om jag kan förstå att det provocerar när ingen får skriva något annat än Sami här 😉

Jag skriver om Sami för jag tycker han verkar vara fin han också nu när man sett hans mjuka sida. Jag har inga problem att gilla flera helt enkelt 😅 för att man gillar en betyder det inte att man hatar den andra som vissa här verkar tro att man måste
Oh shit!!! DÄR vände kappan!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in