Citat:
Ursprungligen postat av
fickpingis90
Hur fan kan Lennie förtjäna att vinna big brother?
Han är 37 år gammal och hoppar runt som en lite pojke.
Han har inte sagt emot någon vid ett enda tillfälle.
Det enda han har gjort är att varit snäll mot Mergim, Amilia, Antonia.
Han satt och myste med dem och kramade dem.
Jag vet han har ett skitfint leende. Ja han är snygg. Men så snygg är han inte att han ska vinna big brother på grund av sitt yttre och kamma hem en miljon?
Det här är så sjukt ...
För att vinna BB ska du fan ha lite personlighet. Varit med om något tufft. Visat att har någon unik egenskap i alla fall.
Tror fan att den falska jassa trots allt är en värdig vinnare. Visst hon har alla förutsättningar som smal lång blondin, men hon har ändå varit tuff och haft skinn på näsan. Säga vad man vill om hennes teater och känslosamma akter men hon visar i alla fall karaktär.
Låt oss se bakom våra skärmar för en gång skull och sluta rösta på våra kompisar!
Men Lennie, om detta skulle vara taktik från hans sida så är det ju rätt smart att hålla sig med de personer som tar uppmärksamhet på ett sämre sätt för då framstår Lennie som ett helgon. Att skilja på fåren och vargarna är inte svårt och han syns ju som den förstående hjälpande empatiska människan i huset. Det blir som hans rekvisita. Sen faktumet att Lennie INTE visat några som helst tecken på någonting, bara glada toner i precis ALLT. Sånt existerar verkligen inte.
Alla som i sina vackra illusioner tror att det Lennie visat upp är genuint och spontant. Nej, antingen är han otroligt onormalt rädd för att släppa fram sina svagheter eller så är han sjukligt konflikträdd eller det tredje alternativet, allt är ett spel för gallerierna. Skulle inte förvåna mig om hans nära och kära kommer fråga konfunderat över vissa beteenden som de kanske aldrig upplevt med Lennie. Så stämmer det som en del av oss tror så är det en hägring(synvilla) självbedrägeri, en utopi!
Förmodligen kommer alla Lennie fans börja grina på mig nu men det skiter jag i, jag spekulerar och har mina åsikter bäst fan jag vill, när jag vill och för att jag känner för det!