Citat:
Ursprungligen postat av
Tagex
Det verkar vara tiotusenkronorsfrågan. Varierar uppenbart mellan individer i alla fall. Jag har gått över 60 dagar med milda och märkliga symtom. Var nog ändå värst vecka 2-3 skulle jag säga så man får nog ha tillförsikt i att det trots allt blir bättre. Men att det blir bättre och sen sämre om vartannat verkar gälla för de flesta
Ja, jag fick de första halssymptomen 26/3 och riktigt jobbiga andningsbesvär 3/4 som blev bättre efter 4 dagar. Dessutom fläckar på vänster handens fingrar. Inga andra symptom utom muskelbesvär som lika bra kan ha orsakats av skador.
Andningsbesvären har kommit tillbaka i omgångar och gått över igen. Kan ha förvärrats av att de har hållit på med mögelsanering i en grannlägenhet.
Fruktansvärt trött för jag har vårdat min dotter, fast jag inte var frisk själv, hon är 24, hon fick Corona 1 månad efter mig med riktigt svåra andnings besvär och fläckar på fingrar, men inga andra symptom.
Jag har ont i vänster ben muskler men vet inte varför.
Eftersom jag är 65 och tillhör flera riskgrupper så har jag kommit MYCKET lindrigt undan. Men helt bra är jag inte fast mycket bättre trots att jag aldrig får vila. Nu ligger min dotter här till sängs igen, den här gången med stukad fot.
Jag är oerhört glad och tacksam för att ha klarat det här.