2020-05-18, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
DET är väl typ det enda jag kommer att sakna med henne. Haha, helt sanslöst korkad och oallmänbildad för att vara 26 år.
Jaa du. Ser fram mot stundande boksläppet som hon utlovade i samma veva som hon redovisade hur en ev vinst ska spenderas. DET blir succe! 🤣🤣🤣🤣🤣
2020-05-18, 00:45
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Väl talat! Instämmer! Man kan inte ta någonting för givet i detta. (Sami HAR fler fans, men de rosa raggar röstare för fullt.)

Så alla som vågar, be era kollegor rösta under morgondagen. Samis vinst är viktig på så många nivåer!

För min egen del är det absolut största hans livsresa och mötet med Glasman. Att våga tro på Sami är att våga tro på att förändring är möjlig och att kärlek kan övervinna hat! Det är rätt stort.
Det näst viktigaste för mig med Samis vinst är att rosa rummet inte segrar. Det de representerar för mig är mobbing, skitsnack, ytlighet, härskartekniker, armbågeri och idioti.
Instämmer och skriver under på allt du säger! Det har varit fint att se hans utveckling, och det vore underbart tillfredsställande att få se pinkroom förlora denna duell. Så är det bara.

Rösta på Sami!
2020-05-18, 00:46
Medlem
Tror det är 50/50 imorgon mellan Lennie och Sami. Bägge har oerhört starkt stöd.
2020-05-18, 00:48
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Inte mycket till underhållnig. Pallade 30 sec...☹

Haha nej jag vet. Då kan man lika gärna titta på "I drömmarnas trädgård" istället som har betydligt mer djup.
2020-05-18, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Okej. hade missat att folk ville veta vem det är. Tråkigt, Även om man inte gillar någon så ska man kunna vara anonym. Iallafall på Flashback.

Min sommar är förstörd om inte Sami vinner
Nu får folk se till att rösta på Sami.

Lennie ska fan inte vinna. Se på alla som åkt ut.
Alla dom är mer värda vinsten än den Napp dyrkaren.

Ja, anonymiteten och det fria ordet ska alltid gälla här.

Det verkar som att ni är många som tar det här väldigt seriöst, själv kommer jag nog glömma programmet onsdag morgon. Det är som vilket underhållningsprogram som helst, i gröten bland pH, ex och allt vad det heter. Men det är kul ibland att tjöta om det och provocera lite
2020-05-18, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Jaa du. Ser fram mot stundande boksläppet som hon utlovade i samma veva som hon redovisade hur en ev vinst ska spenderas. DET blir succe! 🤣🤣🤣🤣🤣
En bok? Nä, nu driver du med mig? Hon kan ju knappt alfabetet så hur ska hon lyckas att skriva en bok? Och vad skulle den kunna handla om?

Hon verkar dock ha sett varenda film och kommer ihåg vad de handlar om.
2020-05-18, 00:50
Medlem
Lunatics avatar
Man kan nästan tro att Lennie är från https://sv.wikipedia.org/wiki/R%C3%B6vh%C3%A5let
Låter som en Ort Lennie skulle trivas på annars.
2020-05-18, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sofand1987
Tror det är 50/50 imorgon mellan Lennie och Sami. Bägge har oerhört starkt stöd.

Tror snarare 70/30 till Samis fördel, varav 60 har han haft sedan start
2020-05-18, 00:52
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sofand1987

Vete sjutton om det är så jämnt. I de stora grupperna ligger Sami nästan med mer än 40% övervikt. I de mindre ligger han också i topp men det är lite mindre grupper med färre röster. Det som kan innebära jämnt är om det är användare som lägger fler röster från fler enheter. Men det gäller väl egentligen Samis röstare också. Jag skulle gärna vilja se en större grupp med över tusen röster där Lennie skulle vara i topp. Ännu har jag inte sett någon.
2020-05-18, 00:52
Medlem
Jasmine nu som försöker komma på en specifik skådespelare . Tycka vad man vill om Jasmine, men hon är ändå underhållande och har bjudit på mycket under säsongen.
2020-05-18, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Haha nej jag vet. Då kan man lika gärna titta på "I drömmarnas trädgård" istället som har betydligt mer djup.
Ja, riktigt trams. Orka sitta och glo på det där, obegripligt. Och Mergim...vädjar till sina följare att be familj, släkt OCH djur(!!!) Gå in och rösta på Lennie...😳😳😳😳
2020-05-18, 00:53
Medlem
Mouchinos avatar
Sami fick självklart mina 2 röster!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in