Citat:
Ursprungligen postat av
HejaFinland
Men jag vill veta hur det kan gå till rent praktiskt på plats och då är PR ett bra exempel. Det kan jag inte googla, det är ju så klart en glorifierad bild hon ger på sin eskortsida. Lite som när Paolo säljer fryst pizza. Jag förstår att blommorna, rosbladen och den romantiska musiken inte stämmer, det var ironi. Hur väl stämmer min skräckfantasi av förloppet? Spermabefläckade lakan och torskar på kö? Oduschad tjej och oduschad PR?
Jo, huruvida personerna var nyduschade eller ej vet ju förstås endast de närmast berörda. Dina skräckfantasier kan jag heller inte ta något ansvar för. Jag är dock rätt övertygad om att dina skräckfantasier är fullständigt obefogade. Enkel matematik ger svaret.
Om du räknar lite utifrån 1500 kr netto för en halvtimme så inser du snabbt att kvinnan inte behöver jobba särskilt mycket för att komma upp i rejäla nettoinkomster sett med svenska mått mätt. För att ha råd att hosta upp 1500 kr netto för lite "nöje" krävs antingen att du har en hög lön alternativt att du sparar pengar under en tid efter att du betalt hyra, mat, busskort och annat nödvändigt. Om vi skiter fullständigt i moral och bara ser till ekonomin så borde du ju redan här se att 11 män i kö i en trappuppgång på Östermalm faller på sin egen orimlighet.
Som jämförelse. Jag vann nyligen tre bourgogner på en auktion på Bukowski. De kostade 1300 kr styck. Själv tycker jag(Vet jag) att jag gjorde ett fynd. Gissar på att 99,9% av de som lurkar i tråden ser mig som sinnessjuk för att jag lägger så mycket på en flaska vin som man "ju kan få för 70 kr istället".
Se det så här. Om jag annonserar ut min borgougne i morgon klockan 12 på Sergels torg tror du det kommer att stå en lång kö och vänta? Möjligtvis den där sista som blev överbjuden och vill hämnas. 😱
Istället för en "hora" tänk på en 1300 kronors Gran Cru istället så får du förhoppningsvis lite perspektiv på tillvaron. Tillbaka med dig till SD i opinionen nu så får jag återgå till Mediakrigstråden där jag normalt lurkar för mitt eget mentala välbefinnande.