Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-05-17, 23:15
Medlem
gubbroras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bea67
Tror han fick miljoner på sina kokböcker.annars kan han jobba som väktare.tror dom får mycket sex

Böcker får du betalt efter försäljning så det kan ha gett en del men jag tvivlar på miljoner men har ingen aning om upplagorna. Frågan är om han blir godkänd som väktare spärrvakt kan vara ett alternativ
Citera
2020-05-17, 23:15
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Med tanke på hur motvillig han var att förlova henne tror jag inte att han var extrem ledsen för sin förlust (trots att tidningarna har förstorat upp detta och tar upp den här storyn gång efter gång).
Lite off-topic, men det går väl bra för Jonas Bergström? Vinge har väl ett gott värdegrundsarbete, får man hoppas.

Pudelns kärna: Man kan mycket väl vara ett svin, så länge man anpassar sig till samhällets normer och lagar.
Citera
2020-05-17, 23:16
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Coffee
Han är ingen i Italien och han säljer pasta och pizza. Tror den marknaden är mättad i Italien redan.

Låter rimligt, hans verksamhet i Sverige visade sig vara ett luftslott. Det lär ju inte vara mer gediget i Italien.
Citera
2020-05-17, 23:16
Medlem
Mr Coffees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
Aha, ja då faller nog min teori ganska rejält, om nu inte Paolo har för vana att börja dricka öl innan lunch kanske.
Det talar också emot Paolos påstående om att det skulle vara första gången. Nykter och efter jobbet på en torsdag känns inte som första gången.
Citera
2020-05-17, 23:17
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bilingualbvern2.0
Ja, inte bara pga. sexköpet utan även Corona/Covid-19. Så vingården är sannolikt helt körd för en lång till framöver

Alltså..

"Vingård utanför Napoli".

Finns det bra vin där, ifrån norra Italien ja , men utanför Napoli ?

"Desto längre norröver i Italien, desto bättre grejer är vad jag har hört.."
Citera
Medlem
Bilingualbvern2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheLucky
Alltså, han är ekonomiskt oberoende och känner de flesta större aktörerna inom film, krog och restaurang, eventfixare med mera. Han umgås privat med de allra mest kända profilerna inom kampsport. Det är ingen programledare från bolibompa vi talar om.

Ekonomiskt oberoende finns det inget som pekar på, om han inte vill bo i en etta på Söder. Han må kanske känna folk, men de vill knappast förknippas med honom nu. Kampsport var kanske inne för ett tag sedan, idag är det inte lika hypat, och man får väl inte ha någon publik närmaste 6-12 mån heller.
Citera
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrAndres
Jag handskas med min inställning till självmord då jag har haft 3st i min närhet. Detta ja vi ta i pm om du vill veta hur nära dom varit. Men 2st jävligt nära kan jag säga.

Använd inte självmord som ett argument oavsett hur du själv ser på det eller har upplevt det. Jag kan inte avgöra i vilken utsträckning PR är exponerad för risken att välja den vägen och det kan inte du heller. Således är det då bättre att inte spekulera om det.
Citera
2020-05-17, 23:18
Medlem
stämmer det att han hittade tjejen via Instagram där hon viker ut sig och marknadsför sig för såna tjänster?
Citera
2020-05-17, 23:19
Medlem
gubbroras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Coffee
Om han hade varit ekonomiskt oberoende så hade han inte lipat på Instagram. Han har inget fuckoff-kapital

Tror att du har helt rätt. Han har haft en bra inkomst under åren men inga fantasisummor. Tyvärr tror många i tråden att kändisar är tokrika vilket stämmer i några mycket få fall. Men oftast måste dom jobba och får en skaplig lön som dom kan med tiden bygga upp en litet kapital som säkerhet
Citera
Medlem
Brukar normalt inte skriva i skvallertrådar. Även ”kändisar” och offentliga personer får väl ha sina privatliv ifred?

Men den här snubben blev jag ändå lite intresserad av. Han skulle kanske ha skippat den där intervjun med Jenny Strömstedt? Gått ut med nåt kort pressmeddelande bara eller nåt? Var det nåt TV4 lurade på honom eller pressade honom att göra på något vis?
Citera
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Sedan då när PR bestämt sig för henne med silikontuttarna för att hans tjej har små bröst? Hur går det till rent praktiskt när han kommer till Grevgatan och kön med torskar, alternativt blomblad och romantisk musik?

Nu faller ju min teori redan på att gripandet tydligen gjordes så tidigt på kvällen, men om han bokade tid hos kvinnan så lär det knappast ha varit någon kö. Gissningsvis är dubbelbokningar ett problem även för eskorter. Gissningsvis dök han bara upp, blev insläppt, hade sex och greps sedan när han traskat iväg från lägenheten.
Citera
2020-05-17, 23:20
Moderator
TheLuckys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gubbrora
Hur har han blivit ekonomiskt oberoende. Hur kan han leva på att känna de större aktörerna inom film krog etc. Om så är fallet varför driver han inte något mer framgångsrikt inom dessa områden Att umgås privat med kampsportare tror jag inte ger några större pengar då är det bättre med F1 fotboll tennis eller golf där det finns riktigt stora pengar .

Det är klart att han kan skaffa sig inkomst genom sina kontakter och den kunskap han har. Vad jag talar om är möjligheterna att starta om på nytt bortom mainstreammedia.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in